Draai het gewoon om en laat haar weten dat je de bal bij haar legt om een nieuwe date af te spreken. Dan hoef je er zelf niet meer aan te trekken en weet je al snel waar je aan toe bent. Als ze niet direct toehapt heeft ze waarschijnlijk geen interesse meer.
Zelf op dit moment niet aan de date. Vorig jaar zomer heb ik eens een speeddate avond gedaan en daar kwamen 2 leuke matches uitgerold waarvan ik er met eentje een keer of 4 heb afgesproken. Daarna liet ze weten dat ze niet verder wilde gaan. Jammer maar helaas.
Een paar maanden geleden leerde ik een leuke vrouw kennen op een plek waar ik regelmatig kom. We hadden al snel behoorlijk diepe gesprekken. Uiteindelijk besloten haar uit te vragen waarop ze helaas vrij lauw reageerde. Ze gaf haar nummer maar de whatsapp gesprekken sloegen sneller dood dan bier dat een half jaar over datum is. Ik heb me er toch op verkeken kennelijk.
Meer real life contacten is wel mijn goede voornemen voor 2023. Datingapps en websites zijn zo onpersoonlijk en vluchtig. Niet mijn ding.