ahquote:Op maandag 26 december 2022 00:46 schreef suzi1 het volgende:
ja dat doe ik meestal zetten op na 5 minuten delete
neuh verder wijst het zich vanzelfquote:Op maandag 26 december 2022 01:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nog meer dingetjes waar ik op moet letten?
Even gekeken maar dit is niet thuisbezorgd.quote:
Zusjes.nu denk ikquote:
Trek ik nog een tripel open.quote:Op maandag 26 december 2022 01:20 schreef Schakeltopia het volgende:
ik neem nog een glaasje fris, het is tenslotte kerst
Ik herken het niet hoorquote:Op maandag 26 december 2022 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
ziet eruit als een of andere sexshop![]()
Ik heb morgen weer een volle agenda, maar ga ook lekker fokkerenquote:Op maandag 26 december 2022 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
hebben jullie nog derde kerstdag of weer hard aan het werk?
Ok thanks. Ik vind het wel een leuke gifquote:Op maandag 26 december 2022 22:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had dat geprobeerd ja, maar lukte niet echt toen heeft badeendje het even in elkaar gefixt
Ik heb een 3de, 4de, en 5de kerstdagquote:Op maandag 26 december 2022 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
hebben jullie nog derde kerstdag of weer hard aan het werk?
had je je bokshandschoenen aangetrokken vandaag?quote:Op maandag 26 december 2022 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een 3de, 4de, en 5de kerstdag
quote:Op maandag 26 december 2022 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een 3de, 4de, en 5de kerstdag
Vechten tegen de bierkaaiquote:Op maandag 26 december 2022 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had je je bokshandschoenen aangetrokken vandaag?
ja heel geslaagdquote:Op maandag 26 december 2022 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ok thanks. Ik vind het wel een leuke gif
quote:Op maandag 26 december 2022 22:31 schreef suzi1 het volgende:
ik heb gezegd tegen buren. dit gaan we vaker doen. iedere dag
dus je werkt alleen vrijdag en dan weer wochenende saufenquote:
quote:Op maandag 26 december 2022 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja heel geslaagd
we hebben hele verzameling
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 december 2022 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja heel geslaagd
we hebben hele verzameling
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 december 2022 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
die hele snelle en langzame heb jij gemaakt volgens mij hema
quote:Op maandag 26 december 2022 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had de vertraagde en versnelde gemaakt
ja weet het ook niet meer, iets met haast en daarna iets van weinig energie hebben/moeilijk op gang komen die dagquote:Op maandag 26 december 2022 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
omdat shii altijd zat dat ze zo snel fietste ofzo, weet niet meer precies
Vrijdag is toch 5de kerstdag?quote:Op maandag 26 december 2022 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dus je werkt alleen vrijdag en dan weer wochenende saufen
@-Shii- kan allesquote:Op maandag 26 december 2022 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
omdat shii altijd zat dat ze zo snel fietste ofzo, weet niet meer precies
en wat vonden de buren van je voorstel?quote:Op maandag 26 december 2022 22:31 schreef suzi1 het volgende:
ik heb gezegd tegen buren. dit gaan we vaker doen. iedere dag
we gaan het iig vaker doen. omdat ik dat wel heel gezellig zo aan tafel vindquote:Op maandag 26 december 2022 22:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en wat vonden de buren van je voorstel?
wat leuk!quote:Op maandag 26 december 2022 22:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
we gaan het iig vaker doen. omdat ik dat wel heel gezellig zo aan tafel vind
ja maarquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:13 schreef Moonlight het volgende:
Hey ik moet wel wat te liken hebben
quote:
ik ook, ook al heb ik me kogeltje rond gegeten, maar was wel vroeg in de avondquote:
goede dag gehad vandaag, mag ook weleens gezegd worden. Familie langsgeweest, ouders weer gezien, en de komende dagen lekker rausen in mn nieuwe moestuin, en nu is MotD op.quote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
goede dag gehad vandaag, mag ook weleens gezegd worden. Familie langsgeweest, ouders weer gezien, en de komende dagen lekker rausen in mn nieuwe moestuin, en nu is MotD op.
jij zit in het viesdik ritmequote:Op dinsdag 27 december 2022 00:24 schreef suzi1 het volgende:
wij aten pas na 1830. en echt vol. ik denk dat maag denkt, eten?! meer eten!!!
wat heb jij gemaakt?quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ook, ook al heb ik me kogeltje rond gegeten, maar was wel vroeg in de avond
ooh dat is een goede deal!quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niks, familie kwam langs met eten
toch we alle smaken?quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ik mag niks zeggen want ik heb intussen ook nog een zak m&m's opgevroten vanavond
Maantjequote:
Gisteren en eergisteren ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:31 schreef Loveable het volgende:
Was trouwens lekker rustig in de supermarkt vanmiddag
Ja ik kan er maar moeilijk naar kijken maar die gaan echt all in en kijken wie de sterkste is.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:43 schreef Loveable het volgende:
Zijn ook zoveel, net als walrussen en dan met die grote slagtanden
Wat ook zielig is om naar te kijken, als er een orka een jong zeehondje zo de lucht in gooit enzquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik kan er maar moeilijk naar kijken maar die gaan echt all in en kijken wie de sterkste is.
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:10 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wat ook zielig is om naar te kijken, als er een orka een jong zeehondje zo de lucht in gooit enz
Dat sowieso. Maar een uil die achter een muis of konijn aan zit heb ik minder moeite mee om naar te kijken. Dat is vaak snel en gewoon om te eten. Leeuwen die vechten bijv. vind ik ook naar om te zien maar hoort er inderdaad wel bij.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:11 schreef Loveable het volgende:
Kan er sowieso slecht tegen als een dier een andere dier achteraan jacht en op eet.. maar hoort nou eenmaal bij de natuur
Kijk dan toch liever naar mooie beelden van de dieren, maar zit af en toe wel zo'n scene tussenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat sowieso. Maar een uil die achter een muis of konijn aan zit heb ik minder moeite mee om naar te kijken. Dat is vaak snel en gewoon om te eten. Leeuwen die vechten bijv. vind ik ook naar om te zien maar hoort er inderdaad wel bij.
Hi suziquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef suzi1 het volgende:
@:schakeltopia, azazel streamt nu. voor als je interesse hebt
en hallo allen <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafiek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:08 schreef YStec het volgende:
[30] LEUKSTE JONKIE
Er zijn in totaal 31 stemmen uitgebracht op 19 users!
De winnaars zijn: @:engine en @:datismijnmening met 4 stemmen!.
De users met meer dan één stem zijn:
• @:Schakeltopia - 3 stemmen
• @:Moonlight - 2 stemmen
• @:molloot200 - 2 stemmen
• @:El-Stinho - 2 stemmen
• @:Ama - 2 stemmen
En al deze users hebben één stem weten te bemachtigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafiek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja ergens welquote:
Jij verdiend er ook éénquote:
Ik durf nog niet te geloven dat hij kans maakt. Het zou zo prachtig zijn.quote:
Barney heeft alle 7 tv wedstrijden tegen Price tot nu toe gewonnen. Maar ik heb z'n voorgevoel dat het vandaag niet gaat lukken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
ik weet niet zo goed, ik haat price dus ik hoop dat hij verliest
hoop ik met je mee kerelquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Barney heeft alle 7 tv wedstrijden tegen Price tot nu toe gewonnen. Maar ik heb z'n voorgevoel dat het vandaag niet gaat lukken.
Ik hoop het wel heel erg
Ja maar wel een leuke pot, ook al is het niveau niet geweldig.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
word wel een latertje op deze manier
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:38 schreef suzi1 het volgende:
ik wil ook al heel de tijd iets lekkers pakken. maar er liggen er 3 zo lief te liggen bij me
hey ik ook!quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:36 schreef Moonlight het volgende:
ik zit hier lekker met een kopje soep
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:31 schreef Moonlight het volgende:
En hema als lekkerste rookworst op #1
BARNEY ARMYquote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 13:05 schreef engine het volgende:
Nu: 83. Spiady - Partyraiser Tool 2.0
Hey Maantjequote:
Ik maak ook net tomatensoep voor lunchquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:36 schreef Moonlight het volgende:
ik zit hier lekker met een kopje soep
Hi hemaquote:
Was ie lekker?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
Ik was hele nacht wakker na het drinken van een halve fles van deze @:SchakeltopiaOm 6 uur slapen en 9.30 weer wakker
![]()
[ afbeelding ]
jaa lekker stilte vanwege storm die er gaat komenquote:Op donderdag 29 december 2022 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
Wat zijn we stil hier deze dagen
LOLquote:Op donderdag 29 december 2022 20:48 schreef engine het volgende:
Fokker in de zaal bij het WK darts
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:48 schreef engine het volgende:
Fokker in de zaal bij het WK darts
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jaa lekker stilte vanwege storm die er gaat komen
Dit is meer voor muziekstreams SC geworden. Denk dat de rest verspreid bij GC/VIV SC of ONZ SC of KSCquote:
ja zit maar 65g inquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:37 schreef suzi1 het volgende:
ja even heel pittig en dan is t weg.
en zakje is zo leeg
Jaa laatste wiebel van 2022quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:50 schreef suzi1 het volgende:
voor de wakkeren, dazzler is ook wakker!![]()
![]()
Vuurwerkkkkkk pfffquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:39 schreef suzi1 het volgende:
2 uur terug dacht ik dat t al oo:oo was. en t vuurwerk knalt nu nog steeds door.
Aawh poepiesquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:54 schreef suzi1 het volgende:
2 katjes zijn gelukkig niet bang. en als ik snoepjes gooi komen ze allemaal aanrennen.
Lekkerquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:01 schreef suzi1 het volgende:
zo nog maar paar loliebollen in de airfryer. heb gekreegt
Ze ligt nu lekker op het kleedquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:08 schreef suzi1 het volgende:
wel vette zooi hoor.
zit marley tegen je aangekropen <3
quote:Op zondag 1 januari 2023 00:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOODGAAAANG SWERELDS gedeeld met @:hemarookworst BESTE LEUKSTE HARDWERKENSTE AMBTENAAR TER WERELD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De beste wensen suziquote:
Heb je nog goede voornemens?quote:
Oh nee niet echtquote:
Jij ook de beste wensen limoentjequote:Op zondag 1 januari 2023 18:24 schreef Limoentjuh het volgende:
@:schakeltopia @:engine @:moonlight en alle andere en iedereen. Jullie zitten allemaal in verschillende sc’s maar….
GELUKKIG NIEUWJAAR EN DE BESTE WENSEN VOOR 2023![]()
hopelijk brengt die veel moois en goeds
Moentjuhquote:Op zondag 1 januari 2023 18:24 schreef Limoentjuh het volgende:
@:schakeltopia @:engine @:moonlight en alle andere en iedereen. Jullie zitten allemaal in verschillende sc’s maar….
zo dan limoentjuh meld zich even in de krochten van het internetquote:Op zondag 1 januari 2023 18:24 schreef Limoentjuh het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2023 19:15 schreef engine het volgende:
Ik overweeg nog een pizza te bakken. Om het jaar goed te beginnen
Dobreyj vecher kameraadquote:
DOEN!!quote:Op zondag 1 januari 2023 19:15 schreef engine het volgende:
Ik overweeg nog een pizza te bakken. Om het jaar goed te beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had gisteren sushi en iets van kip om het jaar af te sluiten![]()
quote:Op zondag 1 januari 2023 19:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobreyj vecher kameraad
[..]
DOEN!!omnomnomnom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had gisteren sushi en iets van kip om het jaar af te sluitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Hahaha als een van de eerste members van de sjellie, pizza&kabeltjes club moet ik toch wel de oprichter een goed nieuwjaar wensen joh!! De club is het beste wat me ooit is overkomenquote:Op zondag 1 januari 2023 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zo dan limoentjuh meld zich even in de krochten van het internet
jij ook de beste wensen en alle goeds!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 januari 2023 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
omnomnomnom!
[ afbeelding ]Hahaha was er geen logo ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 losse foto’s moet eigenlijk in 1 verwerk worden![]()
quote:Op zondag 1 januari 2023 19:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobreyj vecher kameraad
[..]
DOEN!!Dobre vecherSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had gisteren sushi en iets van kip om het jaar af te sluiten![]()
Ook helemaal niet slecht. Gisteravond had ik ook al pizzana vandaag wel even genoeg geweest.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
geen idee, ik heb alleen deze bewaard voor het archiefquote:Op zondag 1 januari 2023 19:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha was er geen logo ?
3 losse foto’s moet eigenlijk in 1 verwerk worden
Ah oke nee het moet wel speciaal blijven en niet iets alledaags worden. 31 december 2023 staat er dus pas weer pizza voor jou op het menuquote:Op zondag 1 januari 2023 19:37 schreef engine het volgende:
[..]
Dobre vecher![]()
Ook helemaal niet slecht. Gisteravond had ik ook al pizzana vandaag wel even genoeg geweest.
Tonijn en ananas jaquote:Op zondag 1 januari 2023 19:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah oke nee het moet wel speciaal blijven en niet iets alledaags worden. 31 december 2023 staat er dus pas weer pizza voor jou op het menu![]()
Tonijn en ananas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |