Zo te voelen hebben ze er ook flink bij gedronken.quote:Op donderdag 22 december 2022 23:05 schreef mootie het volgende:
@:Recce je cellen hebben hun kerstdiner al gehad
Jij ook Tante Til, ook namens onze Kersthondjes:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij ook Tante Til, ook namens onze Kersthondjes:Je ziet daar duidelijk dat dieren op een eiland vaak kleiner worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Recce op 24-12-2022 23:43:30 ]
Ik kom iedere keer met kleinere honten thuis. Dat gaat heel geleidelijk maar na een half jaar is het verschil significant.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Je daar duidelijk dat dieren op een eiland vaak kleiner worden.
Doe je er dan af en toe ook een paar weg?quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom iedere keer met kleinere honten thuis. Dat gaat heel geleidelijk maar na een half jaar is het verschil significant.
Je weet toch wel dat-ie ze aan de lopende band kwijtraakt en er dan maar wat uit de duinen mee terugneemt? Het is maar goed dat sacha het al best vindt als het kwispelt.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe je er dan af en toe ook een paar weg?
Mehh irritantquote:Op zondag 25 december 2022 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Het gaat nog niet geweldig. Nog steeds beetje zweterig en ik zit nu in de kriebelhoestfase.
Prettende feestdagenquote:Op zondag 25 december 2022 16:13 schreef Recce het volgende:
Gelukkige Kerstdagen en een prettig Nieuwjaar allen!
Luna was wel wanhopig bijna. Ze had kennelijk uit verveling al haar brokjes opgegeten. Daarna bleek ik ook nog naar het zusje van Luna te ruiken toen ik thuiskwam. Zoveel toestanden passen toch niet in haar kleine hersenpannetje?quote:Op maandag 26 december 2022 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van Rekkie heeft niemand meer iets vernomen
Je bent vreemdgegaanquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Luna was wel wanhopig bijna. Ze had kennelijk uit verveling al haar brokjes opgegeten. Daarna bleek ik ook nog naar het zusje van Luna te ruiken toen ik thuiskwam. Zoveel toestanden passen toch niet in haar kleine hersenpannetje?
Het zusje van Luna woont bij mijn zus. Luna ziet het als verraad dat ik daar ben geweest, denk ik.quote:
Misschien kan iemand je downvotes in een lijstje bijhouden?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:19 schreef sacha het volgende:
wanneer kan ik nou eens downvoten hiero?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |