Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:05 schreef Momo het volgende:
Kalush heeft trouwens gisteren al opgetreden, we krijgen vanavond Gala Dragot als interval dacht ik (die doet mee aan Belgische voorronde).
Mist er nou eentje of horen het er inderdaad 20 te zijn?quote:Op donderdag 22 december 2022 21:13 schreef Momo het volgende:
Running order
2 Farm
Sergio Hajdini
Gjergi Kacinari
Alban & Lore
Vanesa Sono
Elsa Lila
Franc Koruni
Gent Hoxha
Petrit Carkaxhiu
Melodain Mancaku
Maniola Nallbani
Urban Band
Erma Mici
Enxhi Nasufi
Rovena Dilo
Fifi
Rezarta Smaja
Evi Reci
Fabian Basha
Albina dhe familia Kelmend
Lynx
Zouden er 21 moeten zijn, geen idee wie dan mist, tot nu toe loopt het nog gelijk.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:42 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Mist er nou eentje of horen het er inderdaad 20 te zijn?
Ik had hem eerst niet mee gekopieerd per ongeluk, maar minuutje later toegevoegd in die postquote:Op donderdag 22 december 2022 22:44 schreef Cirilico het volgende:
Ik zie het al. LYNX staat er niet bij.
Edit: oh die staat er wel bij. Ben ik nou gek?
Ok welterustenquote:Op donderdag 22 december 2022 22:46 schreef NailQueen het volgende:
Ik geloof het wel. Ik lees morgen wel wie er gewonnen heeft
Ik had 'm in een tab nog openstaan zoals ie oorspronkelijk gepost was, voor gemakkelijkere referentie. 🤡quote:Op donderdag 22 december 2022 22:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had hem eerst niet mee gekopieerd per ongeluk, maar minuutje later toegevoegd in die post
Slaap lekker.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:46 schreef NailQueen het volgende:
Ik geloof het wel. Ik lees morgen wel wie er gewonnen heeft
Wat speel je?quote:Op donderdag 22 december 2022 22:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik kom zo even 100% dit volgen, ben nu tegelijkertijd bezig met een online spelletje nog
Hm. Ik weet niet of volledig Engels wel zo slim is.quote:Op donderdag 22 december 2022 23:19 schreef Momo het volgende:
Had gelezen dat Fifi helemaal voor een revamp en helemaal in Engels wil gaan, als ze naar ESF gaat.
Albanie heeft dat in het verleden wel vaker gedaan, niet met successquote:Op donderdag 22 december 2022 23:23 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hm. Ik weet niet of volledig Engels wel zo slim is.
Nog ff snel voordat Albina optreedt.quote:
Neen.quote:Op donderdag 22 december 2022 23:36 schreef Cee het volgende:
Heb net The Traitors gekeken dus ik schakel nog even in. Staat z’n microfoon uit?
Als ik het zo allemaal goed in kan schatten heeft ze zich gewoon belachelijk gedragen in Turijn en is er toen een meningsverschil ontstaan tussen haar en de productie of zo.quote:Op donderdag 22 december 2022 23:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Of ze maken haar belachelijk en gooit nu de tv uit het raam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |