abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 december 2022 @ 11:11:29 #1
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_207184107
Omdat het weer altijd een goed onderwerp is. Naast spelletjes, de Efteling en beter wordende kinderen. En redenen om geen man te nemen, dat blijft ook immer actueel.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_207184119
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 11:01 schreef exode het volgende:
Mocht er nog iemand een (duur) uitje zoeken met Oud en Nieuw; bij de Efteling zijn overnachtingen vrijgekomen. Je moet er wel snel bij zijn denk ik.
2 opties: 830 of 1240 euro. Laatste optie is wel ook incl. driegangendiner.

Maar nee, ik sla toch maar over voor deze prijzen.

Oh en toegang tijdens reguliere openingstijden, dus niet precies om 12 uur 's nachts -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207184152
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 10:44 schreef Lemijn het volgende:
Ah exode je hebt het over de switch, dat doet me eraan denken dat ik weer een vraag deze alwetende sc op wou gooien :P.

Jacob houdt enorm van een spelletje op mijn telefoon waarbij je langzaam een wereld ontdekt, energie/muntjes uitgeeft, deze kan verdienen met een spelletje etc. Zonder geweld, zonder racen, zoiets. Wat zou een leuk groter spel voor hem zijn? Het mooiste is als hij het op de tablet kan doen maar ik moest denken aan wat ik ooit las over Animal Crossing. Dat voldoet aardig aan de beschrijving denk ik, is dat al geschikt voor 5 jaar? Zo niet, wat wel? Bij suggesties graag de benodigde devices erbij :).

Ik wil best ooit een switch ofzo aanschaffen maar nu lijkt me wat overdreven en ik heb zelf echt al genoeg hobby's.
De mijne speelde graag sneaky sasquatch op de ipad.
Ik doe wat je beschrijft ook in Skyrim :@
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207184516
Goede vraag @Lemijn . Ik heb geen flauw idee.

Mijn kinderen worden beter, heus. Maar nu nog niet. Kleuter diaree, peuter spuugt en is heel moe. Ze is zelfs onder de douche èn in bad in slaap gevallen.
Ik ben zelf ook ziek sinds gisteravond en heb erg weinig geslapen.

Gelukkig is mijn man wel thuis. Hij heeft een thuiswerkdag extra gedaan.
Met doorgeven hoe laat hij thuis is is hij wel precies trouwens maar hij weet vaak niet of hij thuis of op locatie werkt. En dat maakt best een verschil of hij kan helpen met middageten, avondeten, overige kindzorg.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_207184629
Beterschap voor alle zieke kindjes. :*
pi_207184759
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 11:12 schreef Phaidra het volgende:

[..]
2 opties: 830 of 1240 euro. Laatste optie is wel ook incl. driegangendiner.

Maar nee, ik sla toch maar over voor deze prijzen.

Oh en toegang tijdens reguliere openingstijden, dus niet precies om 12 uur 's nachts -O-.
Jawel, bij overnachting is toegang tot het Oud en Nieuw feest inbegrepen, volgens mij tot 1 uur 's nachts.

Edit:
En al weg.....

[ Bericht 2% gewijzigd door exode op 22-12-2022 12:53:36 ]
pi_207185426
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 12:12 schreef exode het volgende:

[..]
Jawel, bij overnachting is toegang tot het Oud en Nieuw feest inbegrepen, volgens mij tot 1 uur 's nachts.

Edit:
En al weg.....
Oh toch wel? Gek dat daar niet duidelijk mee geadverteerd wordt als je wil boeken.

Maar had het toch niet gedaan hoor. Ik probeer een zomervakantie te vinden naar onze wens, veel is gewoon alweer volgeboekt -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207185446
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 13:11 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Oh toch wel? Gek dat daar niet duidelijk mee geadverteerd wordt als je wil boeken.

Maar had het toch niet gedaan hoor. Ik probeer een zomervakantie te vinden naar onze wens, veel is gewoon alweer volgeboekt -O-.
Ik weet het, wij hebben de zomervakantie grotendeels al geboekt. Heel blij mee.
  donderdag 22 december 2022 @ 15:26:00 #9
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207186992
Ik heb de carnavalsvakantie geboekt, dat vond ik al heel wat. Week in een huisje in Friesland. Ben benieuwd.

Voor mei/zomer zoeken we nog. We zijn voor het eerst verplicht in de schoolvakantie weg (man heeft baan in het onderwijs, dochter is nog geen 5) en jeetje wat is het duur. Onze kinderen hebben een hekel aan in de auto zitten en ik weet niet zo goed hoe ver we kunnen en willen rijden met de caravan. Dus nu gaan we Friesland testen (da's 3 uur) en dan weten we daarna hopelijk hoe ver we in de zomer kunnen. Ik vind alleen de meeste buitenlandse campings tot nu toe zo rete-ongezellig. Laantje na laantje, niks gezellige veldjes met een speeltuintje ofzo.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_207187240
Ik kan nu pas vakantie gaan aanvragen voor de zomer. Vanaf 15 januari kijkt de roostermaker dan of alle verzoekjes kunnen of dat er nog geschoven moet worden. Daarna kan ik pas gaan boeken.

Maar goed, ook nog niet over nagedacht wat we willen. Denk weet iets kleins en dan in de herfstvakantie of zo naar Turkije/Griekenland wellicht
pi_207187428
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 15:26 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb de carnavalsvakantie geboekt, dat vond ik al heel wat. Week in een huisje in Friesland. Ben benieuwd.

Voor mei/zomer zoeken we nog. We zijn voor het eerst verplicht in de schoolvakantie weg (man heeft baan in het onderwijs, dochter is nog geen 5) en jeetje wat is het duur. Onze kinderen hebben een hekel aan in de auto zitten en ik weet niet zo goed hoe ver we kunnen en willen rijden met de caravan. Dus nu gaan we Friesland testen (da's 3 uur) en dan weten we daarna hopelijk hoe ver we in de zomer kunnen. Ik vind alleen de meeste buitenlandse campings tot nu toe zo rete-ongezellig. Laantje na laantje, niks gezellige veldjes met een speeltuintje ofzo.
Ik kan je les Escalier de la combe in Frankrijk aanraden voor de zomer. Zeker voor die leeftijd een paradijs!

Wij boekten de zomervakantie altijd pas in maart/april. Totdat je steeds vaker niet meer kan boeken wat je zoekt. Dus wij deden voor komende zomer mee aan vroeg boeken.
We hebben nog een gat van 5 nachten te vullen, maar wat we perse wilden boeken, is geboekt :)
pi_207188387
Zo, het kind zit op school voor kerstdiner. Nu zelf snel eten, want straks mogen de ouders komen kijken naar het kerstspel.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 22 december 2022 @ 17:34:35 #13
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_207188857
quote:

Luxemburg heeft zon leuke campings
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_207188954
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:03 schreef Hupje het volgende:
Zo, het kind zit op school voor kerstdiner. Nu zelf snel eten, want straks mogen de ouders komen kijken naar het kerstspel. opruimen :P
Lekker sentimenteel, laatste keer kerstdiner op deze school :D
pi_207189044
quote:

Wij hebben in Denemarken op twee super fijne campings gestaan, als dat een kant is die je op zou willen...
pi_207189740
Ik heb de hele zomer verlof O+ Ik vind het zo rustig om dan zo flexibel te zijn. Nog geen vakantie geregeld, we blijven sowieso in de buurt dus het zal wel iets Landal/Centerparcs-achtigs worden (voor de hoofdprijs :P )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207193854
Het lijkt erop dat we iets gevonden hebben. We wilden eigenlijk Noord-Italië, maar alle leuke opties zijn al vergeven en ik weiger op een sfeerloze camping te gaan staan of iets mega-massaals. We hebben nu een appartement in Oostenrijk op het oog. Ook bergen, helaas minder pasta, maar leuke opties in de omgeving. 7 appartementen in 1 complex, met weids uitzicht over het dal O+. Zwembadje, speeltuin, tafeltennistafel en meren in de omgeving. Dorp op loopafstand. Én nog opties begin augustus *O*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207195722
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 22:39 schreef Phaidra het volgende:
Het lijkt erop dat we iets gevonden hebben. We wilden eigenlijk Noord-Italië, maar alle leuke opties zijn al vergeven en ik weiger op een sfeerloze camping te gaan staan of iets mega-massaals. We hebben nu een appartement in Oostenrijk op het oog. Ook bergen, helaas minder pasta, maar leuke opties in de omgeving. 7 appartementen in 1 complex, met weids uitzicht over het dal O+. Zwembadje, speeltuin, tafeltennistafel en meren in de omgeving. Dorp op loopafstand. Én nog opties begin augustus *O*.
Dit klinkt als iets waar ik ook een keer heen wil O-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 23 december 2022 @ 07:11:22 #19
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_207195752
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 22:39 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb echt enorm goede herinneringen aan de zomervakanties in Oostenrijk met de kinderen toen ze klein waren. Tip voor als je naar Salzburg gaat is de Salzburgerland-kaart. Daarmee werd het echt heel betaalbaar
ook. Misschien dat andere regio's ook zo'n zomerkaart hebben trouwens. https://www.salzburgerland.com/nl/salzburgerland-card/
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_207195786
Wij zijn afgelopen week aan het kijken geweest. We willen naar Toscane, en omdat we nu een eigen caravan hebben is er ineens best veel mogelijk. Qua prijzen valt het me mee en er was nog best veel beschikbaar ^O^
Benzine is van de baas, dus een verre autovakantie boeken was nog nooit zo leuk :@ ;)

In mei gaan we naar Hongarije, weekje met de schoonouders weg.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_207196055
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2022 07:27 schreef LeSage het volgende:
Benzine is van de baas, dus een verre autovakantie boeken was nog nooit zo leuk :@ ;)
Oja, die goede oude tijd van inclusief leaserijden O+ De enige beperking was dat we Shell moesten tanken.

Ik denk pas begin juli na over vakantie. Vriend begint het nieuwe jaar met een nieuwe baan, dus ook nog geen idee wat er mogelijk is.
pi_207196327
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2022 07:27 schreef LeSage het volgende:
Wij zijn afgelopen week aan het kijken geweest. We willen naar Toscane, en omdat we nu een eigen caravan hebben is er ineens best veel mogelijk. Qua prijzen valt het me mee en er was nog best veel beschikbaar ^O^

In mei gaan we naar Hongarije, weekje met de schoonouders weg.
Ja ik hou enorm van Italië, dus ik baal wel een beetje dat het plan veranderd is. Toscane vind ik ook prachtig, maar mijn lief vindt dat toch nét even te ver rijden (kinderen gedragen zich ook echt niet zo gezellig bij lange stukken rijden, dus ook beter voor onze eigen sanity _O-). En men wilde graag bergen, dus vooruit dan maar :P.

@livelink, bedankt voor de tip! Precies de goede regio ^O^.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207196444
Ik kom hier ooit wel voor tips over Oostenrijk, staat nog op ons lijstje.

Ik zou vanmiddag eigenlijk naar de opticien hier in het dorp gaan om een nieuwe bril uit te zoeken en ogen te laten meten. Maar ik hoest inmiddels als een zeehond en snotter flink. Dus maar afgezegd. Zo iemand zit ook behoorlijk dichtbij met meten.

Juul is koortsvrij! En B begint zich te vervelen, yeaaaah, hopelijk beter voor Kerst :)
pi_207196506
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 09:26 schreef exode het volgende:
Ik kom hier ooit wel voor tips over Oostenrijk, staat nog op ons lijstje.

Ik zou vanmiddag eigenlijk naar de opticien hier in het dorp gaan om een nieuwe bril uit te zoeken en ogen te laten meten. Maar ik hoest inmiddels als een zeehond en snotter flink. Dus maar afgezegd. Zo iemand zit ook behoorlijk dichtbij met meten.

Juul is koortsvrij! En B begint zich te vervelen, yeaaaah, hopelijk beter voor Kerst :)
Goede berichten over de kinderen, maar balen dat jij nu in de lappenmand zit. Véél vitamine C en honing en hete thee :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207196551
Fijn dat de kindjes zijn opgeknapt!
Hopelijk blijft het bij jou bij verkoudheid en laat je de koorts en dergelijke achterwege, en hopelijk knap je zelf snel op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')