Stuitende houterigheid.quote:Op zondag 25 december 2022 00:33 schreef Evenstar het volgende:
Cafe heeft er zin in na 2 jaar niet aanwezig te zijn.
Het gaat veel sneller dan ik eigenlijk verwacht hadquote:Op zondag 25 december 2022 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben nu al helemaal duizelig van het tempo hierzo.
Wen er aanquote:Op zondag 25 december 2022 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Amateurquote:Op zondag 25 december 2022 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Wij zijn de kurk waar Fok! op drijftquote:Op zondag 25 december 2022 00:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het gaat veel sneller dan ik eigenlijk verwacht had
is redelijk normaal tochquote:Op zondag 25 december 2022 00:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
we zijn nog aan het opstarten he?!quote:Op zondag 25 december 2022 00:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen het doen (ik was er ooit een vanquote:Op zondag 25 december 2022 00:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat mensen de moeite nemen voor die 40 minuten binnen staan is me nog steeds een raadsel
Dankquote:
Dit wordt nog erger, dus bereid je maar voor.quote:Op zondag 25 december 2022 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Trustequote:Op zondag 25 december 2022 00:35 schreef Starflyer het volgende:
Mijn eerste stemplaat komt pas tussen 5 en 6 (Tim Hardin). Daar ga ik niet op wachten. Welterusten
praten met elkaar?quote:Op zondag 25 december 2022 00:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen het doen (ik was er ooit een van) maar dan moet je er wel wat van maken.
Maar ja dit zijn van die typische Dutch disease lui bij concerten, dat merk je.
Houd even gewoon je bekquote:
Bill, je hebt vorig jaar mee gepost dus je bent het gewendquote:Op zondag 25 december 2022 00:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |