heb bij deze dj's alles behalve passiefquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:39 schreef stropdaz het volgende:
Loopt glazen huis een beetje lekker?
Of is het dood gebloed?
Ik kijk met vlagen kort.
Dan is het vaak maar stil.
En dj's passief
Ik ben totaal geen fan van roddelpraat maar dit is wel vaag inderdaadquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:35 schreef PS. het volgende:
[..]
Wat dacht je van dit
https://www.roddelpraat.n(...)t-zieke-kinderen-op/
Oké, niet alles van roddelpraat serieus nemen, maar wel erg opvallend.
[..]
Mooi gedicht. Rijmt alleen niet.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:39 schreef stropdaz het volgende:
Loopt glazen huis een beetje lekker?
Of is het dood gebloed?
Ik kijk met vlagen kort.
Dan is het vaak maar stil.
En dj's passief
Nou wel kerstcadeaus inpakken en het huis een beetje opruimen zodat t 'bezoekklaar' isquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:35 schreef Evenstar het volgende:
Is iedereen kerstinkopen doen ofzo, stil hier:)
quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:57 schreef Paul het volgende:
Missie 538 4,2 miljoen opgehaald EINDSTAND
Gaat 3fm hier overheen![]()
[ twitter ]
ja als de biedingen verzonnen worden dan is dat bedrag best logischquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:57 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Nee en dat hoeft ook niet, denk dat ze uiteindelijk op zo'n 2,5 miljoen uit gaan komen en dat is meer dan prima. Blijf het vreemd vinden dat 538 er letterlijk een competitie van heeft gemaakt door in dezelfde week te gaan zitten.quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:57 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Ik heb het idee dat 538 gewoon geld vanuit Talpa doorschuift en doet alsof men zoveel heeft gedoneerd. Niemand heeft het over 538, het leeft nauwelijks en toch halen ze zoveel geld op. Iets klopt er niet.quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:57 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Heb ook het idee dat het nogal een staaltje creatief boekhouden is ja, plus het feit dat je dan met een paar van die malloten zoals Bas Smit al een heel eind komt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat 538 gewoon geld vanuit Talpa doorschuift en doet alsof men zoveel heeft gedoneerd. Niemand heeft het over 538, het leeft nauwelijks en toch halen ze zoveel geld op. Iets klopt er niet.
Ook even op Twitter gekeken en het lijkt echt niet te leven. Paar tweets die ik heb gevonden linken naar een (denk ik) fake 538 account @:up_538radio (iemand die dit kent?).
... maar goed van de andere kant kijkt een groot deel van NL wel naar Talpa zenders, dus het kan, maar ik vind het raar.
Verder is het gewoon lam en jammer dat 538 in zelfde week is gaan zitten. Niet goed voor beide acties.
Uiteindelijk is het gewoon fijn als er inderdaad 4.2 miljoen richting ziekenhuis gaat, dikke prima, of het dan van de burgers of van Talpa komt boeit niet, maar toch denk ik dat het "fake" is hoe ze aan dat geld komen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat het nogal een staaltje creatief boekhouden is ja, plus het feit dat je dan met een paar van die malloten zoals Bas Smit al een heel eind komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |