Couscous met gehaktballen en vruchtjesquote:
aardappeltjes gestamp in boontjes en worteltje met een jus en een ontbloot runderworstjequote:Op vrijdag 23 december 2022 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Couscous met gehaktballen en vruchtjes
Jij?
BDS had de rechten voor een nieuw deel.quote:
Ik zeg dat elke keer wanneer er twee keer achter elkaar dezelfde tt wordt gebruiktquote:
Doet ff aanmodden dan?quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg dat elke keer wanneer er twee keer achter elkaar dezelfde tt wordt gebruikt
Verander even snel in wat BDS wil.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg dat elke keer wanneer er twee keer achter elkaar dezelfde tt wordt gebruikt
Dan moet er wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht de TS van het vorige topic ook
Er staat hier het hele jaar een oliebollenkraam voor de AH.quote:
vind ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Duck Suprise is wel een leuke TT![]()
Echt joh? Die vergeet zeker iets anders te gaan doen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er staat hier het hele jaar een oliebollenkraam voor de AH.
Heb je al oliebollen op?quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan moet er wel een kern van waarheid in zitten.
https://www.bild.de/geld/(...)g-82341112.bild.htmlquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt joh? Die vergeet zeker iets anders te gaan doen.
Of hij kan niets anders.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt joh? Die vergeet zeker iets anders te gaan doen.
Succes! Wel lekkere kopen, ik had vorige week lekkere oliebollen, maar vanmiddag appelbeignets gekocht en die waren dat nietquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Vande week maar even een paar halen
Ja, die kwaliteit kan nogal variëren. Ga wel eens wat reviews af.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes! Wel lekkere kopen, ik had vorige week lekkere oliebollen, maar vanmiddag appelbeignets gekocht en die waren dat niet
Altijd gezeik met die conducteurs.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.bild.de/geld/(...)g-82341112.bild.html
Zaten nog wel grappige tussenquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Altijd gezeik met die conducteurs.
Voor het derde jaar op rij heeft Nico de lekkerstequote:Op vrijdag 23 december 2022 22:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, die kwaliteit kan nogal variëren. Ga wel eens wat reviews af.
quote:Oliebollenkraam Nico Sterrenberg, aan de Koemarkt in Schiedam
quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Altijd gezeik met die conducteurs.
Wel een beetje ver rijden. Zoek hier wel een adresje.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor het derde jaar op rij heeft Nico de lekkerste
[..]
Weer niet gelukt om je deze kant op te lokkenquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wel een beetje ver rijden. Zoek hier wel een adresje.
Was eergisteren nog in Schiedamquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer niet gelukt om je deze kant op te lokken
Hemelsbreed valt de afstand mee, maar je had er wel de lekkerste bollen kunnen halenquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was eergisteren nog in Schiedam
Heb een half uur met een trein op Schiedam Centrum gestaan. Zal eens kijken of dat een loopafstand is.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hemelsbreed valt de afstand mee, maar je had er wel de lekkerste bollen kunnen halen
Leuk als ze flink vet warenquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ooit met oud en nieuw we hadden een mooi vreugde vuur stond een maat van me helemaal van de kaart
gefixeerd op het vuur oliebollen op het vuur aan het gooien de rest van de wereld bestond ff niet voor hem
Inderdaad, dat red je net nietquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb een half uur met een trein op Schiedam Centrum gestaan. Zal eens kijken of dat een loopafstand is.
Edit, nee dat is wel wat ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |