Dia lipaquote:Op zondag 25 december 2022 02:17 schreef Gretzl het volgende:
Hopelijk gaat Break My Heart of Physical nog eens enteren, dat zijn de ware Dua Lipa-anthems![]()
![]()
![]()
kabbeldekabbel, irriterende wwwhhhhhyyyyyy de hele tijd, ik trek het matigquote:Op zondag 25 december 2022 02:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, deze voelde ik al aankomen
WAAROM Koen?
Klassiekerquote:
quote:Op zondag 25 december 2022 02:30 schreef Kopiko het volgende:
De dodelijk slaapverwekkende combinatie Annie-Rod (beiden Schots overigens) heeft 90% van de Top2000-volgers lamgelegd.
Scottie deed een powernap van drie uurquote:Op zondag 25 december 2022 02:34 schreef PippenScottie het volgende:
Fuckerdefuck, ik was ingedommeld. Dat wordt niets dit jaar
Ik merk ook wel de afgelopen dagen dat ik moeite heb met het nachtbrakenquote:Op zondag 25 december 2022 02:34 schreef PippenScottie het volgende:
Fuckerdefuck, ik was ingedommeld. Dat wordt niets dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not lost, it's just I've no idea where I am
Dit is inderdaad wel een heel extreme kabbelaar zegquote:Op zondag 25 december 2022 02:34 schreef Gretzl het volgende:
Een van de nietszeggende hits uit het Bieber-oeuvre. Had met eerder werk toch wel iets meer pit
ANWB Stel.quote:Op zondag 25 december 2022 02:44 schreef Kopiko het volgende:
Handtastelijkheden in het café (dit keer leek het wel gewenst).
Mannenhand (rechts in totaalbeeld) op vrouwenbil. Beiden groen shirt aan.
waren er #metootjes?quote:Op zondag 25 december 2022 02:44 schreef Kopiko het volgende:
Handtastelijkheden in het café (dit keer leek het wel gewenst).
Mannenhand (rechts in totaalbeeld) op vrouwenbil. Beiden groen shirt aan.
Staat blijkbaar bij de hoogste 1000quote:Op zondag 25 december 2022 02:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Robbie W nog?
quote:Op zondag 25 december 2022 02:48 schreef ok01 het volgende:
Ik vind het wel mooi om met Stevie Wonder deze avond te beëindigen
Truste ladies and people
Tot morgen ok! Pharcyde!!!quote:Op zondag 25 december 2022 02:48 schreef ok01 het volgende:
Truste ladies and people
truste Okkiequote:Op zondag 25 december 2022 02:48 schreef ok01 het volgende:
Truste ladies and people
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |