Vroeger wel.quote:Op zondag 25 december 2022 08:31 schreef Frummelie het volgende:
Die kleur van dat overhemd van Eric... is dat nou geel..
Je snijd de groente en het fruit toch ook door het met een hand vast te pakken?quote:Op zondag 25 december 2022 08:27 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo met je handen die bakjes vullen...
Tadaaa.quote:Op zondag 25 december 2022 08:35 schreef Frummelie het volgende:
Omg elk manderijnenpartje wordt zorgvuldig bewerkt... ik had blikjes manderijn gekocht... wat een werk..
Eensquote:Op zondag 25 december 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je snijd de groente en het fruit toch ook door het met een hand vast te pakken?
Ik zie hem regelmatig zijn handen wassen.
Esther is nu ook een manderijn aan het ontvellen heeft ze ook gewoon met haar handen vast/
Erik gaat nu druiven door de helft snijden maar moet eerst zijn handen wassen en vervolgens gaat hij de druiven wassen. Nou als dat niet schoon is![]()
Ik zie het probleem niet zo, ze hebben het toch al in hun handen gehad
Kom op voor zo'n fruit cocktail pak je toch gewoon effe een lepel om de bakjes te vullen... als je geen lepel hebt vind ik het een ander verhaal..quote:Op zondag 25 december 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je snijd de groente en het fruit toch ook door het met een hand vast te pakken?
Ik zie hem regelmatig zijn handen wassen.
Esther is nu ook een manderijn aan het ontvellen heeft ze ook gewoon met haar handen vast/
Erik gaat nu druiven door de helft snijden maar moet eerst zijn handen wassen en vervolgens gaat hij de druiven wassen. Nou als dat niet schoon is![]()
Ik zie het probleem niet zo, ze hebben het toch al in hun handen gehad
Ze willen straks kunnen zeggen dat het echt handwerk isquote:Op zondag 25 december 2022 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kom op voor zo'n fruit cocktail pak je toch gewoon effe een lepel om de bakjes te vullen... als je geen lepel hebt vind ik het een ander verhaal..
En die moet Erik allemaal nog door de helft snijdenquote:
Ja dat is ook vies...😁quote:Op zondag 25 december 2022 08:41 schreef Dotteke het volgende:
Kijk dat is dan wel vies dat Esther haar vingers aflikt.
Jammer dat ze uit beeld gaat ik kan nu niet zien of ze haar handen heeft gewassen na het likken voor ze weer met het eten verder ging
Ik kon het ook niet verstaan maar het leek er wel op dat hij ook wat zei.quote:Op zondag 25 december 2022 08:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hij zei ook wat tegen haar maar kon het niet verstaan maar het was volgens mij geen kerstwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |