Lul niet. Stiekem zijn ze ook gewoon onderdeel van de begeleidingbehoevenden.quote:Op zondag 25 december 2022 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat zij bij woonbegeleiding werken waar ik woon
Het leent zich ook niet echt voor herhalingen, zoals Blackadder of Monty Python. Dus da's niet zo gek.quote:Op zondag 25 december 2022 23:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik spreek de laatste tijd regelmatig met meiden van een jaar of 25 en die hebben totaal geen weet wie Koot en Bie zijn. Ik moet wel bekennen dat ik nooit echt naar de Keek van de Week e.d. heb gekeken, maar ik ken ze wel van naam..
Moet nu altijd aan deze herbewerking denkenquote:
Ik had ook flink de griep te pakken. Hoesten en snotteren.Echt verschrikkelijk. Ben zelden ziek maar als het een keer gebeurd ben ik blij dat het op zelden blijft.quote:Op zondag 25 december 2022 23:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ook wel kapot. Ik had dus griep in aanloop naar de Kerst, eigenlijk nog niet helemaal hersteld maar toch vol de festiviteiten in gegaan. Wel een verademing om eindelijk weer eens Kerst te vieren zonder restricties hoor.
Dat is zeker zo. Maar volgens mij hebben wij kerst de afgelopen jaren wel gewoon gevierd.quote:Op zondag 25 december 2022 23:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ook wel kapot. Ik had dus griep in aanloop naar de Kerst, eigenlijk nog niet helemaal hersteld maar toch vol de festiviteiten in gegaan. Wel een verademing om eindelijk weer eens Kerst te vieren zonder restricties hoor.
Je doet toch niet gelijk meteen de Vieze man na he?quote:Op zondag 25 december 2022 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat zij bij woonbegeleiding werken waar ik woon
Vind het allebei wel wat hebben. Vooral omdat deze versie het lekker ruig houdtquote:Op zondag 25 december 2022 23:51 schreef ok01 het volgende:
Black Crowes![]()
Origineel van Otis wel beter
Vooral die koorts was naar, constant zweten en dan weer ijskoud.quote:Op zondag 25 december 2022 23:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik had ook flink de griep te pakken. Hoesten en snotteren.Echt verschrikkelijk. Ben zelden ziek maar als het een keer gebeurd ben ik blij dat het op zelden blijft.
quote:Op zondag 25 december 2022 23:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Moet nu altijd aan deze herbewerking denken![]()
Noppert, Noppert, tower fan de Jouwer![]()
[ twitter ]
Nee, dat kan ik ook niet eensquote:Op zondag 25 december 2022 23:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je doet toch niet gelijk meteen de Vieze man na he?
Wij dus niet, mijn familie was erg streng met corona helaas...quote:Op zondag 25 december 2022 23:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Maar volgens mij hebben wij kerst de afgelopen jaren wel gewoon gevierd.
had dat maar 1 dag. werd om 6 uur wakker en kon totaal niet opwarmen. Elektrische verwarming voor mn harses gezet. toen weer te warm geworden op den duurquote:Op zondag 25 december 2022 23:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vooral die koorts was naar, constant zweten en dan weer ijskoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |