Bij gebrek aan reacties had ik de conclusie al getrokkenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:59 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vind 't saai. Ik ga wat anders doen.
Paar maanden zwanger al, die baby zou er bijna live uitfloepen in Liverpool als je doorrekent.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:07 schreef molloot200 het volgende:
Ik lees op Twitter de geruchten dat Fifi haar pregnancy aangekondigd zou hebben vanavond voor televotes![]()
Het is weer live vanavond 21:00 vanaf een YouTube link en de show duurt tot 00:00 volgens de gidsquote:Result of Festivali i Kėngės: 100% jury
Eurovision 2023 representative: 100% televoting
Elsa lijkt mij ook niet een handige keuze, die heeft in maart-mei van dit jaar 2 maanden in een Italiaanse gevangenis gezeten omdat ze betrokken zou zijn geweest bij drugshandel. Weet of VK haar zo maar toelaat dan.quote:Op donderdag 22 december 2022 08:38 schreef molloot200 het volgende:
Als ik de socials zo lees gaat het tussen Elsa en Albina voor de Songfestivalplek.
Ik denk zelf dat Elsa niet veel kans maakt op de finale. Albina zou wel een goede kans maken. Wat dat betreft zou ik dus, als ik Albanees zou zijn, op Albina stemmen.
Het werkt goed in de context van FiK (een beetje pit tussen de ballads en tegenvallende nummers), maar ik vind het veel te rommelig om echt wat te doen op het songfestivalquote:Op donderdag 22 december 2022 14:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik zal wel de enige zijn maar ik vind Albina en haar familie helemaal niet sterk. Sowieso is dit seizoen aan de matige kant.
Werd de zanger van Intelligent music project ook niet veroordeeld voor mishandeling?quote:Op donderdag 22 december 2022 09:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Elsa lijkt mij ook niet een handige keuze, die heeft in maart-mei van dit jaar 2 maanden in een Italiaanse gevangenis gezeten omdat ze betrokken zou zijn geweest bij drugshandel. Weet of VK haar zo maar toelaat dan.
Ja, die moest voorkomen in Spanje voor de mishandeling van zijn ex. Maar die is toen nooit meer teruggekeerd naar Spanje. Deze dame heeft 2 maanden in Italiė in de cel gezeten, maar het VK doet vaak extra moeilijk met het toelaten van mensen met een serieus strafblad.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Werd de zanger van Intelligent music project ook niet veroordeeld voor mishandeling?
Het zou tot 00:00 moeten duren, valt wel meequote:Op donderdag 22 december 2022 21:00 schreef Cirilico het volgende:
Is iedereen van plan het uit te zitten?
Mijn wekker gaat morgen om 07.00 uur. Dus ik blijf tot 23.00 uur. De uitslag lees ik morgen wel.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:00 schreef Cirilico het volgende:
Is iedereen van plan het uit te zitten?
Morgen laatste werkdag?quote:Op donderdag 22 december 2022 21:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat morgen om 07.00 uur. Dus ik blijf tot 23.00 uur. De uitslag lees ik morgen wel.
Ik ook, maar ik werk thuis dus de wekker gaat om 08:30quote:Op donderdag 22 december 2022 21:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De laatste loodjes
Daarna vakantie
https://eurovisionworld.c(...)kenges-61-2023#finalquote:Op donderdag 22 december 2022 21:03 schreef Momo het volgende:
We hebben nog geen running order, denk een verrassing.
Die is alfabetisch, maar had hem al gevonden gelukkigquote:Op donderdag 22 december 2022 21:13 schreef Cirilico het volgende:
[..]
https://eurovisionworld.c(...)kenges-61-2023#final
Ik vroeg me al af waarom die dirigent mij zo bekend voor kwam maar hij heeft ook gedirigeerd voor de pinguinsquote:Op donderdag 22 december 2022 09:27 schreef Momo het volgende:
Even een reminder, vanavond is dus de beslissende show waar ze hun nummer kiezen voor het songfestival.
[..]
Favoriet Albina als laatste. I see what they doing.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:13 schreef Momo het volgende:
Running order
2 Farm
Sergio Hajdini
Gjergi Kacinari
Alban & Lore
Vanesa Sono
Elsa Lila
Franc Koruni
Gent Hoxha
Petrit Carkaxhiu
Melodain Mancaku
Maniola Nallbani
Urban Band
Erma Mici
Enxhi Nasufi
Rovena Dilo
Fifi
Rezarta Smaja
Evi Reci
Fabian Basha
Albina dhe familia Kelmend
Haha oeps. 🤡quote:Op donderdag 22 december 2022 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Die is alfabetisch, maar had hem al gevonden gelukkig
Ik stoor me nu alweer aan het gedweep van wiwi met Fifi.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:20 schreef molloot200 het volgende:
Als Fifi zou winnen zou ik dat echt wel zonde vindenDat dan het populaire meisje wint puur omdat ze populair is.
She is serving slaaay honey realnessssquote:Op donderdag 22 december 2022 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stoor me nu alweer aan het gedweep van wiwi met Fifi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |