abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207180108
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 21:55 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Wat er niet is kan voorlopig ook nog lang niet opgestart worden, dat "vredesdividend" van na de koude oorlog blijkt achteraf knap waardeloos.
Grote zorgen om ‘zinkend schip’ VDL Nedcar

Ik zie mogelijkheden. Autofabrieken zijn prima geschikt om bv tanks te gaan produceren... ;)
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_207180292
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 21:56 schreef capricia het volgende:

[..]
Vind je nogal aanvallen overkomen. Is helemaal niet nodig.

Het lijkt mij duidelijk dat we in Europa nog wel wat stapjes kunnen zetten qua gezamelijke defensie.
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2022 21:54 schreef ExTec het volgende:

[..]
Denk dat er bedoeld wordt dat europa op moeten houden met vergaderen en andere vormen van dralen. En dat wat ze wel kan gewoon met overgave moet gaan doen ;)
Dus de EU landen moeten zonder overleg allemaal hetzelfde gaan doen? Ik weet niet zeker of dat gaat lukken,
pi_207180347
De kruitfabriek in Muiden is een mooie luxe woonwijk geworden. Hopelijk hebben ze de grond goed gesaneerd met al die rotzooi en gif wat er lag.
Trouwens Muiden en ook Weesp hebben flink last gehad van die fabriek als die weer eens plofte.
Lagen de ramen er bij iedereen uit.
  woensdag 21 december 2022 @ 22:10:33 #229
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_207180387
Tis ook wel beetje corona all over again. We zijn jaartje verder en nog aan het discussieren welke fabriek opgestart moet worden, en alleen maar aan het keuvelen hoe moeilijk dat is en aan het bedenken hoe een supply chain er uit kan zien.

Als in de jaren 40 Stalin, Roosevelt, Churchill ook zo zaten te babbelen hadden we allemaal Duits gesproken :P
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_207180407
Hoe gaat het met de Orks?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207180444
Ik vind wel dat Nederland een beetje wapenindustrie op mag zetten. Het gezeik met die Russen gaat nog wel een aantal jaren door en dan kan je beter maar wat hebben om je te verdedigen.
  woensdag 21 december 2022 @ 22:12:40 #232
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207180447
Als chemielandje moeten we maar explosieven gaan maken. Als we met tanks beginnen moeten we eerst een nieuwe Hoogovens bouwen en de Staatsmijnen weer open gooien.

Wodka stoken en goedkoop en in grote hoeveelheden aan de Ruskies verpatsen lijkt mij ook een aardig wapen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_207180557
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:12 schreef quirina het volgende:
Ik vind wel dat Nederland een beetje wapenindustrie op mag zetten. Het gezeik met die Russen gaat nog wel een aantal jaren door en dan kan je beter maar wat hebben om je te verdedigen.
Met welke mensen? Dit speelt niet alleen in NL maar we kunnen niet eens mensen vinden in normale productie/assemblage fabrieken want daar voelen we ons allemaal te goed voor in de NL dus importeren we een half miljoen polen om maar eens wat te noemen.
pi_207180625
De informatie oorlog waar wij nauwelijks zicht op hebben

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207180633
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:12 schreef quirina het volgende:
En wie gaat dat betalen? Weer x miljard.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207180662
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En wie gaat dat betalen? Weer x miljard.
Geven we achteraf de rekening aan putin ;)
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_207180742
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:16 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Met welke mensen? Dit speelt niet alleen in NL maar we kunnen niet eens mensen vinden in normale productie/assemblage fabrieken want daar voelen we ons allemaal te goed voor in de NL dus importeren we een half miljoen polen om maar eens wat te noemen.
Modern spul wordt vooral met robots in elkaar gezet.
pi_207180756
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:22 schreef Ulx het volgende:

[..]
Modern spul wordt vooral met robots in elkaar gezet.
Succes daarmee, die worden allemaal in China gemaakt.
pi_207180763
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:20 schreef ExTec het volgende:

[..]
Geven we achteraf de rekening aan putin ;)
Het is toch wel te hopen dat Poetin dit uiteindelijk niet overleeft.
pi_207180773
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:19 schreef Slayage het volgende:
De informatie oorlog waar wij nauwelijks zicht op hebben

[ twitter ]
Thanks.
Hoe moet Rusland hier nou ooit aan tippen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 21 december 2022 @ 22:28:16 #241
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207180851
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:11 schreef ludovico het volgende:
Hoe gaat het met de Orks?
Een beetje hetzelfde als met leerlingen gymnasium 6: aan het eind van hun Latijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_207180916
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:24 schreef capricia het volgende:

[..]
Thanks.
Hoe moet Rusland hier nou ooit aan tippen?
Lijkt me dat ze hier nooit aan kunnen tippen. Misschien de Chinezen ooit.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207180917
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:28 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Een beetje hetzelfde als met leerlingen gymnasium 6: aan het eind van hun Latijn.
Er zal weinig verschil zitten hoeveel er door de meatgrinder in Bakhmut gaan, verder is het relatief rustig overal toch?
pi_207180978
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:33 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Er zal weinig verschil zitten hoeveel er door de meatgrinder in Bakhmut gaan, verder is het relatief rustig overal toch?
Ja.
En in Bakhmut zijn de Russen ook steeds stiller. Zie al een aantal dagen weinig nieuwe Russische footage daarvandaan komen.
Ze zullen vast nog wel een aanval met gevangenen doen, maar het lijkt daar een gelopen race.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207181017
twitter
pi_207181072
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207181073
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:36 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja.
En in Bakhmut zijn de Russen ook steeds stiller. Zie al een aantal dagen weinig nieuwe Russische footage daarvandaan komen.
Ze zullen vast nog wel een aanval met gevangenen doen, maar het lijkt daar een gelopen race.

Erg uitgebreide analyse
pi_207181080
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:38 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Haha. Is er al een reactie van Solovyov en Skabayeva?
pi_207181150
Persco is LIVE (CNN)
pi_207181165
Deze is ook wel erg mooi.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')