Ik hoop ook nog een ticket te vinden voor The Boss @ Megaland. Een van de weinig oude legacy artiesten die ik nog per se minstens 1x live wil zien.quote:Op zondag 25 december 2022 22:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jawel, maar pas volgend jaar. Froukje (hier in Tivoli) en Bruce in Landgraaf staan. Gaat ongetwijfeld nog meer bijkomen. Hou me aanbevolen voor tips :-)
Laat de Pearl Jam overload maar bij Kink jaquote:Op zondag 25 december 2022 22:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er was een tijd dat Pearl Jam geweerd werd uit de lijst (heeft zeker niet mn voorkeur) maar de laatste jaren zijn ze m wel redelijk aan t kannibaliseren.
quote:
Komt vast goed. Al zal t niet goedkoop worden. Zat tegen de 100 euro per kaartje aan.quote:Op zondag 25 december 2022 22:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik hoop ook nog een ticket te vinden voor The Boss @ Megaland. Een van de weinig oude legacy artiesten die ik nog per se minstens 1x live wil zien.
Jaa zal ik doen. Binnenkort m'n agenda maar even updaten.
Eerst Kink even op de fm.quote:Op zondag 25 december 2022 22:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Laat de Pearl Jam overload maar bij Kink ja
Ik heb je al vaker over deze bar zien posten, kan dat?quote:Op zondag 25 december 2022 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
Vluchten Kan Niet Meer heb ik dit najaar nog gezongen tijdens de karaokeavond in de plaatselijke gay bar.
Heb een haat-liefde verhoudingen met gitaarsolo's #sorrynotsorryquote:
Zocht toen even op hoe oud ze inmiddels is. 80 jaar!quote:
Hier gisteren gourmet gehad, luchtreiniger staat al 24h te blazen als een idioot ...quote:Op zondag 25 december 2022 22:33 schreef Cee het volgende:
Handig na een gourmet.
Luchten kan niet meer.
Heb tot twee keer toe een halve ochtend achter de PC gezeten voor een kaartje voor de JC Arena...quote:Op zondag 25 december 2022 22:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik hoop ook nog een ticket te vinden voor The Boss @ Megaland. Een van de weinig oude legacy artiesten die ik nog per se minstens 1x live wil zien.
Jaa zal ik doen. Binnenkort m'n agenda maar even updaten.
Wij gaan morgen gourmetten, dat wordt feest.quote:Op zondag 25 december 2022 22:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hier gisteren gourmet gehad, luchtreiniger staat al 24h te blazen als een idioot ...
Ik dacht nu zou het toch wel een keer schoon moeten zijn hierBlijkt er een dikke klodder stof te zitten op de sensor .... maar lucht is wel schoon ondertussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |