abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207211902
*kuch*

(Niet ikke)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207211919
Pre-kerst lunch: snack gehaktballetjes met heksnkaas. Omdat dat over was van kerstfeestje op het werk. En omdat het kan.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207211926
Kerst film drama spoileren: Petrus zegt dat hij Jezus niet kent. DRIE KEER :o o|O
  zaterdag 24 december 2022 @ 13:05:37 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207211991
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2022 12:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kerst film drama spoileren: Petrus zegt dat hij Jezus niet kent. DRIE KEER :o o|O
Spontaan zin in Ben Hur
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207211994
Grrrr.. ging zo lekker met de jurk maken, maar weer verkeerd geknipt. Kan er nu een soort tuniek van maken (mini jurk is niet zo mijn ding _O- ).
Dit is nu de 4e keer dat ik dit patroon gebruik, iedere keer weer fout geknipt (ook 2x onder leiding van een naaidocente). We dachten toen al dat wij het Engels van de ontwerpers niet begrepen en ik heb nu maar eens een mailtje naar Australië gestuurd of ze een tekening kunnen sturen hoe je het moet knippen.

Fijner nieuws is, dat Bol.com de cadeaukaart die niet meer bruikbaar was toch op m'n account heeft gezet. *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_207212101
Moest wel lachen om de verknoeide code van bol. Gebeurde mij ook.
En snel opgelost door bol

@Blues duidelijk. _O_ jaren bezig geweest om o.l.v. een kwaliteitsmedewerker bezig geweest met diverse disciplines en achterban behandelprotocollen te maken.
Plus wat Isa en Cat ook zeggen.

Goeie overleg instructies Isa👍🏼 richting @Candaasje
Daarmee kun je vast wel wat.

Heb je een plan B @sigme ? Vervelend voor de gastvrouw en jullie plannen.

Wil ik beginnen met pulseren van de cookies = herrie begint mn.X een moeilijk tel.gesprek met oudste broer.
Dan maar even hier lezen.

@Kaatje1 bummer!
pi_207212171
En @Isabeau alsnog aan het kerstkaartjes schrijven… >:O
pi_207212239
Er is iets echt heel geks gebeurd. We hebben nog maar 1 toiletrol. Ik ben er helemaal verbaasd over. Ik heb altijd overal een uitgebreide voorraad van, zeker van toiletpapier. Ik pik morgen bij schoonma wel een rol mee. Geen zin om nu naar de winkel te gaan. Dan hebben we met de kerst nog een chique rol ook, lekker dik en zacht.
Spoilers!
pi_207212261
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2022 13:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is iets echt heel geks gebeurd. We hebben nog maar 1 toiletrol. Ik ben er helemaal verbaasd over. Ik heb altijd overal een uitgebreide voorraad van, zeker van toiletpapier. Ik pik morgen bij schoonma wel een rol mee. Geen zin om nu naar de winkel te gaan. Dan hebben we met de kerst nog een chique rol ook, lekker dik en zacht.
Ik herken dit probleem.
Het trad hier gelukkig gisteren op. En is sindsdien opgelost met 40 rollen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207212263
quote:
Wat gek 😂

Je gebruikt zelf toch geen schuurpapier? Bij de action is edet 4 lagig betaalbaar.

Nog steeds aan telefoon. >:O
pi_207212293
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2022 13:34 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat gek 😂

Je gebruikt zelf toch geen schuurpapier? Bij de action is edet 4 lagig betaalbaar.

Niet dat echte schuurpapier maar wel dun eco-papier van 2 of 3 lagen.
Spoilers!
pi_207212301
Ik ben in het bezit van mijn schoenen. Tijd voor bier. Einde bericht.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207212434
Pakje is binnen.
Pakje staat in de schuur.
Pakje blijft dicht tot morgen.

Heb mijn handen vol aan voer voor 8 man op tafel krijgen vandaag.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207212471
quote:
Oh, goed dat je het zegt, wij moeten vanavond ook even een voor-de-zekerheid-rol meenemen van mijn schoonouders. Nadeel van slapen in een gesloten hotel :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 24 december 2022 @ 13:50:10 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207212475
Schoonzus bleek gereserveerd te hebben voor diner ipv lunch want dat kwam haar beter uit

Communicatie naar de rest toe was lichtjes ondermaats dus kwamen er pas vanmorgen achter. Nog snel slaapspullen in tas kunnen flikkeren dan maar en morgen mijn visite gevraagd wat later te komen

Mensen :') :')

Schoonfamilie :') :')

Straks maar aan het bier 🍻
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207212498
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 13:46 schreef fietsie het volgende:
Pakje is binnen.
Pakje staat in de schuur.
Pakje blijft dicht tot morgen.

Heb mijn handen vol aan voer voor 8 man op tafel krijgen vandaag.
Staat de wekker al voor morgenochtend 7 uur ;)
  zaterdag 24 december 2022 @ 13:54:35 #17
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207212522
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2022 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Niet dat echte schuurpapier maar wel dun eco-papier van 2 of 3 lagen.
Vind mijn eco papier veel fijner dan dat hele dikke *O*
pi_207212532
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2022 13:34 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat gek 😂

Neeneeeeee ik ga niet naar de Action :D
pi_207212536
Oh er kwam nog een tweede tel.gesprek met andere broer achteraan.

En toen kon ik verder en stond de krantenbezorger aan de deur.
Had net gelezen over de tip om volgende week contact geld in huis te hebben…
Gelukkig kon hij mij uitleggen hoe ik het tikkie - waarom ik zelf vroeg - moest verwerken.

En nu verder hopelijk ongestoord.

Goed zo Lonaa en fietsie.

@Molo die familieperikelen met kerst. Wrom doen wij ons dat aan? >:O
Trouwens de rest van het jaar ook wel, eigenlijk 🎄

Vrede op aarde.
pi_207212542
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2022 13:55 schreef Blues het volgende:

[..]
Neeneeeeee ik ga niet naar de Action :D
Is ook de enige keer in de zoveel maanden, dat ik er kom.
Voor playpaper. ~:)
pi_207212544
Wij hebben die zachte hondjespapier zonder hondjes+altijd een vochtig pleepapiertje na *O*

Schuurpapier :{w
pi_207212555
Hoe is t nu met die zwagert met probs?
pi_207212750
Misschien dat @Blues helderheid kan geven.
Ik kreeg een mailtje binnen van het ziekenhuis dat ik woensdag 11 januari een telefonisch consult heb met een uroloog. Bericht dat ik 24 uur daarvoor meer informatie krijg.
Geen tijd (zelfs geen benadering) erbij en het is zo ongeveer de meest lastige dag. Ik heb de telefoon van kantoor alleen, bij ons zijn geen deuren dicht en wanneer iemand in 1 kamer zucht hoor je dat 2 kamer verderop (met andere woorden iedereen kan meeluisteren). Er is ook nergens een aparte ruimte om een gesprek te voeren (wanneer er mensen op de gang bellen/praten hoor je dat ook).
Maar je kan de afspraak alleen maar aanpassen via de telefoon, hoe dan? Heb toch geen zin om van alles rondom een blaasontsteking met alle collega's te delen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 december 2022 @ 14:28:36 #24
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207212824
In de trein terug. Het werd wel de hele Lekdijk af omdat het Uiterwaarden nu voor de vogels/eenden/ganzen is. Desondanks was het een fijne wandeling. 😀
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207212864
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2022 13:55 schreef AnneX het volgende:

@:Molo die familieperikelen met kerst. Wrom doen wij ons dat aan? >:O
Trouwens de rest van het jaar ook wel, eigenlijk 🎄

Vrede op aarde.
Ik vind het heerlijk om te lezen over de (familie)perikelen O+

Ik ben lekker naar de markt geweest. Heel goede deal met aardbeienx2, frambozenx2 en blauwe bessen voor 5 euro. En aardappelen en stoofperen. Ook nog bij de Lidl geweest. Waar ze de slowchattoetjes niet eens (meer?) hadden. Dus maar andere lekkere dingen meegebracht. Het was zo ontzettend druk dat ik bij de kassa direct aan de beurt was. Ik denk dat iedereen alles al binnen heeft :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')