Misschien gaat de VS direct deelnemen aan de oorlogquote:
Of 90 plussers in scootmobielen.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:38 schreef ExTec het volgende:
Ruimt wel lekker op zo. Als dit maar lang genoeg duurt, gaan we echt rus kinderen aan het front zien.
[ twitter ]
"Zou mooi zijn"quote:Op woensdag 21 december 2022 17:44 schreef polderturk het volgende:
[..]
Misschien gaat de VS direct deelnemen aan de oorlog
Zou mooi zijn.
Hopelijk gaat de VS naast Patriots ook F16's leveren.
Don't feed the trolls.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom post je eerst een krachtige stelling om bij het minste en het geringste weerwoord gelijk te ontkrachten? Ik vind dit echt extreem bijzonder postgedrag. Ik snap echt niet welke serieuze discussie je op deze manier wil voeren.
@:nws mods, waarom laten jullie dit in vredesnaam staan?
Laten we het hopen. Dan is de oorlog in een weekje voorbijquote:Op woensdag 21 december 2022 17:44 schreef polderturk het volgende:
[..]
Misschien gaat de VS direct deelnemen aan de oorlog
Zou mooi zijn.
Hopelijk gaat de VS naast Patriots ook F16's leveren.
quote:Op woensdag 21 december 2022 17:49 schreef Haags het volgende:
Op 1 januari een kogel door die kankerharses van Putin en het jaar is dan al geslaagd.
Zou zeer mooi zijnquote:
Wagner rekruteert nu ook in vrouwengevangenissen (staat een aantal posts terug)quote:
Zie vorige pagina. Wagner trekt vrouwengevangenissen leeg.quote:
eerst verkrachtenen dan op pad sturen naar de vijand, zullen wel zeer gemotiverde vrouwen zijnquote:Op woensdag 21 december 2022 17:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zie vorige pagina. Wagner trekt vrouwengevangenissen leeg.
Gemotiveerd om het Russische leger te saboterenquote:Op woensdag 21 december 2022 17:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
eerst verkrachtenen dan op pad sturen naar de vijand, zullen wel zeer gemotiverde vrouwen zijn
mooi volk daar , die moet je niet aanrakenquote:Op woensdag 21 december 2022 17:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gemotiveerd om het Russische leger te saboteren
Zo vanachter de naaimacjhine naar de vijkandquote:Such is the notoriety of the prison, women condemned to serve there often take extreme measures to avoid it, including slitting their wrists.
And Pussy Riot member Nadezhda Tolokonnikova said the reputation of prison IK-14 was known across Russia.
"As the inmates say, 'If you haven't done time in Mordovia, you haven't done time, " said Tolokonnikova, who herself served prison time at the facility in 2013.
Dat varken gun ik alle ziektes die er maar bestaan.quote:
Teringquote:Op woensdag 21 december 2022 18:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mooi volk daar , die mloet je niet aanraken
Nizhny Tagil ihttps://www.rferl.org/a/n(...)-ik-14/29788168.html
[..]
Zo vanachter de naaimacjhine naar de vijkand
[ afbeelding ]
Dat klopt, ik kan werkelijk niets met jouw manier van discussiëren. Je bent niet in staat om je eigen kul te verdedigen en bent puur en alleen inconsistente weerwoorden aan het uitkotsenquote:Op woensdag 21 december 2022 18:01 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
[..]
Ik onderstreep de hypocrisie (van sommige users hier). Het ICC functioneert als een verlengstuk van het Amerikaans buitenlands beleid. Het is voor de VS niet nodig om het ICC te erkennen om voor hen dat doel te volbrengen.
En huilie huilie doen bij de moddereters onderstreept enkel dat je er inhoudelijk niets mee kunt.
Dat anno nu de frustratie er vanaf spat, vind ik anders wel grappigquote:Op woensdag 21 december 2022 18:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat varken gun ik alle ziektes die er maar bestaan.
Weet ik. Vandaar de vraag aan mods. Want met TRs wordt dermate laat of nooit wat mee gedaan waardoor dit volk gewoon door kan blijven etteren. In een serieus subforum.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:48 schreef hangtime het volgende:
[..]
Don't feed the trolls.
Je ziet zijn username toch? Nuff said.
Hopelijk gaat hij straks met spullen gooienquote:Op woensdag 21 december 2022 18:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat anno nu de frustratie er vanaf spat, vind ik anders wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |