Zekerrrquote:Op donderdag 22 december 2022 23:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Is dit "het gezellige uur met Rob" of zo?
Nou, dan tune ik op het juiste moment in. Tot nu toe bijna niks van SR meegekregen door drukte / andere dingen die ik kijk / luister. Hoe is het dit jaar dan?quote:Op donderdag 22 december 2022 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Dit is nu al het hoogtepunt van deze editie
Mooi manquote:Op donderdag 22 december 2022 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie nu ook voor het eerst hele plukken mensen onderin op het plein staan, dat is voor het eerst deze week
quote:Op donderdag 22 december 2022 23:17 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel SR zoals SR hoort te zijn
quote:Op donderdag 22 december 2022 23:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Old school SR avondsfeertje dit
Het moest even op gang komen, met name door de plek waar ze staan in Amersfoort, de ongelukkige startdag met een WK-finale en code oranje, de maandag waarop feitelijk nog niemand vrij was.... maar nu trekt het heel hard aan.quote:Op donderdag 22 december 2022 23:16 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Nou, dan tune ik op het juiste moment in. Tot nu toe bijna niks van SR meegekregen door drukte / andere dingen die ik kijk / luister. Hoe is het dit jaar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |