Grote zorgen om ‘zinkend schip’ VDL Nedcarquote:Op woensdag 21 december 2022 21:55 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wat er niet is kan voorlopig ook nog lang niet opgestart worden, dat "vredesdividend" van na de koude oorlog blijkt achteraf knap waardeloos.
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Vind je nogal aanvallen overkomen. Is helemaal niet nodig.
Het lijkt mij duidelijk dat we in Europa nog wel wat stapjes kunnen zetten qua gezamelijke defensie.
Dus de EU landen moeten zonder overleg allemaal hetzelfde gaan doen? Ik weet niet zeker of dat gaat lukken,quote:Op woensdag 21 december 2022 21:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Denk dat er bedoeld wordt dat europa op moeten houden met vergaderen en andere vormen van dralen. En dat wat ze wel kan gewoon met overgave moet gaan doen
Met welke mensen? Dit speelt niet alleen in NL maar we kunnen niet eens mensen vinden in normale productie/assemblage fabrieken want daar voelen we ons allemaal te goed voor in de NL dus importeren we een half miljoen polen om maar eens wat te noemen.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:12 schreef quirina het volgende:
Ik vind wel dat Nederland een beetje wapenindustrie op mag zetten. Het gezeik met die Russen gaat nog wel een aantal jaren door en dan kan je beter maar wat hebben om je te verdedigen.
En wie gaat dat betalen? Weer x miljard.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:12 schreef quirina het volgende:
Ik vind wel dat Nederland een beetje wapenindustrie op mag zetten. Het gezeik met die Russen gaat nog wel een aantal jaren door en dan kan je beter maar wat hebben om je te verdedigen.
Geven we achteraf de rekening aan putinquote:Op woensdag 21 december 2022 22:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En wie gaat dat betalen? Weer x miljard.
Modern spul wordt vooral met robots in elkaar gezet.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:16 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Met welke mensen? Dit speelt niet alleen in NL maar we kunnen niet eens mensen vinden in normale productie/assemblage fabrieken want daar voelen we ons allemaal te goed voor in de NL dus importeren we een half miljoen polen om maar eens wat te noemen.
Succes daarmee, die worden allemaal in China gemaakt.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Modern spul wordt vooral met robots in elkaar gezet.
Het is toch wel te hopen dat Poetin dit uiteindelijk niet overleeft.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Geven we achteraf de rekening aan putin
Thanks.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:19 schreef Slayage het volgende:
De informatie oorlog waar wij nauwelijks zicht op hebben
[ twitter ]
Een beetje hetzelfde als met leerlingen gymnasium 6: aan het eind van hun Latijn.quote:
Lijkt me dat ze hier nooit aan kunnen tippen. Misschien de Chinezen ooit.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Thanks.
Hoe moet Rusland hier nou ooit aan tippen?
Er zal weinig verschil zitten hoeveel er door de meatgrinder in Bakhmut gaan, verder is het relatief rustig overal toch?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde als met leerlingen gymnasium 6: aan het eind van hun Latijn.
Ja.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:33 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Er zal weinig verschil zitten hoeveel er door de meatgrinder in Bakhmut gaan, verder is het relatief rustig overal toch?
quote:Op woensdag 21 december 2022 22:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
En in Bakhmut zijn de Russen ook steeds stiller. Zie al een aantal dagen weinig nieuwe Russische footage daarvandaan komen.
Ze zullen vast nog wel een aanval met gevangenen doen, maar het lijkt daar een gelopen race.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |