Dankjewel. Het gaat gelukkig elke dag een beetje beter maar nog wel snel moe.quote:
Godver.quote:Op maandag 26 december 2022 00:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit riekt naar uitlokking
Afgezien van een paar wijntjes bij het eten welquote:
quote:Op maandag 26 december 2022 00:25 schreef Isorden het volgende:
Mooi geweest voor vandaag,
Truste mensen
Ook ziek geweest?quote:Op maandag 26 december 2022 00:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel. Het gaat gelukkig elke dag een beetje beter maar nog wel snel moe.
Yup van die bescheten relnichtenhumor uit de jaren 90, en dat was toen al niet leukquote:Op maandag 26 december 2022 00:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heel naar. Van die belegen humor ook
ook zo'n artiest waarvan het betere nummer van de twee lager staat.quote:
die is weggejorist gelukkig.quote:Op maandag 26 december 2022 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Komt die wandelende bitterbal van een Rick van Velthuysen ook nog voorbij of is die eindelijk geroyeerd?
Is @Isorden aan het sparen voor een ouderwetse 24 uurs-shift?quote:Op maandag 26 december 2022 00:25 schreef Isorden het volgende:
Mooi geweest voor vandaag,
Truste mensen
Die is eindelijk geroyeerd, nu van Inkel nog.quote:Op maandag 26 december 2022 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Komt die wandelende bitterbal van een Rick van Velthuysen ook nog voorbij of is die eindelijk geroyeerd?
Rob van Someren is ook al zo niet grappig iddquote:Op maandag 26 december 2022 00:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Beetje combo van Jeroen, Rick en Rob (van Someren).
Hallelujah.quote:
Kwaliteitspost!quote:Op maandag 26 december 2022 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
124x dezelfde lachband grapjesquote:Op maandag 26 december 2022 00:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup van die bescheten relnichtenhumor uit de jaren 90, en dat was toen al niet leuk
Vervangen door Frank van het Hof dit jaarquote:Op maandag 26 december 2022 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
niks mis met Frankquote:Op maandag 26 december 2022 00:28 schreef ok01 het volgende:
[..]
Vervangen door Frank van het Hof dit jaar
Al kon ik die nog wel hebben als ik tering moe na werk in de auto zat. Het is echt super slecht, maar wel goed om wakker bij te blijven dat je constant denkt van godverdomme wat slechtquote:Op maandag 26 december 2022 00:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Rob van Someren is ook al zo niet grappig idd
is datw at?quote:Op maandag 26 december 2022 00:28 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfdequote:Op maandag 26 december 2022 00:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil meer drinken, maar dan moet ik opstaan. Lastige dilemma's
Ja de gripe vorige week en deze week nog steeds verkouden met verstopte en pijnlijke holtes en pijn richting oor/ogen en hoofdpijn. Lang leve de paracetamol.quote:
Die ken ik niet, maar hij is nu al beter.quote:Op maandag 26 december 2022 00:28 schreef ok01 het volgende:
[..]
Hij presenteert wel in dienst van de lijstquote:
quote:Op maandag 26 december 2022 00:29 schreef TheVulture het volgende:
We zijn al bijna een half uur onderweg, dus het zal zometeen wel tijd worden voor een walsje
Doet al jaren de Top 2000 maar R2 stopt m altijd op oneigenlijk tijden in de nacht wegquote:Op maandag 26 december 2022 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar hij is nu al beter.
ja hallo... ik heb vrij he?!quote:
Hier ook ja. Met paracetamol in je mik kun je nog verrassend veel, maar echt fijn is anders. Gelukkig iets beter nu ook.quote:Op maandag 26 december 2022 00:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja de gripe vorige week en deze week nog steeds verkouden met verstopte en pijnlijke holtes en pijn richting oor/ogen en hoofdpijn. Lang leve de paracetamol.
In de ochtend vind ik ze wel doodvermoeiend.quote:Op maandag 26 december 2022 00:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Wout en Frank zijn ook een prima duo. Vinyl Friday is tof
Zei Waylon nooitquote:
echt? ik vind het een olijk duo.quote:Op maandag 26 december 2022 00:30 schreef Cee het volgende:
[..]
In de ochtend vind ik ze wel doodvermoeiend.
quote:Op maandag 26 december 2022 00:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doet al jaren de Top 2000 maar R2 stopt m altijd op oneigenlijk tijden in de nacht weg
Kan ze wel hebben, maar de ochtendshow (als ze roodbeen vervangen) is niet zo leuk als hun avondshowquote:Op maandag 26 december 2022 00:30 schreef Cee het volgende:
[..]
In de ochtend vind ik ze wel doodvermoeiend.
Je wil dit toch niet half nuchter meemaken johquote:Op maandag 26 december 2022 00:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil meer drinken, maar dan moet ik opstaan. Lastige dilemma's
Ik denk dat zijn vrouw driedubbel betaald heeft zodat ie opgepleurd is met de kerstquote:Op maandag 26 december 2022 00:31 schreef PippenScottie het volgende:
Kan deze man niet tegen zichzelf in bescherming worden genomen?
ik krijg ineens begrip voor Afghanistanquote:
Hij is een van de leukere vind ik.quote:Op maandag 26 december 2022 00:31 schreef ok01 het volgende:
Het cafe moet echt stoppen met deze man aan te moedigen
Geen gebrek meer aan albumversies tegenwoordig hoor.quote:Op maandag 26 december 2022 00:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als ze dit soort bull shit er nu uit halen, dan kunnen er gewoon long versions gedraaid worden ipv edits
Echt vervelend is dat hè? Hopelijk knap jij ook snel weer op.quote:Op maandag 26 december 2022 00:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier ook ja. Met paracetamol in je mik kun je nog verrassend veel, maar echt fijn is anders. Gelukkig iets beter nu ook.
daar kijk ik al niet eens naarquote:Op maandag 26 december 2022 00:32 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Hij is een van de leukere vind ik.
Beter dan die saaie lui van Serious Request. Het hoeft niet altijd serieus
Die pannen hebben me wel aangespoord om bij te schenken jaquote:Op maandag 26 december 2022 00:31 schreef Viv het volgende:
[..]
Je wil dit toch niet half nuchter meemaken joh
Ik kan persoonlijk slecht tegen mensen die zich belangrijker vinden dan de muziekquote:Op maandag 26 december 2022 00:32 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Chris Stapleton sowiesoquote:Op maandag 26 december 2022 00:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tennessee Whisky is prima, maar die plaat is een beetje in zichzelf gaan geloven
Noem je Rob vd Radio nou saai? Je kunt van m vinden wat je wil, maar saai is ie nietquote:Op maandag 26 december 2022 00:32 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
ja, dit dus eigenlijk.quote:Op maandag 26 december 2022 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet hiernaar luisteren want ik wil America niet missen.
Hydrateren is belangrijkquote:Op maandag 26 december 2022 00:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die pannen hebben me wel aangespoord om bij te schenken ja
Oh.. ik vind dit prachtig trouwens
Ik vind dit een betere plek ervoor dan hoe achterlijk hoog Iron Sky altijd staat.quote:Op maandag 26 december 2022 00:32 schreef Cee het volgende:
Ik ken dit totaal niet maar een mens zou dit zo kunnen verwarren met Iron Sky.
Dat noemen ze ook vaak "zanger"quote:Op maandag 26 december 2022 00:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik kan persoonlijk slecht tegen mensen die zich belangrijker vinden dan de muziek
quote:Op maandag 26 december 2022 00:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik krijg ineens begrip voor Afghanistan
Reeds behandeldquote:Op maandag 26 december 2022 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dankzij deze bullshit worden dus nummers halverwege afgekapt.
Ik lees hier 0 haat?quote:Op maandag 26 december 2022 00:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat een haat hier op Chris Stapleton
Niet per se een diskwalificatiequote:Op maandag 26 december 2022 00:32 schreef Cee het volgende:
Ik ken dit totaal niet maar een mens zou dit zo kunnen verwarren met Iron Sky.
Empty heeft een week lang lopen zeuren bij 3FM topic, dus doet het hier nog dunnetjes overquote:Op maandag 26 december 2022 00:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Noem je Rob vd Radio nou saai? Je kunt van m vinden wat je wil, maar saai is ie niet
Maar deze lijkt toch helemaal niet op Tennessee Whiskey?quote:
Stapleton, klinkt ook als een saaie kantoorartikelen groothandelquote:Op maandag 26 december 2022 00:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat een haat hier op Chris Stapleton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |