quote:Publiekslieveling Jona (27) van SBS-programma Lang Leve de Liefde omgekomen bij ongeluk
Een deelnemer van het SBS-programma Lang Leve de Liefde is vannacht omgekomen bij een eenzijdig verkeersongeluk Oosterwold in Friesland. Het gaat om de 27-jarige Jona Oosterveld uit het dorpje Oldemarkt (Overijssel). Jona groeide met zijn droge humor en gevleugelde uitspraken uit tot publiekslieveling van het populaire datingprogramma. ‘We gaan je allemaal enorm missen.’
Het overlijden van Jona slaat op sociale media in als een bom. Op diverse pagina’s stromen de steunbetuigingen binnen, veelal van kijkers van het programma. ‘Wat hebben wij van jou genoten’, schrijft een van hen. ‘Verschrikkelijk leuke gozer met een heerlijk gevoel voor humor’, voegt een ander daaraan toe.
Jona deed in december vorig jaar mee aan Lang leve de Liefde, waarin singles minimaal 24 uur met elkaar in een huis doorbrengen om te kijken of ze een match zijn. Jona groeide meteen uit tot publiekslieveling. Hij veroverde de harten van vele kijkers met zijn droge humor. ‘Als het geen bier is, dan wel Berenburg. Lekker man!’, was een van zijn gevleugelde uitspraken.
Loodzware periode
De familie van Jona gaat momenteel door een loodzware periode. Eerder deze week overleed ook al de opa van Jona. ‘Binnen 2 dagen moeten we jou en opa missen. Onbegrijpelijk’, schrijft de zus op Facebook. Jona plaatste gisteren nog een bericht op zijn Facebook over het overlijden van zijn grootvader. Hij kwam met het idee voor en erehaag, die hij zelf nooit meer zal meemaken.
‘Omdat hij altijd loonwerker in hart en nieren is geweest en de grondlegger is geweest van loonbedrijf Oosterveld lijkt het me mooi om bij vanaf oma haar huis tot aan loonbedrijf Oosterveld een erehaag voor opa te doen’, schreef hij.
Wat gebeurde er?
Het ongeluk waarbij Jona en nog een andere man overleed, gebeurde iets na middernacht op de N919 ter hoogte van het Friese dorp Oosterwolde. Daar vloog een auto uit de bocht en kwam met forse snelheid tegen een boom tot stilstand.
Politie, brandweer en de ambulance kwamen met spoed ter plaatse, maar alle hulp mocht niet meer baten voor Jona en een 26-jarige man uit Veendam (Groningen). De bestuurder van de auto, een 32-jarige man uit Oosterwolde, is gewond naar het ziekenhuis gebracht.
Oh ongeluk. Dan neem ik mijn woorden terug.quote:
Heb m’n woorden al teruggenomenquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:41 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Respectloze post en dat voor een mod
Nee hoor ze staan er nog steeds.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb m’n woorden al teruggenomen
quote:
Kan.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:23 schreef Dries4Ever het volgende:
‘Als het geen bier is, dan wel Berenburg. Lekker man!’, was een van zijn gevleugelde uitspraken.
Kloptquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Kan.
Is inderdaad wel lekker spul.
Wat is er mis met deze uitspraak? Er staat toch in het bericht hij niet de bestuurder was van de auto. Sinds wanneer is het verboden om dronken in een auto te zitten?quote:
waarom denken wij hetzelfdequote:Op zaterdag 24 december 2022 17:53 schreef NaarMensje het volgende:
Dat is wel knap lullig, ben er ook wel een beetje jaloers op ware het niet dat ik mijn poezesnoezel nog heb.
Ik schikte ook welquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:07 schreef KREEFTx het volgende:
Toevallig van de week nog al die filmpjes zitten kijken van hem, is dan wel even schikken zeg.
Zoals alle boeren.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo gek was die niet, groot bedrijf had ie nog wel met ettelijke miljoenen aan machines
We weten geloof ik niet of de bestuur beschonken was.quote:Op zondag 25 december 2022 12:11 schreef HanzConjona het volgende:
Je moet ook nooit bij een dronken persoon instappen, kan je beter zelf rijden.
Eens. Genoeg kneuzen op Fok! die zich prima vereenzelvigden met Jona.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:49 schreef Cockwhale het volgende:
Deze kerel boeit mij net zoveel als al die andere miljarden mensen op deze planeet mij boeien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |