Daar had het mogen blijvenquote:Op maandag 26 december 2022 11:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Fijn meelal nummertje in de kroeg
Bedankt voor deze tip.quote:Op maandag 26 december 2022 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Pro-tip van mij: begin met daten in het voorjaar/ begin zomer. Dan spat de relatie eventueel nog uit elkaar voor de Kerst.
Mocht je toch nog bij elkaar zijn met kerst en de kerst daadwerkelijk overleven dan wordt het mss ooit nog eens wat.
quote:Op maandag 26 december 2022 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Pro-tip van mij: begin met daten in het voorjaar/ begin zomer. Dan spat de relatie eventueel nog uit elkaar voor de Kerst.
Mocht je toch nog bij elkaar zijn met kerst en de kerst daadwerkelijk overleven dan wordt het mss ooit nog eens wat.
Voor mij ook het eerste liedje van de dag. Ik zag de TT en dacht: "hopelijk pak ik nog een stukje van OMD mee", dus dan valt dit nog extra tegen.quote:Op maandag 26 december 2022 11:08 schreef Evenstar het volgende:
Lekker nummer om de dag mee te beginnen ...
... not.
Heb een relatie vanaf het voorjaar, maar is inderdaad echt zo dat dit de eerste tricky periode is..quote:Op maandag 26 december 2022 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dat een volle maan?quote:
Toen dacht je OMG!! Ipv OMDquote:Op maandag 26 december 2022 11:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor mij ook het eerste liedje van de dag. Ik zag de TT en dacht: "hopelijk pak ik nog een stukje van OMD mee", dus dan valt dit nog extra tegen.
Nog steeds 1 van mijn top2000 hoogtepunten. Dat jij s middags in de stad er nog eens de slappe lach van kreegquote:Op maandag 26 december 2022 11:05 schreef Cee het volgende:
Op 1546 verwacht ik dat noobie een plaatje post.
Succes en sterktequote:Op maandag 26 december 2022 11:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb een relatie vanaf het voorjaar, maar is inderdaad echt zo dat dit de eerste tricky periode is..
Velen beleven vandaag een koude start Bill.quote:Op maandag 26 december 2022 11:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor mij ook het eerste liedje van de dag. Ik zag de TT en dacht: "hopelijk pak ik nog een stukje van OMD mee", dus dan valt dit nog extra tegen.
Ik ben fucking nieuwsgierig wat voor hilarisch plaatje dit dan moet zijnquote:Op maandag 26 december 2022 11:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nog steeds 1 van mijn top2000 hoogtepunten. Dat jij s middags in de stad er nog eens de slappe lach van kreeg
Ik douw babi pangpang in je reetquote:
Kan nu alleen maar tegenvallenquote:Op maandag 26 december 2022 11:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben fucking nieuwsgierig wat voor hilarisch plaatje dit dan moet zijn
Dat moet haast welquote:Op maandag 26 december 2022 11:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan nu alleen maar tegenvallen
Die zat ook niet bij de Village Peoplequote:Op maandag 26 december 2022 11:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier was ook nog een leuk DJ feitje over met Madonna geloof ik..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |