Gisteren en eergisteren ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:31 schreef Loveable het volgende:
Was trouwens lekker rustig in de supermarkt vanmiddag
Ja ik kan er maar moeilijk naar kijken maar die gaan echt all in en kijken wie de sterkste is.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:43 schreef Loveable het volgende:
Zijn ook zoveel, net als walrussen en dan met die grote slagtanden
Wat ook zielig is om naar te kijken, als er een orka een jong zeehondje zo de lucht in gooit enzquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik kan er maar moeilijk naar kijken maar die gaan echt all in en kijken wie de sterkste is.
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:10 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wat ook zielig is om naar te kijken, als er een orka een jong zeehondje zo de lucht in gooit enz
Dat sowieso. Maar een uil die achter een muis of konijn aan zit heb ik minder moeite mee om naar te kijken. Dat is vaak snel en gewoon om te eten. Leeuwen die vechten bijv. vind ik ook naar om te zien maar hoort er inderdaad wel bij.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:11 schreef Loveable het volgende:
Kan er sowieso slecht tegen als een dier een andere dier achteraan jacht en op eet.. maar hoort nou eenmaal bij de natuur
Kijk dan toch liever naar mooie beelden van de dieren, maar zit af en toe wel zo'n scene tussenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat sowieso. Maar een uil die achter een muis of konijn aan zit heb ik minder moeite mee om naar te kijken. Dat is vaak snel en gewoon om te eten. Leeuwen die vechten bijv. vind ik ook naar om te zien maar hoort er inderdaad wel bij.
Hi suziquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef suzi1 het volgende:
@:schakeltopia, azazel streamt nu. voor als je interesse hebt
en hallo allen <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafiek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:08 schreef YStec het volgende:
[30] LEUKSTE JONKIE
Er zijn in totaal 31 stemmen uitgebracht op 19 users!
De winnaars zijn: @:engine en @:datismijnmening met 4 stemmen!.
De users met meer dan één stem zijn:
• @:Schakeltopia - 3 stemmen
• @:Moonlight - 2 stemmen
• @:molloot200 - 2 stemmen
• @:El-Stinho - 2 stemmen
• @:Ama - 2 stemmen
En al deze users hebben één stem weten te bemachtigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafiek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja ergens welquote:
Jij verdiend er ook éénquote:
Ik durf nog niet te geloven dat hij kans maakt. Het zou zo prachtig zijn.quote:
Barney heeft alle 7 tv wedstrijden tegen Price tot nu toe gewonnen. Maar ik heb z'n voorgevoel dat het vandaag niet gaat lukken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
ik weet niet zo goed, ik haat price dus ik hoop dat hij verliest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |