Dat Mexx niet steeds door mensen heen moet praten als iemand z’n verhaal doet met “oh ja maar dat heb ik ook want…. Blablabla”quote:
Denk dat ze haar tranen inhoud. Ze zei dat ze 1300euro heeft en 1000 huur en dat ze dat verkeerd had ingeschatquote:Op zondag 25 december 2022 10:51 schreef Dotteke het volgende:
MExx zit er bij alsof het haar niet boeit
Hij kan wel wijze dingen zeggenquote:Op zondag 25 december 2022 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat Mexx niet steeds door mensen heen moet praten als iemand z’n verhaal doet met “oh ja maar dat heb ik ook want…. Blablabla”
Dat ze mensen soms hun verhaal moet laten doen en actief luisteren. Dat hij dat ook heeft moeten leren
Het is teveel om ineens te veranderen. Mexx komt van een heel ander punt.quote:Op zondag 25 december 2022 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Het komt je niet aanwaaien...wat een wijze dooddoeners van Martin, lachwekkend.
Wauw, dat is duur.quote:Op zondag 25 december 2022 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk dat ze haar tranen inhoud. Ze zei dat ze 1300euro heeft en 1000 huur en dat ze dat verkeerd had ingeschat
Ja, alleen draaft hij nou door. En dat helpt nietquote:
Klopt geen zak van.quote:Op zondag 25 december 2022 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk dat ze haar tranen inhoud. Ze zei dat ze 1300euro heeft en 1000 huur en dat ze dat verkeerd had ingeschat
Jaquote:Op zondag 25 december 2022 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, dat is duur.
Ergens doet ze iets niet goed.
Ja die heeft geen zin in zijn gezeik op kerstochtendquote:Op zondag 25 december 2022 10:55 schreef Dotteke het volgende:
Mexx luistert niet goed wat Martin zegt
z’n boodschap was goed en heeft het beste met haar voor. Maar het is teveel denk ik.quote:Op zondag 25 december 2022 10:55 schreef Dotteke het volgende:
Mexx luistert niet goed wat Martin zegt
quote:Op zondag 25 december 2022 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Ach man het is allemaal gelul. Die Mexx moet nu iets aan gaan nemen iemand die met zijn blote boddy op een rodeostier zit? Wat een idioot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |