Waar ben ik in deze afbeelding?quote:Op donderdag 22 december 2022 21:14 schreef Tagliano het volgende:
Sinds 15 december wordt er gespeerd. Begin januari finale. Game on!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je je Vd Voort-brulshirt aan?quote:Op donderdag 22 december 2022 21:15 schreef Wereldgozer het volgende:
De pub is gevonden jongens. Al kijken alle Brits naar een of ander croky cup wedstrijdje.
Het was mij nog niet eens opgevallen dat ik volledig blacked wordquote:Op donderdag 22 december 2022 21:15 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waar ben ik in deze afbeelding?
Mot je smaak wezenquote:Op donderdag 22 december 2022 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was mij nog niet eens opgevallen dat ik volledig blacked word
Erg leuk
Nou niet om die redenquote:Op donderdag 22 december 2022 21:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik schenk een bacardi cola in. Vinden jullie mij nu een tokkie?
Ligt aan de hoeveelheid colaquote:Op donderdag 22 december 2022 21:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik moet nog even wat oranjes scoren voor de 27e genotquote:Op donderdag 22 december 2022 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb je je Vd Voort-brulshirt aan?
Als je maar niet overdrijftquote:Op donderdag 22 december 2022 21:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kan soms wel ietsquote:Op donderdag 22 december 2022 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is de tegenstander van Wade beetje serieus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |