Een stuk of 5 mensen hebben hiervoor een briefkaart gestuurd.quote:Op maandag 26 december 2022 10:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds raar dat bijna niemand daar in 1999 dus op heeft gestemd
Toen was Denver al niet meer.quote:Op maandag 26 december 2022 10:43 schreef Fred_B het volgende:
Deze deed het in de lijst van 1999 al erg goed.
Zo vangen cowboys indianenquote:
En de tweede was City to City! Wel jammer dat die er niet meer in staat.quote:Op maandag 26 december 2022 10:43 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was het eerste liedje in de eerste Top 2000 ooit
quote:Op maandag 26 december 2022 10:43 schreef Kopiko het volgende:
Allemaal even de vlag omkeren (tenzij hij al ondersteboven hing natuurlijk).
Bekijk het van de zonnige kant, elke dag ben je een stapje dichter bij de dood.quote:Op maandag 26 december 2022 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ik leef in een flat, tussen mensen, ik heb een kantoorbaan. Het leven is een marteling.
Godzijdankquote:Op maandag 26 december 2022 10:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bekijk het van de zonnige kant, elke dag ben je een stapje dichter bij de dood.
quote:Op maandag 26 december 2022 10:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bekijk het van de zonnige kant, elke dag ben je een stapje dichter bij de dood.
Reeds besprokenquote:
Die staat er zeker niet inquote:Op maandag 26 december 2022 10:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zo vangen cowboys indianen
quote:Op maandag 26 december 2022 10:45 schreef Fred_B het volgende:
Dit is de enige plaat die ooit op een positie in de lijst stond die hoger was dan het uitzendjaar.
Dan moet je naar Q voor de goede top zoveelquote:
Dit zijn de feitjes waar ik voor leefquote:Op maandag 26 december 2022 10:45 schreef Fred_B het volgende:
Dit is de enige plaat die ooit op een positie in de lijst stond die hoger was dan het uitzendjaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |