Nou je het zegt...quote:Op zondag 25 december 2022 00:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet om t 1 of ander hoor..maar fijne kerst allemaal!
Ik eet mijn dikke winter wandelschoenen op, zonder zout, als jij dat liedje niet kentquote:Op zondag 25 december 2022 00:08 schreef MTheBassman het volgende:
hier had
[..]
Ik ben soort van de stand in voor essnhills als ze er niet is, je mag van mij veel 'oh ja' momentjes verwachten.
Bart moet gecanceld worden!quote:
Ik luister niet naar apen van de noordpoolquote:Op zondag 25 december 2022 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heh?Waarom kent niemand de mooiste van Arctic Monkeys?
Het zegt mij ook niks.quote:Op zondag 25 december 2022 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
[..]
De mooiste van Arctic Monkeys moet nog gemaakt worden.quote:Op zondag 25 december 2022 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zelfs deze boomer kent 'mquote:Op zondag 25 december 2022 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
[..]
Blanke Witte Mannen te veel....quote:
Ik ken 'm! En ik blijf er voor op ookquote:Op zondag 25 december 2022 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
[..]
eens, prima DJ die niet te veel wou lullen.quote:
Heel jammer ja, maar die doet het al jaren niet meerquote:
Fake Tales of San Francisco staat er niet in toch?quote:Op zondag 25 december 2022 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
[..]
Walgelijkquote:Op zondag 25 december 2022 00:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Blanke Witte Mannen te veel....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |