Bart Arens is dat nu al een paar jaar aan het pretenderenquote:Op zondag 25 december 2022 00:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Stasse was wel next level wat dat betreft hoor, die stond er altijd bij alsof hij de geestelijk vader van de Top 2000 was.
muzikale opvoedingquote:
Verbaast mij elke keer weer dat hij nog kan praten met z’n eigen lul in z’n bekquote:Op zondag 25 december 2022 00:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Stasse was wel next level wat dat betreft hoor, die stond er altijd bij alsof hij de geestelijk vader van de Top 2000 was.
Precies dit jaquote:Op zondag 25 december 2022 00:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bart Arens is dat nu al een paar jaar aan het pretenderen
scriptie begonnen dit jaar, dus neuhquote:
of Suzan en Freekjequote:Op zondag 25 december 2022 00:20 schreef Fred_B het volgende:
Volgend jaar is dit vervangen door iets van Racoon.
1848quote:
Candle in the wind ass komt nog denk ikquote:Op zondag 25 december 2022 00:19 schreef SonicVolcano het volgende:
De versie van Johan Derksen vind ik beter.
ja wat een voice he?!quote:Op zondag 25 december 2022 00:20 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind dit nummer eigenlijks niks, maar wat een stem
Leuk feitje!quote:Op zondag 25 december 2022 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Sieneke deed het eigenlijk best goed. Ze kon geen Engels, had een ontzettend slecht lied, maar heeft de finale maar net gemist. Ik denk dat ze het niet beter had kunnen doen met dit liedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |