Ik heb juist gehoord dat Athene erg druk is en niet de moeite waard. Ben nooit geweest dus ik kan het heel mis hebben hoor.quote:Op zondag 25 december 2022 22:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Goed dat je uit je angsten geklommen benten Praag en Athene zijn allebei prachtig
Ik was 5, ik zou het bij God niet weten.quote:Op zondag 25 december 2022 22:38 schreef ok01 het volgende:
En nog een rondvraag: waar waren jullie tijdens 9/11? (niet 9 september)
dankquote:Op zondag 25 december 2022 22:49 schreef Cee het volgende:
Ben trouwens trots op je, @:MTheBassman. Houd moed, je kan het.
Damned wat voel ik me nu oudquote:Op zondag 25 december 2022 22:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik was 5, ik zou het bij God niet weten.
Ik vond vooral de Akropolis echt de moeite waard om te zien. Verder vond ik met name leuk omdat ik Grieks eten erg lekker vindquote:Op zondag 25 december 2022 22:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb juist gehoord dat Athene erg druk is en niet de moeite waard. Ben nooit geweest dus ik kan het heel mis hebben hoor.
quote:Op zondag 25 december 2022 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit zijn er meer dan 35. Telt wmb niet
herkenbaar, Mediterraans eten vind ik ook altijd wel goed te kanen. Griekenland an sich lijkt me wel echt mooi overigensquote:Op zondag 25 december 2022 22:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vond vooral de Akropolis echt de moeite waard om te zien. Verder vond ik met name leuk omdat ik Grieks eten erg lekker vind
Zouden ze vaker moeten doenquote:Op zondag 25 december 2022 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah dat nummer waar ze traag beginnen en daarna steeds sneller op de banjo rammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |