Al een tijdje grieperig. Ze komt er moeilijk vanaf.quote:
mwah, heb het een keer of 2 geprobeerd. Vond het niet heel veel aan. Je wordt er wat druk en opgefokt van. Voor meer effect dan maar een blowtje of een MDMA'tje als je aan de drugs wil gaan.quote:Op zondag 25 december 2022 00:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het staat nog op mijn bucketlist.
MDMA vindt ik wel zeer chill ja. Lekker mellowquote:Op zondag 25 december 2022 00:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mwah, heb het een keer of 2 geprobeerd. Vond het niet heel veel aan. Je wordt er wat druk en opgefokt van. Voor meer effect dan maar een blowtje of een MDMA'tje als je aan de drugs wil gaan.
Die van Orbit en Corsten in vele malen beterquote:Op zondag 25 december 2022 00:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben hier in de minderheid weet ik, maar ik vind deze versie van Adagio een belediging van de muziekluisterende mensheid
Wens haar maar beterschap!quote:Op zondag 25 december 2022 00:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Al een tijdje grieperig. Ze komt er moeilijk vanaf.
Ik ga het volgend jaar niet missen.quote:Op zondag 25 december 2022 00:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben hier in de minderheid weet ik, maar ik vind deze versie van Adagio een belediging van de muziekluisterende mensheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |