Couscous met gehaktballen en vruchtjesquote:
aardappeltjes gestamp in boontjes en worteltje met een jus en een ontbloot runderworstjequote:Op vrijdag 23 december 2022 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Couscous met gehaktballen en vruchtjes
Jij?
BDS had de rechten voor een nieuw deel.quote:
Ik zeg dat elke keer wanneer er twee keer achter elkaar dezelfde tt wordt gebruiktquote:
Doet ff aanmodden dan?quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg dat elke keer wanneer er twee keer achter elkaar dezelfde tt wordt gebruikt
Verander even snel in wat BDS wil.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg dat elke keer wanneer er twee keer achter elkaar dezelfde tt wordt gebruikt
Dan moet er wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht de TS van het vorige topic ook
Er staat hier het hele jaar een oliebollenkraam voor de AH.quote:
vind ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Duck Suprise is wel een leuke TT![]()
Echt joh? Die vergeet zeker iets anders te gaan doen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er staat hier het hele jaar een oliebollenkraam voor de AH.
Heb je al oliebollen op?quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan moet er wel een kern van waarheid in zitten.
https://www.bild.de/geld/(...)g-82341112.bild.htmlquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt joh? Die vergeet zeker iets anders te gaan doen.
Of hij kan niets anders.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt joh? Die vergeet zeker iets anders te gaan doen.
Succes! Wel lekkere kopen, ik had vorige week lekkere oliebollen, maar vanmiddag appelbeignets gekocht en die waren dat nietquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Vande week maar even een paar halen
Ja, die kwaliteit kan nogal variëren. Ga wel eens wat reviews af.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes! Wel lekkere kopen, ik had vorige week lekkere oliebollen, maar vanmiddag appelbeignets gekocht en die waren dat niet
Altijd gezeik met die conducteurs.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.bild.de/geld/(...)g-82341112.bild.html
Zaten nog wel grappige tussenquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Altijd gezeik met die conducteurs.
Voor het derde jaar op rij heeft Nico de lekkerstequote:Op vrijdag 23 december 2022 22:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, die kwaliteit kan nogal variëren. Ga wel eens wat reviews af.
quote:Oliebollenkraam Nico Sterrenberg, aan de Koemarkt in Schiedam
quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Altijd gezeik met die conducteurs.
Wel een beetje ver rijden. Zoek hier wel een adresje.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor het derde jaar op rij heeft Nico de lekkerste
[..]
Weer niet gelukt om je deze kant op te lokkenquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wel een beetje ver rijden. Zoek hier wel een adresje.
Was eergisteren nog in Schiedamquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer niet gelukt om je deze kant op te lokken
Hemelsbreed valt de afstand mee, maar je had er wel de lekkerste bollen kunnen halenquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was eergisteren nog in Schiedam
Heb een half uur met een trein op Schiedam Centrum gestaan. Zal eens kijken of dat een loopafstand is.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hemelsbreed valt de afstand mee, maar je had er wel de lekkerste bollen kunnen halen
Leuk als ze flink vet warenquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ooit met oud en nieuw we hadden een mooi vreugde vuur stond een maat van me helemaal van de kaart
gefixeerd op het vuur oliebollen op het vuur aan het gooien de rest van de wereld bestond ff niet voor hem
Inderdaad, dat red je net nietquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb een half uur met een trein op Schiedam Centrum gestaan. Zal eens kijken of dat een loopafstand is.
Edit, nee dat is wel wat ver.
Van die "Daar moet je bij zijn geweest" momentenquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Somige momenten zijn moeilijk te omschrijven
Had je wel al je inentingen? Wat een ************* is dat zegquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was eergisteren nog in Schiedam
Heb je het over de meet?quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van die "Daar moet je bij zijn geweest" momenten
Ben lekker op mijn loc blijven zitten.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je wel al je inentingen? Wat een ************* is dat zeg
Verstandig, grote kans dat die ook gejat of vernield wasquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ben lekker op mijn loc blijven zitten.
Zou knap zijn. Die kar weegt 86 ton. Al je die kan jatten..quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verstandig, grote kans dat die ook gejat of vernield was
15-20 minuten enkele voetreisquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan je wel een uurtje voor uittrekken.
He, eens moet de eerste keer zijnquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou knap zijn. Die kar weegt 86 ton. Al je die kan jatten..
Oh, dat valt nog mee. En zoveel als ik zin in heb.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
15-20 minuten enkele voetreis
Hoeveel oliebollen ga je eten aan de kraam?
Staan er zat op emplacement Watergraafsmeer. Leef je uit zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, eens moet de eerste keer zijn
De mijne wat minder maar soms ook wel lastig om op het spoor te plaatsen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou knap zijn. Die kar weegt 86 ton. Al je die kan jatten..
Tja, het is 1 of 0. Een echte TRAXX is te groot en modelspoor te klein. Het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De mijne wat minder maar soms ook wel lastig om op het spoor te plaatsen.
Er zijn er toch al wel eens wat mee gaan joyrijden?quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee. En zoveel als ik zin in heb.
Ik, meer dan eens in een slaaptreinquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wie heeft er weleens een nachttrein ritje gemaakt ?
Oh zo vaak.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wie heeft er weleens een nachttrein ritje gemaakt ?
Apart vind ik het welquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik, meer dan eens in een slaaptrein
Mij niet bekend. Een TRAXX loc krijg je niet zomaar van zijn plaats als je niet weet wat je doet. Met treinstellen, die zijn wat eenvoudiger in bediening, is het wel eens voorgekomen. Al werd er niet echt met de trein gereden, maar men kreeg de remmen gelost waardoor het materieel ging rollen. Door de treinbeïnvloeding zijn ze toen direct weer tot stilstand gebracht. Maar is ook echt een zeldzaamheid.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn er toch al wel eens wat mee gaan joyrijden?
Ik denk als bestuurder.quote:
Zorgen dat ik wakker werd vlak voor het station waar je uit moest stappen.quote:
Daar wordt aan gewerkt en dat krijgt steeds meer vorm.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
De EU zou eens moeten gaan werken aan een super trein netwerk
Lees er ook niet heel veel als ik zoek, maar toch een paar.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mij niet bekend. Een TRAXX loc krijg je niet zomaar van zijn plaats als je niet weet wat je doet. Met treinstellen, die zijn wat eenvoudiger in bediening, is het wel eens voorgekomen. Al werd er niet echt met de trein gereden, maar men kreeg de remmen gelost waardoor het materieel ging rollen. Door de treinbeïnvloeding zijn ze toen direct weer tot stilstand gebracht. Maar is ook echt een zeldzaamheid.
Ik deelde een coupe met 2 bloedmooie jonge dames maar dat is weer een ander verhaalquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zorgen dat wakker werd vlak voor het station waar je uit moest stappen.
Dat zou ik niet weten, heb me nooit echt bezig gehouden met TS. Maar al zou het lukken, ver kom je niet.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees er ook niet heel veel als ik zoek, maar toch een paar.
Het moet kunnen denk ik. Er is toch iets als train simulator (soort flight simulator), is die niet realistisch genoeg om het te leren?
Die gekke musk is daar ook mee bezig in volgens mij hebben die chinezen treinen die in een magnetish veld gaanquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar wordt aan gewerkt en dat krijgt steeds meer vorm.
Dan een stoomloc nemen, die stoppen ze niet zomaarquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, heb me nooit echt bezig gehouden met TS. Maar al zou het lukken, ver kom je niet.
Is Maglev niet Japans?quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die gekke musk is daar ook mee bezig in volgens mij hebben die chinezen treinen die in een magnetish veld gaan
Magneetzweeftreinen bestaan. Maar dat gaat niet snel komen hier denk ik. In Europa is al een netwerk van hogesnelheidslijnen, wat langzaam aan uitgebreid wordt. Maar dat zijn nu nog treinen die zo’n 300 km/u rijden.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die gekke musk is daar ook mee bezig in volgens mij hebben die chinezen treinen die in een magnetish veld gaan
Zie zo’n waterkoker maar eens op te starten. De koude start duurt twee dagen of zo.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan een stoomloc nemen, die stoppen ze niet zomaar
Musk had het ook over mensen ondergronds te verplaatsenquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Magneetzweeftreinen bestaan. Maar dat gaat niet snel komen hier denk ik. In Europa is al een netwerk van hogesnelheidslijnen, wat langzaam aan uitgebreid wordt. Maar dat zijn nu nog treinen die zo’n 300 km/u rijden.
Was dat niet iets met vacuümbuizen?quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Musk had het ook over mensen ondergronds te verplaatsen
Voorbereiding is allesquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zie zo’n waterkoker maar eens op te starten. De koude start duurt twee dagen of zo.
Twee dagen kolenscheppen om het water op te warmen. Denk dat dat wel ietwat op gaat vallen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voorbereiding is alles
En dat valt toch niemand op?
Zag er een jaar of 2 terug 1 door Rotterdan CS razen, best gaaf om te zien
Nee joh, die dingen staan nu vast ergens in een hangaar niets te doenquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Twee dagen kolenscheppen om het water op te warmen. Denk dat dat wel ietwat op gaat vallen.
De stoomtechniek vind ik schitterend. Maar ze meuren ook. Nee, geef mij de moderne techniek maar.
De hele ontwikkeling van treinen is wel mooi.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Twee dagen kolenscheppen om het water op te warmen. Denk dat dat wel ietwat op gaat vallen.
De stoomtechniek vind ik schitterend. Maar ze meuren ook. Nee, geef mij de moderne techniek maar.
Ik moest een keer zo’n waterkoker begeleiden over een baanvak waar de stoommachinist niet voor bevoegd was. Ik had toen net een hagelnieuw, toen nog rood, machinisten uniform gekregen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, die dingen staan nu vast ergens in een hangaar niets te doen
Ach ja, meur kan je weg wassen.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik moest een keer zo’n waterkoker begeleiden over een baanvak waar de stoommachinist niet voor bevoegd was. Ik had toen net een hagelnieuw, toen nog rood, machinisten uniform gekregen.
Uiteindelijk kwam ik zo zwart als een aap van die loc af en kon gelijk een nieuw uniform gaan halen.
quote:
deze man weetquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:39 schreef Sodeknetters het volgende:
Tijd voor een nieuwe denk ik dan
Wie?quote:
Nooit van gehoord.quote:
Goffer, nu heb ik weer een liedje in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wij weten. Het is altijd weer die Monica
Kid Creolequote:Op vrijdag 23 december 2022 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goffer, nu heb ik weer een liedje in mijn hoofd.
Circus Custers, Zwevert.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was iets wat hier niet hoorde.
Tot over een paar dagen dan maar weer in het volgende topic hoop ikquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:44 schreef Koen66 het volgende:
Een Koentje doen, stond nog in de KSC wiki geloof ik
Aloa kan het vinden denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:44 schreef Koen66 het volgende:
I am not youre daddy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was ooit iemand die zijn broek volpiste tijdens een fok meetquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:44 schreef Koen66 het volgende:
Had je wel een schone onderbroek bij je?quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er was ooit iemand die zijn broek volpiste tijdens een fok meet
Dat was ik niet was een KLB meet Ik weet niet meer hoe die gozer heetequote:Op zaterdag 24 december 2022 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je wel een schone onderbroek bij je?
Jaja ..quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat was ik niet was een KLB meet Ik weet niet meer hoe die gozer heete
neeneequote:Op zaterdag 24 december 2022 00:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Moet ik dat gaan opzoeken ?
met foto's graagquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Moet ik dat gaan opzoeken ?
Wel eens tegen een boom gedaanquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gewoon tegen de bar aan pissen
OK .. herinner me dat nightlife daar niet echt meer ..quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had altijd een haat/liefde verhouding met de nacht portiers hier
Er was hier een nacht cafe daar ging ik gewoon via de keuken binnen totdat ik weer betrapt werdquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. herinner me dat nightlife daar niet echt meer ..
OK ... ik was er ooit 1 nacht in een hotel aan de boelevaar... weet niet meer hoe dat heette , maar als studenten gingen we wel gewoon elke avond op stap ..quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er was hier een nacht cafe daar ging ik gewoon via de keuken binnen totdat ik weer betrapt werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit gezienquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:52 schreef chufi het volgende:
Ja hoor .. je was hier toch al eens eerder ?
Soms ja. Al zie ik niet hoe dat aangeeft of alles goed met je gaat of niet haha.quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:52 schreef chufi het volgende:
Ja hoor .. je was hier toch al eens eerder ?
Ja prima .. Met jou?quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Soms ja. Al zie ik niet hoe dat aangeeft of alles goed met je gaat of niet haha.
Ik ben hier wel vrijwel dagenlijksquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ergens in November of zo, maar jij komt ook niet elke dag dus das niet zo moeilijk
Dank. Korte uitleg. Veel fysieke tegenslagen gehad, blijven vechten, maar zelfs een vechter (oftewel een warrior) moet soms zijn meerdere in een situatie accepteren en dus knielen.quote:
Heel goedquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dank. Korte uitleg. Veel fysieke tegenslagen gehad, blijven vechten, maar zelfs een vechter (oftewel een warrior) moet soms zijn meerdere in een situatie accepteren en dus knielen.
anders ik welquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben hier wel vrijwel dagenlijks
Ik verbaas me nergens meer overquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden haha, of AI moet ineens een mega sprong hebben gemaakt
Yup, hier nog een.quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik verbaas me nergens meer over
Ik alleen een korte van daar waar je woont ...quote:Op zaterdag 24 december 2022 01:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik was een beetje jeugd herineringen aan het ophalen
Grappig hoe december dat op een of andere manier in je naar boven haalt he? December maakt je nostalgisch op de een of andere manier. Althans, dat geldt voor mij.quote:Op zaterdag 24 december 2022 01:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik was een beetje jeugd herineringen aan het ophalen
Kerst gedoe sla i even over dit jaarquote:Op zaterdag 24 december 2022 01:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Grappig hoe december dat op een of andere manier in je naar boven haalt he? December maakt je nostalgisch op de een of andere manier. Althans, dat geldt voor mij.
December is toch niet alleen maar kerst? Maar specifieke reden of?quote:Op zaterdag 24 december 2022 01:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kerst gedoe sla i even over dit jaar
December doet mij eigenlijk niksquote:Op zaterdag 24 december 2022 01:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
December is toch niet alleen maar kerst? Maar specifieke reden of?
In mijn jeugd was december magisch. Helaas deel ik nu je sentiment.quote:Op zaterdag 24 december 2022 01:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
December doet mij eigenlijk niks
Geforceerde bullshit allemaalquote:Op zaterdag 24 december 2022 01:05 schreef chufi het volgende:
Het was altijd 2 verjaardagen en kerst en vond het nooit echt iets
Wees blij dat ben ik ookquote:Op zaterdag 24 december 2022 01:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
In mijn jeugd was december magisch. Helaas deel ik nu je sentiment.
Klopt ... ik en mn moeder de dag er na ... en ja die is ouder .. en haar broer was ook nog eens op mijn verjaardag jarig ... maar dat naar Sint en dan daarna idd dat geforceerde Kerst gedoe /...quote:Op zaterdag 24 december 2022 01:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Geforceerde bullshit allemaal
dat duurt nog even ... vergeet niet je haasquote:
Haas gevuld met kaasquote:Op zaterdag 24 december 2022 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
dat duurt nog even ... vergeet niet je haas
krabquote:Op zaterdag 24 december 2022 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
lekker hoor beetje hete peper er bij , champignonnetjes ... en wat je maar wilt
Pullup weet jij waar RLS en dan de berichten van oud Utopianen is gebleven, jij plaatste daar toch ook altijd.quote:
Ze hebben dat verplaatst naar het sho subforum.quote:Op zaterdag 24 december 2022 08:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Pullup weet jij waar RLS en dan de berichten van oud Utopianen is gebleven, jij plaatste daar toch ook altijd.
thnxquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:04 schreef pullup het volgende:
Topicreeks: Het RLS Social Media-topic
Vliegerenquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
En het waait er zo hard dat journalisten bijna vliegles krijgen![]()
https://www.hln.be/buiten(...)iott-in-vs~ac122567/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Omg 😱😬quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
Mild fris in de VS en iets frisser in Canada![]()
![]()
[ afbeelding ]
MissLaifquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:28 schreef Loveable het volgende:
Fijne kerst lieve 40+ers
[ afbeelding ]
quote:
Zijn verdiende loonquote:
IJskoudquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, dat wel al bleef hij er zelf nogal koeltjes onder.
Jij ookquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:28 schreef Loveable het volgende:
Fijne kerst lieve 40+ers
[ afbeelding ]
Nee dat is een dom beestquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dit is gemeen
[ afbeelding ]
Zijn niet veel katten die hem dat zouden nadoenquote:
Een blote vent een pak voor zijn broek geven, dat is gemeenquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dit is gemeen
[ afbeelding ]
Dank je wel, jij ook fijne kerstdagenquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:28 schreef Loveable het volgende:
Fijne kerst lieve 40+ers
[ afbeelding ]
Ik heb redelijk wat cd's weggedaan de laatste tijd,quote:
Ik had hier niets van of wacht op mn server waarschijnlijk wel... The Greatest Hits ... ooit geluisterd ... geen idee...quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb redelijk wat cd's weggedaan de laatste tijd,
dit was geen twijfel, die moest blijven.
Oh dat was wel een lekker nummer verder ken ik die gast nietquote:
Waarom doe je CD's wegquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb redelijk wat cd's weggedaan de laatste tijd,
dit was geen twijfel, die moest blijven.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat was wel een lekker nummer verder ken ik die gast niet
Ik heb een media speler maar die is oud en wil geen cd's meer spelen. Ik ga voor een nieuwe. NO WAY dat ik mijn cd's aan de kant zet.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zover ben ik ook nog niet ... ben wel al de helft of zo kwijt
Laat maarquote:
Soms ben ik het wel met ze eens. Lui en liever niet voortplanten.quote:
Das toch om middernacht ...quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:27 schreef Soury het volgende:
De kerkklokken luiden al een tijdje. Tijd voor de mis.
Echt met zijn allen er bovenopquote:
En er worden foto's en filmpjes van gemaakt :dquote:
Maar wel lekker een grote bak vol zaagselquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:37 schreef pullup het volgende:
Moeten ze hem onder narcose brengen om de balletjes te vinden
Stel perverts
Doen ze dat dan?quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Die panda's maken best herrie tijdens he paren
Jazeker, pullup en ik keken er net naarquote:
Ja modern he? Kan je daarna de kroeg inquote:
Kleine 2 minutenquote:
FAN XING ??? Fucking .........quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, pullup en ik keken er net naar
En er is een baby panda geboren, Fan Xing, ze dachten dat het een jongen was, maar ze kunnen geen piemel vinden dus ze moeten dna onderzoek doen.
Ik keek net een aflevering van Curb, dat ging over een kleine penis waar een vrouw over mopperde maar uiteindelijk had ze zelf een ENORME vagina. Zo zie je maar weerquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, pullup en ik keken er net naar
En er is een baby panda geboren, Fan Xing, ze dachten dat het een jongen was, maar ze kunnen geen piemel vinden dus ze moeten dna onderzoek doen.
Ik kan hier uren naar kijkenquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:43 schreef Loveable het volgende:
Kijk nou is toch schattig
[ afbeelding ]
Dat is wel een beetje eenzelfde verhaalquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik keek net een aflevering van Curb, dat ging over een kleine penis waar een vrouw over mopperde maar uiteindelijk had ze zelf een ENORME vagina. Zo zie je maar weer
Kijkquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:41 schreef Sodeknetters het volgende:
Panda”s. Domme luie beesten.
Als ze dood zijn maken ze er slaappillen van.
Sowieso naar dieren kijken is fijn.. Van die natuur docu'squote:
Zoals?quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Sowieso naar dieren kijken is fijn.. Van die natuur docu's
Ja, maar dan wel interessante dieren. Niet die hersendode vlooienbalen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja inderdaad, laatst ook zo'n mooie gezien over die leeuwen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Die Ned2 wel eens uit zend of Netflix Island of the sea wolves, Wild Babies, Animal etcquote:
Snap niet dat jullie Panda's zo afkrakenquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel interessante dieren. Niet die hersendode vlooienbalen.
Eigenlijk is de mens het meest nare dier.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik vind zo ook heel koddig enzoquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Snap niet dat jullie Panda's zo afkrakenZijn toch wel grappig dieren hoor en lekker klunzig af en toe
Maar als ze niet wit waren met leuke oogjes, maar bruin was het een ander verhaal. Er zijn meer beren en die zijn alles behalve schattig. Die panda's zijn ook nogal gevaarlijkquote:
I know, maar ik vind het gewoon heel leuk om naar te kijken, ze zijn een beetje lomp, en zien er zo fluffy uitquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar als ze niet wit waren met leuke oogjes, maar bruin was het een ander verhaal. Er zijn meer beren en die zijn alles behalve schattig. Die panda's zijn ook nogal gevaarlijk
Ze zijn ook wel grappig, soms. Ik kan uren naar uilen en andere roofvogels kijken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Snap niet dat jullie Panda's zo afkrakenZijn toch wel grappig dieren hoor en lekker klunzig af en toe
Dat is zondermeer waar.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk is de mens het meest nare dier.
Roofvogels zijn ook mooi..quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel grappig, soms. Ik kan uren naar uilen en andere roofvogels kijken.
Die hebben geen knuffel gehalte. Ik zie die ook liever.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel grappig, soms. Ik kan uren naar uilen en andere roofvogels kijken.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Liever niet net onder de douche vandaan[ link | afbeelding ]
Katten zijn sowieso tof jaquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Liever niet net onder de douche vandaan[ link | afbeelding ]
katten en honden zijn huisdieren. Mensen willen wat meer ik heb al twee keer gezien dat een serval is ontsnapt. Dat zijn wilde dieren, het mag ook niet meerquote:
Je stinkt zelfquote:
Natte hondquote:
Nietus, ik ga lekker elke dag douchen, dat zie ik die stinkerds nooit doenquote:
Die kan je wassen een pis kater is wat lastiger.quote:
Katten als een serval enzo moet je ook niet in huis houden. Die staan nog veel te dicht bij hun natuur. Dat gaat een keer fout.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
katten en honden zijn huisdieren. Mensen willen wat meer ik heb al twee keer gezien dat een serval is ontsnapt. Dat zijn wilde dieren, het mag ook niet meer
Als je die in de Maas flikkert stinkt ie ook hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:33 schreef pullup het volgende:
OMG kreeg ik even Andre Rieu in beeld
De Maas gaat er inderdaad niet op vooruit danquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je die in de Maas flikkert stinkt ie ook hoor.
Nou mijn hond was na elk park bezoek wel klaar voor een douche. Ze haatte dat. Maar wel in de sloot of bagger deste smeriger deste beterquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Nietus, ik ga lekker elke dag douchen, dat zie ik die stinkerds nooit doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |