abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207972271
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 17:14 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
Lekker hoor zo'n ingezoomde foto, Afijn ze lijkt wel op Max Verstappen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_207979643
Geen nep verhaal maar wel veel tekst, how can i make this about me.
https://www.linkedin.com/(...)tm_medium=member_ios
Vakman pur sang
  Manager PR/Moderator maandag 13 februari 2023 @ 13:04:49 #278
269689 crew  Viv
pi_207979949
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2023 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
En het verhaal barst van seksisme en leeftijdsdiscriminatie, terwijl ze daar juist tegen ageert. Wel erg gemakkelijk om zo de mensen onderuit te halen die kritische vragen durven te stellen. :')
pi_207980063
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 13:04 schreef Viv het volgende:

[..]
En het verhaal barst van seksisme en leeftijdsdiscriminatie, terwijl ze daar juist tegen ageert. Wel erg gemakkelijk om zo de mensen onderuit te halen die kritische vragen durven te stellen. :')
Vervelende oude mannen
Vakman pur sang
  maandag 13 februari 2023 @ 13:53:47 #280
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207980649
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2023 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Haar medestrijders :') :') :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207981069
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2023 13:13 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vervelende oude mannen
Het valt nog mee dat het niet over 'witte' oude mannen gaat, dat is dit soort kringen nog een zwaardere kwalificatie.

Maar goed, als je een oude man bent, telt je eigenlijk niet echt meer mee en mag je openlijk gediscrimineerd worden blijkbaar.
٩๏̯͡๏)۶
pi_207982054
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 13:04 schreef Viv het volgende:

[..]
Idd, wat een 'cringe'. Hypocrisie ten top. Lekker wraak nemen, boehoehoe. :')
pi_207983456
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 14:25 schreef Ronald het volgende:

[..]
Het valt nog mee dat het niet over 'witte' oude mannen gaat, dat is dit soort kringen nog een zwaardere kwalificatie.

Maar goed, als je een oude man bent, telt je eigenlijk niet echt meer mee en mag je openlijk gediscrimineerd worden blijkbaar.
Dat wat al die inclusieroepers verbindt, alles koek en ei als je hetzelfde gedachtegoed hebt maar zodra dat ook maar iets afwijkt ben je vogelvrij
pi_207986668
Wat fijn dat je je schoonmaak doekje even complimenteert op het www.

Godverdomme wat heb je het dan ver geschopt hè? En zo vroeg op al en zelfs dan de kracht opbrengen om een schoonmaakster even lekker in je zonnetje te zetten. Nou dan deug je behoorlijk hoor!
Vakman pur sang
pi_207987205
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2023 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:

Godverdomme wat heb je het dan ver geschopt hè? En zo vroeg op al en zelfs dan de kracht opbrengen om een schoonmaakster even lekker in je zonnetje te zetten. Nou dan deug je behoorlijk hoor!
echt wat beziel je, maar echt. Ik word hier gewoon agressief van.
Geef dat mens een compliment, voor mijn part een reep chocolade. Maar als je dat op LInkind zet, ben je echt gewoon het laagste van het laagste. Addergebroed. Flikker gewoon een heel eind op joh. Met je kutbedrijf, en je kutfunctie. Doe gewoon je werk en houd je bek.
2645 likes, allemaal lui die gewoon geen identiteit hebben denk ik dan. ooo wat fantastisch, wat mooi!! Allemaal nep.

Goed zoals je leest wind ik me er aardig over op :'). maar zulke mensen kunnen niet genoeg aangepakt worden. Ik gun ze echt een aandoening, maar dan wel iets wat ze niets kunnen misbruiken voor zulke kots posts.
pi_207987679
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2023 21:19 schreef koemleit het volgende:

[..]
echt wat beziel je, maar echt. Ik word hier gewoon agressief van.
Geef dat mens een compliment, voor mijn part een reep chocolade. Maar als je dat op LInkind zet, ben je echt gewoon het laagste van het laagste. Addergebroed. Flikker gewoon een heel eind op joh. Met je kutbedrijf, en je kutfunctie. Doe gewoon je werk en houd je bek.
2645 likes, allemaal lui die gewoon geen identiteit hebben denk ik dan. ooo wat fantastisch, wat mooi!! Allemaal nep.

Goed zoals je leest wind ik me er aardig over op :'). maar zulke mensen kunnen niet genoeg aangepakt worden. Ik gun ze echt een aandoening, maar dan wel iets wat ze niets kunnen misbruiken voor zulke kots posts.
Dat is dan ook wel wat overdreven.
Die vrouw heeft ws geen benul wat ze doet omdat niemand commentaar levert ooit.
Vakman pur sang
  Manager PR/Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 11:49:55 #287
269689 crew  Viv
pi_207992046
Je eigen toko promoten op LinkedIn in tijden van rampspoed? Maak van de nood een deugd!
quote:
Ik doneer 0,25 euro per like (namens volger) aan Giro 555 als steun voor Turkije en Syrië.
https://www.linkedin.com/feed/update/activity:7031195734427283457

Lijkenpikker :r
pi_207992463
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 11:49 schreef Viv het volgende:
Je eigen toko promoten op LinkedIn in tijden van rampspoed? Maak van de nood een deugd!
[..]

Dat levert zomaar een marge van 400% marketing kosten op ^O^
Vakman pur sang
pi_207994668
quote:

Die heeft straks een hernia van zichzelf schouderklopjes geven :')
pi_207994690
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:24 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Die heeft straks een hernia van zichzelf schouderklopjes geven :')
Nu ik mijn post teruglees vind m aardig grappig wel eigenlijk. Maar ik heb er helemaal geen likes op. ;(
Vakman pur sang
pi_207994710
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:25 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nu ik mijn post teruglees vind m aardig grappig wel eigenlijk. Maar ik heb er helemaal geen likes op. ;(
Aww :o

:P
pi_207995079
quote:

Walgelijk inderdaad, en Wendy maar likes binnen harken over de rug van de schoonmaak moslima met de hoofddoek.
٩๏̯͡๏)۶
pi_207999489
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 11:49 schreef Viv het volgende:
[..]

quote:
Donatiebedrag maximum 2.500 euro bereikt
Ja zeg, we mogen hem niet eens met kloontjes failliet liken.
  Manager PR/Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 21:33:34 #294
269689 crew  Viv
pi_207999562
quote:
8s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
[..]
Ja zeg, we mogen hem niet eens met kloontjes failliet liken.
Ah, toen ik het vanochtend hier postte had hij 4k likes, nu 20k. Wel laf dat er ineens een maximum aan zit. :')
  woensdag 15 februari 2023 @ 06:45:45 #295
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_208001790
Ik vind dit altijd een geweldig topic want ik word gewoon fysiek naar van sommige berichten. En vaak ook een beetje agressief. Heerlijk leesvoer dus.
pi_208002237
quote:
Mavo-meisje

Het nieuwe meubilair staat. Er moet nog van alles, planten, iets aan de muur etc, maar het nieuwe meubilair staat. De afgelopen twee jaar hebben we gebouwd aan een mooi kantoor. Iedere keer als ik binnen kom en Avest Advocaten zie staan, glimlach ik van oor tot oor. Ook na 15 jaar familierecht denk ik nog steeds ‘niet slecht voor dat mavo-meisje’.

Dit nieuwe meubilair heeft hetzelfde effect. Als ik binnenloop en aan mijn nieuwe bureau ga zitten of de cursusruimte in loop denk ik ‘best ok voor dat meisje uit dat kleine dorpje in Twente’ en voel ik me trots. Niet zozeer om wat er staat, want het is maar meubilair, maar vooral om wat ik durfde. Want uiteindelijk ging het daar allemaal om. Hard werken en een beetje lef. Met je ogen dicht in het diepe springen en hopen dat het goed komt. Vertrouwen op jezelf. Ook als anderen dat niet doen. En struikelen, dat ook. Maar dan wel weer gewoon opstaan.

Het allerfijnste gevoel als ik ons kantoor binnenkom echter, krijg ik van mijn collega’s. ‘s Ochtends binnenkomen en hun ‘hey’ en hun lach tegemoet zien, trots zijn op wat ze doen, wat ze schrijven, de ideeën waarmee ze komen, samen groeien is het mooiste dat er is. Dat we samenwerken is echt een heel groot geluk.

Dit mavo-meisje uit Twente is dankbaar. Voor de stickers op de ramen, het nieuwe meubilair, maar vooral ook voor de leukste mensen waarmee ik iedere dag mag werken.

De leraar die mij veertig jaar geleden steevast en minzaam ‘mavo-meisje’ noemde zou stomverbaasd zijn. Zijn woorden, die bedoeld waren om te beledigen, heb ik altijd opgevat als een aanmoediging om zijn niveau te ontstijgen.
Dat is me met vlag en wimpel gelukt.
Wie had dat ooit gedacht.
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Dat je na 30 jaar er nog over moet hebben dat een leerkrach tje voor "mavo-meisje" heeft uitgemaakt. Dan ben je gewoon een getraumatiseerde jankbek. :') Alsof mensen op de mavo zo vreselijk zijn. Maar dan ook dit...

quote:
Geert-Jan Vingerhoets
2 d

Zegt veel over leraren. Niet echte mensen van de wereld . Ze gaan op 4 jarige leeftijd de school binnen en blijven daar de 60 jaren daarna En die moeten adviseren over de beroepsmatige toekomst van alle leerlingen?
Flikker toch een heel eind op man... :')
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  Manager PR/Moderator woensdag 15 februari 2023 @ 09:13:49 #297
269689 crew  Viv
pi_208002501
Holy fuck :{

quote:
‘Jij bent toch inhuur?’ Deze vraag werd me laatst tijdens een kennismaking gesteld.
Ja, zei ik en er schoot vanaf dat moment een negatieve energie door mijn lijf. Maar waarom eigenlijk? Het doet me normaal niets en het is niet de eerste keer dat deze vraag wordt gesteld. De vraag bleef hangen en ik werd er verdrietig van. (Ik gebruik de term 'verdrietig' altijd richting mijn kinderen als ik een emotie wil afgeven dat geen negatieve lading geeft).

Het raakte me en waarom dat ga ik jullie vertellen; In de afgelopen 15 jaar heb ik voor diverse bedrijven in de bouw- en infra gewerkt met heel mijn hart en ziel.
Sinds 5 jaar als zelfstandige waar ik als vrouw en moeder van 3 kinderen trots op ben. Ik kan mijn eigen 'broek' ophalen, ben baas over mijn agenda en ben er voor onze kids terwijl ik een intensieve en verantwoordelijke functie bekleed. Ik geef altijd meer dan 200%, want ik doe iets goed of ik doe het niet. Als mens gedij ik goed op deze constructie, ik kan me volledig op de opdracht focussen en kruip in de huid van de opdrachtgever zodat ik ook weleens de opmerking ontvang 'oh ik wist niet dat je inhuur was'. De positieve tegenhanger van de vraag waar ik mee ben gestart.

In coronatijd heb ik op onmogelijke tijden en locaties gewerkt, omdat ik die passie niet kon loslaten en niet wilde inboeten aan kwaliteit. Daarnaast thuisonderwijs gegeven ( geen recht op opvang als zelfstandige) en een mega thuisverbouwing gecoördineerd, want aannemer al gecontracteerd.

Ik draag risico vanwege arbeidsongeschiktheid, pensioen en aansprakelijkheid. Ik voel me vrij om opdrachten te zoeken die bij mij passen, met dank aan netwerk en hoogconjunctuur. Zo niet, dankzij de opvoeding van mijn ouders (schoenmaker en schoonmaakster en intelligent om mij en mijn zus te stimuleren voor een opleiding en carrière die zij niet hebben gehad bedankt papa en mam) is het 'niet lullen maar poetsen' met de paplepel ingegoten en haal ik mijn neus niet op voor mindere klussen.

Vorig jaar een vertrouwde werkomgeving met fijne collega's verlaten en in het diepe gesprongen voor een mega gave opdracht die privé veel van mij heeft gevergd. Ik heb sociale contacten en familie minder gezien, netwerkbijeenkomsten geskipt, minder gesport om in deze rijdende TGV te stappen en alles bij te kunnen houden. Waarom eigenlijk? Niet om na 8 maanden de vraag gesteld te krijgen 'jij bent toch inhuur?'

Nee, Omdat ik ontzettend veel van mijn werk houd, als mens er goed op ga, een natuurlijke drang heb om mezelf steeds te vernieuwen en ik heel erg goed ben in wat ik doe. Daarom huur je mij in !

Mijn wens is dat je als organisatie verder kijkt dan de inkoopconstructie van jouw medewerker en het gevoel wat je daarbij achterlaat.

Laten we een beetje meer respect en interesse hebben naar de 'inhuurkracht', want het is een kracht om inhuur te zijn 😊 fijne dag lieve mensen

N.b. gesterkt door het projectteam waar ik nu onderdeel van ben deel ik dit bericht met jullie!
https://www.linkedin.com/feed/update/activity:7031511280414814208
  woensdag 15 februari 2023 @ 09:36:53 #298
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208002763
quote:
Onmogelijke locaties nog wel... Zat ze in een vulkaan, op de wolken of misschien wel op de maan? Ik wil antwoorden! :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  woensdag 15 februari 2023 @ 09:41:53 #299
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_208002834
quote:
Ik zit hier zo hard te cringen dat het lekker begint te worden.
pi_208002846
quote:
Wauw, dat zit wel heel diep _O-
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:41 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Ik zit hier zo hard te cringen dat het lekker begint te worden.
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')