abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207226731
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 14:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja maar dat wist ik niet, ik ging gewoon af op wat ik voorbij zag komen, daar zit achterkamertjesgesmoezel niet bij natuurlijk :P
Ik snap je :D
  zondag 25 december 2022 @ 15:11:58 #127
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207226937
Vervolgbericht van de ontvanger van @Angelic_Rose :

‘ "Wow, zóveel lekkere dingen! Nu heb ik een hele voorraad om ook eens te kunnen snacken :o Sowieso AL die noten ben ik megablij mee!! Maar alles is eigenlijk mn lievelings <3 Wat een verwennerij. En wat een top idee, gv pannenkoekenmix. Die ga ik straks lekker maken, heb ik ook een feestmaal! :)

Omg die koekjesmix in de megaschattige koektrommel! Chocolade hazelnoot, beter kan niet! Hoe weet je nu dat ik daarvan hou?!

En YESSSS saxofoonrietjes! ZO blij mee!!!! Dankjewel! Daar ga ik zoveel plezier van hebben!! Want saxofoonspelen is één van de dingen waar ik het meest blij van word :D

Dat tasje met spulletjes voor mijn hondje en kat is geniaal, zo leuk haha. Ze zijn ook helemaal blij met hun 'buit', lekkers en speeltjes. En ik vind het weer leuk dat zij ook 'kerst' hebben. Mijn kat heeft net het roze speeltje helemaal platgeknuffeld en mijn hondje gaat los op de verpakking 😂 van haar bal.

Ik heb laatst al een huisje geknutseld en versierd, wat leuk!

Sterrenkaarsjes! Die verpakking <3
Ooo heel fijne douche spulletjes! Iets wat ik mezelf normaal niet echt gun en nu heb ik ineens de luxe om allerlei verschillende 'smaakjes' te proberen.

En ik weet niet hoe je het weet maar mijn thee ei was stuk en nu heb ik een nieuwe!

En ohhhh my god dat grote schilderen-op-nummer schilderij van Disney, megatof!!! :D Nu al zin om mee te beginnen haha.

Ik heb net de laatste twee cadeautjes uitgepakt: een adventkalender van pukka thee, omg, helemaal blij mee, die ruikt zelfs al lekker!!! :D En een Harry Potter kleurboek! Wat een gave cadeaus zeg, en zó bij mij passend.

Onwijs bedankt lieve gever, je hebt me echt opgevrolijkt op momenten dat ik het heel goed kon gebruiken. Wat een geniale cadeaus! Ik ga zeker weten hier nog heel lang van genieten op allerlei manieren en momenten. Door te creatieven, thee te drinken, iets lekkers te maken en/of te eten, saxofoon te spelen, mijn dieren te zien spelen of snoepen, een kaarsje aan te steken 's avonds. Wat een verwennerij, echt niet normaal. Dankjewel ❤"

life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_207227012
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 14:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, daar zat Lego in ja. Ik schrok toen in je 'alternatieve' pakket ook Harry Potter lego zat want ik dacht, dan zul je net zien dat het dezelfde doos is, maar dat was gelukkig niet zo.

Ik wist van @MaJo welke doos erin zat :D
Maar dat kon ik natuurlijk niet hier zeggen
Op anoniem
  zondag 25 december 2022 @ 15:20:52 #129
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207227016
En van de anonieme ontvanger van @_UserName_ @Jor_Dii en shopper @CaVaBien een kort maar bondig: dankjewel!!!

Moderator / FOK!Fotograaf zondag 25 december 2022 @ 15:54:46 #130
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_207227383
Wat leuk allemaal, ik wordt hier zo vrolijk (en emotioneel) van! ~:) ~:) ~:) >:O >:O >:O
  zondag 25 december 2022 @ 16:50:33 #131
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207227760

Voor als ik even zuur wil zijn :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
  zondag 25 december 2022 @ 16:53:02 #132
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207227772

Voor wanneer ik weer wat flauw ben :D
  zondag 25 december 2022 @ 17:06:12 #133
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207227819

Jaja hij is er echt :D
En nog een heleboel meer
onderandere een netje uien als ik weer een keer moet janken ofzo.
Heul veul potjes kruiden, knoflook, pasta, Kaarsjes,
En zelfs een kerstboom :D
Maar nu doet imgur weer even moeilijk en ook maar niet te veel spammen ineens.
pi_207229222
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 15:11 schreef superkimmi het volgende:
Vervolgbericht van de ontvanger van @:Angelic_rose :

‘ "Wow, zóveel lekkere dingen! Nu heb ik een hele voorraad om ook eens te kunnen snacken :o Sowieso AL die noten ben ik megablij mee!! Maar alles is eigenlijk mn lievelings <3 Wat een verwennerij. En wat een top idee, gv pannenkoekenmix. Die ga ik straks lekker maken, heb ik ook een feestmaal! :)

Omg die koekjesmix in de megaschattige koektrommel! Chocolade hazelnoot, beter kan niet! Hoe weet je nu dat ik daarvan hou?!

En YESSSS saxofoonrietjes! ZO blij mee!!!! Dankjewel! Daar ga ik zoveel plezier van hebben!! Want saxofoonspelen is één van de dingen waar ik het meest blij van word :D

Dat tasje met spulletjes voor mijn hondje en kat is geniaal, zo leuk haha. Ze zijn ook helemaal blij met hun 'buit', lekkers en speeltjes. En ik vind het weer leuk dat zij ook 'kerst' hebben. Mijn kat heeft net het roze speeltje helemaal platgeknuffeld en mijn hondje gaat los op de verpakking 😂 van haar bal.

Ik heb laatst al een huisje geknutseld en versierd, wat leuk!

Sterrenkaarsjes! Die verpakking <3
Ooo heel fijne douche spulletjes! Iets wat ik mezelf normaal niet echt gun en nu heb ik ineens de luxe om allerlei verschillende 'smaakjes' te proberen.

En ik weet niet hoe je het weet maar mijn thee ei was stuk en nu heb ik een nieuwe!

En ohhhh my god dat grote schilderen-op-nummer schilderij van Disney, megatof!!! :D Nu al zin om mee te beginnen haha.

Ik heb net de laatste twee cadeautjes uitgepakt: een adventkalender van pukka thee, omg, helemaal blij mee, die ruikt zelfs al lekker!!! :D En een Harry Potter kleurboek! Wat een gave cadeaus zeg, en zó bij mij passend.

Onwijs bedankt lieve gever, je hebt me echt opgevrolijkt op momenten dat ik het heel goed kon gebruiken. Wat een geniale cadeaus! Ik ga zeker weten hier nog heel lang van genieten op allerlei manieren en momenten. Door te creatieven, thee te drinken, iets lekkers te maken en/of te eten, saxofoon te spelen, mijn dieren te zien spelen of snoepen, een kaarsje aan te steken 's avonds. Wat een verwennerij, echt niet normaal. Dankjewel ❤"

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat een leuke reactie!
Ik hoop dat je er héél erg van gaat genieten en dat het je een lichtpuntje geeft. Dat is waar ik het voor doe.
  zondag 25 december 2022 @ 22:25:25 #135
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207231138
Het kerstboompje, 5-10 cm hoog deed me wel echt wat meer nog dan de rest misschien.
Ik had altijd een net wat grotere op USB en dat was mijn kerstboom. Had er dit jaar nog niet eens naar gezocht, want echt niet in de mood. Maar zo toch nog wat kerst decoratie :D
Is dit jaar ook echt het enige.
En hoe klein het ook is, het is toch even iets kerstigs, naast het pakket uiteraard.
Maar ik heb nu toch een kerstboompje. 5-10 cm groot, maar er staat iets.
Het was zo'n doosje waar ik niks van kom maken hehe.
Dus opengemaakt. Nu echt zo blij mee :D
pi_207231676
quote:
4s.gif Op zondag 25 december 2022 22:25 schreef Rafeiro het volgende:
Het kerstboompje, 5-10 cm hoog deed me wel echt wat meer nog dan de rest misschien.
Ik had altijd een net wat grotere op USB en dat was mijn kerstboom. Had er dit jaar nog niet eens naar gezocht, want echt niet in de mood. Maar zo toch nog wat kerst decoratie :D
Is dit jaar ook echt het enige.
En hoe klein het ook is, het is toch even iets kerstigs, naast het pakket uiteraard.
Maar ik heb nu toch een kerstboompje. 5-10 cm groot, maar er staat iets.
Het was zo'n doosje waar ik niks van kom maken hehe.
Dus opengemaakt. Nu echt zo blij mee :D
Wat leuk O+ Ik hoopte al dat het beetje kersterigs wat erin zat, je een beetje kon steunen.
pi_207233479
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 13:33 schreef DJMO het volgende:

[..]
En alles al uitgepakt nu?
Yup

Met dank nogmaals aan Starshopper en DJMO voor alle leuks en lekkers.
Dit zijn de dingen die erin zaten en welke ik met de rest wil delen. Sommige dingen houd ik voor mezelf, maar ben er erg blij mee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• EMP superbrede gaming muismat. Heel fijn. Ik heb nu zo'n prul van Razer met verlichting erin... Die razer verlichting is waardeloos. De software overigens ook. Die gaat ik snel vervangen door de nieuwe mat zonder RGB troep.
• Een scheurkalender OMDENKEN
• Een zak AH Winegums
• Een AH 15 euro kadokaart voor Sushi :9 :Y)
• 2 flessen Coca Cola Vanille :9
• Een doosje met chocolaatjes dat ik ben vergeten te fotograferen (doosje is al leeg namelijk).
• 2 pakken sultana
• Een fijne bekerhouder die je op je bureau kunt klemmem (dat grijze ding). Die is ook heel fijn, want ik stoot bijna altijd wel mijn beker om.
• Een glas voorzien van zelf-gegraveerd FOK-logo en een royale hoeveelheid vingerafdrukken van DJMO ~O>
• Kut Feest / Kut Servetten.
• Een ajuinstick voor tijdens na het scheren. Nog nooit van gehoord, ik dacht dat het lippenbalsem was :D
• 4 Onderzetters "Dont panic, its organic!"
• 2 dingen die ik er vanwege mijn rare voorkeuren toch maar niet op gezet heb ;)
• Een hele megagigantischgigagrote kerstkaart met kerstgroet van mijn Sjopper en Gulle gevert!
• Een heel fijn kerstgevoel, ook mede dankzij iedereen in dit topic! Het was een genoegen, hele fijne kerst alsnog voor iedereen, ook al ben ik wat aan de late kant!

[ Bericht 2% gewijzigd door Deepcage op 26-12-2022 01:45:04 ]
  Redactie Frontpage maandag 26 december 2022 @ 08:40:17 #138
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_207235111
Het was fijn om mede te doneren dit jaar, ook om de updates van de shopper te krijgen. Het mooiste was de korte maan bondige reactie van de ontvanger. Volgend jaar zou ik zelf wel willen shoppen, de creatieve ik in mij heeft gezien dat dat moet lukken, gezien de referenties alhier.

Iedereen een fijne kerst (het kan nog) en geniet van jullie giften, al voelt het misschien niet zo maar dit verdienen jullie! O+
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
  Moderator maandag 26 december 2022 @ 09:03:06 #139
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207235278
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2022 00:55 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Yup

Dit zijn de dingen die erin zaten en welke ik met de rest wil delen. Sommige dingen houd ik voor mezelf, maar ben er erg blij mee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• EMP superbrede gaming muismat. Heel fijn. Ik heb nu zo'n prul van Razer met verlichting erin... Die razer verlichting is waardeloos. De software overigens ook. Die gaat ik snel vervangen door de nieuwe mat zonder RGB troep.
• Een zak AH Winegums
• Een doosje met chocolaatjes dat ik ben vergeten te fotograferen (doosje is al leeg namelijk).
• 2 pakken sultana
• Een fijne bekerhouder die je op je bureau kunt klemmem (dat grijze ding). Die is ook heel fijn, want ik stoot bijna altijd wel mijn beker om.
• Een glas voorzien van zelf-gegraveerd FOK-logo en een royale hoeveelheid vingerafdrukken van DJMO ~O>
• Een ajuinstick voor tijdens na het scheren. Nog nooit van gehoord, ik dacht dat het lippenbalsem was :D
• 2 dingen die ik er vanwege mijn rare voorkeuren toch maar niet op gezet heb ;)
• Een hele megagigantischgigagrote kerstkaart met kerstgroet van mijn Sjopper en Gulle gevert!
• Een heel fijn kerstgevoel, ook mede dankzij iedereen in dit topic! Het was een genoegen, hele fijne kerst alsnog voor iedereen, ook al ben ik wat aan de late kant!
Nu ben ik natuurlijk benieuwd naar die twee dingen die er niet opstaan. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het zó raar is dat het een fokker shockeert _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 26 december 2022 @ 09:15:10 #140
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_207235348
De echte fokker is shockproof hoor. :Y
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_207235529
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2022 00:55 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Yup

SPOILER
• Een zak AH Winegums
• 2 pakken sultana
Die servetten zijn wel tof :D
pi_207235753
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 15:20 schreef superkimmi het volgende:
En van de anonieme ontvanger van @:_username_ @:jor_dii en shopper @:cavabien een kort maar bondig: dankjewel!!!

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wil hier even op reageren:

Ik ben geen weldoener of wereldverbeteraar, verre van zelfs.. maar ik heb voor mezelf best een mooi jaar achter de rug, waarbij ik na een lange periode van onvrede eindelijk de stoute schoenen heb aangetrokken en een nieuwe baan heb aangenomen die me én meer plezier én meer financiële ruimte biedt.

Deze bijdrage (samen met @_UserName_) komt dan ook vanuit de gedachte (en het besef) dat het in dit land echt de verkeerde kant op gaat vwb de kloof tussen rijk en arm. Ben dan ook blij met dit soort initiatieven die binnen ons land worden georganiseerd. En ja, ontwikkelingshulp is ook nodig, maar laten we ook aan ons eigen kikkerlandje blijven denken.

Einde emotionele tirade :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_207235818
@MaJo (en @CoolGuy), ik zit op de bank met onze nieuwe deken O+ Maar nu is er een probleem. De kat vindt de deken namelijk zó fijn dat hij steeds op schoot komt liggen en er niet meer af wil. Dus ook als ik op wil staan om naar de wc te gaan etc. Heel onhandig :Y)
  maandag 26 december 2022 @ 10:42:31 #144
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207236128
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 10:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
@:Majo (en @:Coolguy), ik zit op de bank met onze nieuwe deken O+ Maar nu is er een probleem. De kat vindt de deken namelijk zó fijn dat hij steeds op schoot komt liggen en er niet meer af wil. Dus ook als ik op wil staan om naar de wc te gaan etc. Heel onhandig :Y)
_O- ik snap hem wel
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 26 december 2022 @ 10:42:57 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207236135
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 09:44 schreef Magica het volgende:

[..]
Die servetten zijn wel tof :D
https://solow.nl/themas/vloekende-party/

Ze hebben nog veel meer in die categorie!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_207236635
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 10:42 schreef superkimmi het volgende:

[..]
_O- ik snap hem wel
  maandag 26 december 2022 @ 11:19:19 #147
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_207236678
quote:
O+
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_207237309
Ook hier zijn de cadeautjes uitgepakt . Heel erg bedankt superkimmi en kapiteiniglo !
Kim is megablij met oa alle Harry Potter boeken en Tyler met oa leven van een loser boeken, lego en Donald Duck.
Ik heb een lekker zacht kleed en warme sokken en Richard kan lekker snacken en een boek lezen al lekker ruikend naar Axe.
Senna (de hond) vind het speeltje en het lekkers heel leuk.
Foto's komen nog. We zouden vandaag naar mijn schoonvader gaan, maar Richard heeft corona en ik lijk ineens wel buikgriep te hebben. Nouja gisteren wel lekker geluncht bij mijn zus en bij mijn ouders ge gourmet.
Nu nog van 8 grote bakken salade oa af zien te komen ;)
  Moderator maandag 26 december 2022 @ 12:11:05 #149
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_207237417
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 10:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
@:Majo (en @:Coolguy), ik zit op de bank met onze nieuwe deken O+ Maar nu is er een probleem. De kat vindt de deken namelijk zó fijn dat hij steeds op schoot komt liggen en er niet meer af wil. Dus ook als ik op wil staan om naar de wc te gaan etc. Heel onhandig :Y)
Dat is wel een probleem ja. Hmhm, tja weet je, dan heeft de kat af en toe maar even pech als jij op moet staan he :+

Ik vind die kleur deken trouwens top. Want @MaJo begon over die deken maar het was niet de gewenste kleur, dus ik zei ja maar je kunt beter onder een deken zitten die niet de gewenste kleur heeft dan niét onder een deken zitten. Blijkbaar was dat 'heerlijke mannenlogica' :D

Maar nu blijkt dat de kleur van de deken toch gelukkig ondergeschikt is aan de functie van de deken :P
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 26 december 2022 @ 12:24:27 #150
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207237626
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 12:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ook hier zijn de cadeautjes uitgepakt . Heel erg bedankt superkimmi en kapiteiniglo !
Kim is megablij met oa alle Harry Potter boeken en Tyler met oa leven van een loser boeken, lego en Donald Duck.
Ik heb een lekker zacht kleed en warme sokken en Richard kan lekker snacken en een boek lezen al lekker ruikend naar Axe.
Senna (de hond) vind het speeltje en het lekkers heel leuk.
Foto's komen nog. We zouden vandaag naar mijn schoonvader gaan, maar Richard heeft corona en ik lijk ineens wel buikgriep te hebben. Nouja gisteren wel lekker geluncht bij mijn zus en bij mijn ouders ge gourmet.
Nu nog van 8 grote bakken salade oa af zien te komen ;)
Wat tof en grappig de hond van de buren hier heet ook Senna, een naam die ik nog nooit eerder had gehoord, buiten de beste F1 coureur allertijden uiteraard. Ayrton Senna da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')