Zegt vooral iets over t weinige aantal stemmersquote:Op maandag 18 december 2023 14:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ah, en nu de hardste daler, geloof dat zelfs de T2000 niet zo'n extreme daler heeft gehad
Van 48 naar 1905
Ik vergeet ook echt altijd te stemmen hiervoor.quote:Op maandag 18 december 2023 15:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zegt vooral iets over t weinige aantal stemmers
Het is wel mijn favoriet van Ben Howard, dus vind ik het wel een beetje vervelend.quote:Op maandag 18 december 2023 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ze draaien Ben Howard niet. Erg vervelend: niet.
Was een hele hype destijds dat reactieyoutubers naar die video gingen kijken en dan niet geloofden dat Tatiana gruntte.quote:Op maandag 18 december 2023 17:03 schreef BillDauterive het volgende:
Dit ken ik niet, maar klinkt leuk
Toen je die gifjes postte, dacht ik meteen aan Brutus. Die komen we vast ook wel ergens in de snob tegen.quote:Op maandag 18 december 2023 17:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was een hele hype destijds dat reactieyoutubers naar die video gingen kijken en dan niet geloofden dat Tatiana gruntte.
Die overgang van grunt naar zang blijft mooi (in die video bij 4 minuut 20).quote:Op maandag 18 december 2023 17:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toen je die gifjes postte, dacht ik meteen aan Brutus. Die komen we vast ook wel ergens in de snob tegen.
Ja, dit lied ga ik na de jaarwisseling nog wel vaker luisteren.quote:Op maandag 18 december 2023 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die overgang van grunt naar zang blijft mooi (in die video bij 4 minuut 20).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |