abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207466485
Draai het gewoon om en laat haar weten dat je de bal bij haar legt om een nieuwe date af te spreken. Dan hoef je er zelf niet meer aan te trekken en weet je al snel waar je aan toe bent. Als ze niet direct toehapt heeft ze waarschijnlijk geen interesse meer.

Zelf op dit moment niet aan de date. Vorig jaar zomer heb ik eens een speeddate avond gedaan en daar kwamen 2 leuke matches uitgerold waarvan ik er met eentje een keer of 4 heb afgesproken. Daarna liet ze weten dat ze niet verder wilde gaan. Jammer maar helaas.

Een paar maanden geleden leerde ik een leuke vrouw kennen op een plek waar ik regelmatig kom. We hadden al snel behoorlijk diepe gesprekken. Uiteindelijk besloten haar uit te vragen waarop ze helaas vrij lauw reageerde. Ze gaf haar nummer maar de whatsapp gesprekken sloegen sneller dood dan bier dat een half jaar over datum is. Ik heb me er toch op verkeken kennelijk.

Meer real life contacten is wel mijn goede voornemen voor 2023. Datingapps en websites zijn zo onpersoonlijk en vluchtig. Niet mijn ding.
pi_207468290
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 10:23 schreef Mandéra het volgende:
Ze gaf haar nummer maar de whatsapp gesprekken sloegen sneller dood dan bier dat een half jaar over datum is. Ik heb me er toch op verkeken kennelijk.
Dat is hier over het algemeen niet aan de orde. Maar ik vind het wel een goede indicator, als iemand echt heel spontaan en veel praat op WhatsApp
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zijn de dates in het echt vaak óók heel leuk en spontaan en is de kans dat het klikt groot. Als iemand ook maar de helft praat van wat diegene doet op Tinder/Andere datingsites dan is de kans groot dat het een drama word.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2023 12:49:34 ]
pi_207473201
quote:
2s.gif Op zondag 8 januari 2023 12:47 schreef Emptystreet het volgende:

[..]
Dat is hier over het algemeen niet aan de orde. Maar ik vind het wel een goede indicator, als iemand echt heel spontaan en veel praat op WhatsApp
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zijn de dates in het echt vaak óók heel leuk en spontaan en is de kans dat het klikt groot. Als iemand ook maar de helft praat van wat diegene doet op Tinder/Andere datingsites dan is de kans groot dat het een drama word.
Dat is niet per definitie zo. Sommige mensen praten nu eenmaal heel veel via WhatsApp, maar in realiteit amper. Als ik echt met iemand wil praten, dan bel ik ook liever dan dat ik uren zit te appen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')