Dit is een goed punt waar bar weinig tussen te krijgen is. In dat geval een mix van wat ik toen leuk vond, want ik nu leuk vind en hier en daar wat baldadigheid.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach K-Otic kan eigenlijk ook niet
Misschien is veel van die muziek (specifiek vanaf 2003) wel veel beter dan dat 'ie in mijn oren klinkt.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:07 schreef Tussle266 het volgende:
Hoe verder die jaren '00 weg zijn, hoe minder er eigenlijk mis mee is.
Moby - Disco lies vind ik qua video idd een uitschieter.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar zitten wel een paar clipklassiekers van 2007-2009 tusen hoor.
https://www.radiofreak.nl(...)naar-de-tweede-plek/quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:26 schreef DJ11 het volgende:
Het lijkt erop dat er gaandeweg orde op zaken wordt gesteld bij 3FM. Luistercijfers zitten weer in de lijst, Serious Request bracht meer op dan voorgaande jaren (ook pre-corona). Goed teken dus.
Tegenvallende cijfers. Ook opvallend om te zien dat Q Music een veel hoger weekbereik heeft dan Radio 2, maar een veel lager marktaandeel. Betekent volgens mij dat mensen Q vaak aanzetten, maar sneller weer wegzappen naar een andere zender. Wat op zich niet verwonderlijk is.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:21 schreef Eightyone het volgende:
[..]
https://www.radiofreak.nl(...)naar-de-tweede-plek/
1,9.
Het wordt nu anders gemeten, maar juich toch niet te vroeg.
Het topic is inmiddels een wonderlijke mix van 'algemene' 3FM-zaken en die lijst van ze. Volgens mij mag het beiden.quote:
Ja, er is meer op cement gestemd én het feit dat er wat meer luisteraars zijn denk ikquote:Op zondag 12 februari 2023 18:37 schreef Tussle266 het volgende:
Gevoelsmatig bevat deze lijst veel meer radiohitjes dan de Top 1003 van deze eeuw van 4 maanden geleden. Dat wordt een beetje per uur bekijken wat Radio 2 ertegenover zet.
De Radio 2 lijst is wel behoorlijk rechtdoor zonder afslagen geworden, mogelijk omdat de onderste 100 op het laatste moment geschrapt zijn. Ik ga daar alleen heen als er hier blokjes komen van meerdere nummers waar ik echt niets mee heb.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zie wel een paar nummers om te schakelen naar 2 zo tussendoor, maar dit lijstje is voor mij qua sentiment voorlopig leuker
Vandaag is nog wel leuk daar, maar met de helft van de liedjes wordt het al snel een stuk veiliger natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2023 08:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De Radio 2 lijst is wel behoorlijk rechtdoor zonder afslagen geworden, mogelijk omdat de onderste 100 op het laatste moment geschrapt zijn. Ik ga daar alleen heen als er hier blokjes komen van meerdere nummers waar ik echt niets mee heb.
Ik gok dat dit de enige zwarte koffie is in een lijstjescontext dit jaar. P. Machinery zie ik nog wel elders in een 80's lijstje terugkeren later dit seizoen. Ik bijt wel even door met Edgar Davids en de ambassadeur van Sky Radio en de drummer van U2.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na deze kunnen we zappen. Tot de laatste 2 (al verkies ik P.Machinery boven Black Coffee, jammer dat die overlappen)
Dat nummer van de drummer van U2 vind ik niet onaardig, het is vooral erg vervelend bij die band dat hun grootste hits de zeverballads zijn. Maar die hoorde ik vorige week nog in de reguliere programmering.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik gok dat dit de enige zwarte koffie is in een lijstjescontext dit jaar. P. Machinery zie ik nog wel elders in een 80's lijstje terugkeren later dit seizoen. Ik bijt wel even door met Edgar Davids en de ambassadeur van Sky Radio en de drummer van U2.
Ik niet, die cover van Under the Bridge blijft niet te tolererenquote:Op maandag 13 februari 2023 10:48 schreef Tussle266 het volgende:
In een ander leven was ik met alle All Saints getrouwd.
Dit zijn wel 2 prijsnummers achter elkaar. Michelle, oh Michelle.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:16 schreef Tussle266 het volgende:
Het is wel een beetje een tafeltennisuurtje he? Wel, niet, wel, niet. Man man man.
Ik kon me haar niet zo goed meer voor me halen, buiten dat ze haar man nog weleens een rechtse directe wil geven. Beetje Avril Light, maar wel prima verder.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zijn wel 2 prijsnummers achter elkaar. Michelle, oh Michelle.
Oja, ze was met die van de Black Keys he? Dat staat me bij ja. Buiten dit en The Game of Love ook niks noemenswaardigs gehad qua hits maar ik vond dat in die tijd leukquote:Op maandag 13 februari 2023 11:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik kon me haar niet zo goed meer voor me halen, buiten dat ze haar man nog weleens een rechtse directe wil geven. Beetje Avril Light, maar wel prima verder.
Die eerste CD was ook best leuk. Ergens vreemd dat dat buiten Amerika bijna nergens echt is aangeslagen.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, ze was met die van de Black Keys he? Dat staat me bij ja. Buiten dit en The Game of Love ook niks noemenswaardigs gehad qua hits maar ik vond dat in die tijd leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |