Spontaan zin in Ben Hurquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kerst film drama spoileren: Petrus zegt dat hij Jezus niet kent. DRIE KEER![]()
Ik herken dit probleem.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is iets echt heel geks gebeurd. We hebben nog maar 1 toiletrol. Ik ben er helemaal verbaasd over. Ik heb altijd overal een uitgebreide voorraad van, zeker van toiletpapier. Ik pik morgen bij schoonma wel een rol mee. Geen zin om nu naar de winkel te gaan. Dan hebben we met de kerst nog een chique rol ook, lekker dik en zacht.
Wat gek 😂quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is iets echt heel geks gebeurd. We hebben nog maar 1 toiletrol. Ik ben er helemaal verbaasd over. Ik heb altijd overal een uitgebreide voorraad van, zeker van toiletpapier. Ik pik morgen bij schoonma wel een rol mee. Geen zin om nu naar de winkel te gaan. Dan hebben we met de kerst nog een chique rol ook, lekker dik en zacht.
Niet dat echte schuurpapier maar wel dun eco-papier van 2 of 3 lagen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat gek 😂
Je gebruikt zelf toch geen schuurpapier? Bij de action is edet 4 lagig betaalbaar.
Nog steeds aan telefoon.![]()
Oh, goed dat je het zegt, wij moeten vanavond ook even een voor-de-zekerheid-rol meenemen van mijn schoonouders. Nadeel van slapen in een gesloten hotelquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Staat de wekker al voor morgenochtend 7 uurquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:46 schreef fietsie het volgende:
Pakje is binnen.
Pakje staat in de schuur.
Pakje blijft dicht tot morgen.
Heb mijn handen vol aan voer voor 8 man op tafel krijgen vandaag.
Vind mijn eco papier veel fijner dan dat hele dikkequote:Op zaterdag 24 december 2022 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet dat echte schuurpapier maar wel dun eco-papier van 2 of 3 lagen.
Neeneeeeee ik ga niet naar de Actionquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat gek 😂
Je gebruikt zelf toch geen schuurpapier? Bij de action is edet 4 lagig betaalbaar.
Nog steeds aan telefoon.![]()
Is ook de enige keer in de zoveel maanden, dat ik er kom.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Neeneeeeee ik ga niet naar de Action
Ik vind het heerlijk om te lezen over de (familie)perikelenquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:55 schreef AnneX het volgende:
@:Molo die familieperikelen met kerst. Wrom doen wij ons dat aan?![]()
Trouwens de rest van het jaar ook wel, eigenlijk 🎄
Vrede op aarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |