Mercury(‘s in retrograde)quote:
Viesdikquote:Op zondag 25 december 2022 20:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit nog aan tafel trouwens, wat een vreetpartij, kan niet meer opstaan denk ik.
Vreselijk is dat.quote:Op zondag 25 december 2022 20:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit nog aan tafel trouwens, wat een vreetpartij, kan niet meer opstaan denk ik.
Nouja Son Mieux is ook VERBOTEN, zo slecht is dat toch ook allemaal niet?quote:Op zondag 25 december 2022 20:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De meeste recente muziek is niet zo best, zeker niet de nummers die de lijst halen. Dit is een uitzondering.
Nee hoor, gewoon geen albumversiequote:Op zondag 25 december 2022 20:52 schreef Zorro het volgende:
Hier is bijzonder zwaar de schaar in gegaan geloof ik
Pics.quote:
Dat is voor mij hetzelfdequote:Op zondag 25 december 2022 20:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon geen albumversie
Ik had even niet door dat je het over het nummer had.quote:Op zondag 25 december 2022 20:52 schreef Zorro het volgende:
Hier is bijzonder zwaar de schaar in gegaan geloof ik
Dit klinkt geweldig.quote:Op zondag 25 december 2022 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Het genot van Kerst vieren in mijn eentje is dat ik dus wel klein kan avondeten en dus groter kan gaan in de koekjes.
Het grootste probleem van Son Mieux voor mij is dat het nu al helemaal kapotgedraaid is. En ik vind hun muziek té gepolijst.quote:Op zondag 25 december 2022 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja Son Mieux is ook VERBOTEN, zo slecht is dat toch ook allemaal niet?
Maar wel mee eens dat de nieuwe muziek niet altijd goed “gefilterd” is.
Alles van Blofquote:Op zondag 25 december 2022 20:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat vinden jullie de meest overbodige albumversie in de Top? Ik Money for Nothing, veel te lang
Son Mieux kan ik ook prima hebben, behalve dat t té vaak voorbij komtquote:Op zondag 25 december 2022 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja Son Mieux is ook VERBOTEN, zo slecht is dat toch ook allemaal niet?
Maar wel mee eens dat de nieuwe muziek niet altijd goed “gefilterd” is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |