Ik zet ze allrbei even op mijn watchlistquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:51 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Wel een aanrader, maar er zijn series die wat aansprekender zijn als het gaat om the phenomenon, cases, geschiedenis, sprekers.
Top Secret UFO Projects: Declassified (ook op Netflix) is dan misschien een betere binnenkomer.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:01 schreef Discombobulate het volgende:
Hele vette documentaire wordt dit. Gemaakt door Bram Rosa van UFO meldpunt. Soesterberg is wel echt ons UFO verhaal namelijk.
Kan je met deze opmerking geen ongelijk geven... Kunnen we weer niet eens normaal gaan doen allemaal?quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:25 schreef Perox het volgende:
Als dit zo is kan ik de aliens geen ongelijk geven. We zijn een gezwel in het universum zoals we ons op het moment gedragen.
De wapenwedloop in de ruimte kan ook anders anders zijn. Op de Joe Rogan Podcast met Diana Wash Pasulka, bespraken ze juist, dat ondanks alles op onze aardkloot, VS en Rusland al decennia lang partners zijn buiten onze atmosfeer. Het feit dat China en andere landen nu ook naar de Maan gaan, gaat Disclosure versnellen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:24 schreef Perox het volgende:
[speculaas]
Nu weer in het nieuws nieuwe threat vanuit de ruimte - zogenaamd de russen. Ik vraag me af. Als ik speculeer zeg ik dat we als beschaving "huisarrest" krijgen, dus binnenkort is de ruimte niet meer beschikbaar voor ons. Hier moet een verhaaltje op verzonnen worden dus er komt een showdown waarna er niets meer gaat in de ruimte vanwege de koude oorlog in de ruimte.
[/speculaas]
Deze korte film komt hier aardig bij in de buurt. Erg leuk.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:24 schreef Perox het volgende:
[speculaas]
Nu weer in het nieuws nieuwe threat vanuit de ruimte - zogenaamd de russen. Ik vraag me af. Als ik speculeer zeg ik dat we als beschaving "huisarrest" krijgen, dus binnenkort is de ruimte niet meer beschikbaar voor ons. Hier moet een verhaaltje op verzonnen worden dus er komt een showdown waarna er niets meer gaat in de ruimte vanwege de koude oorlog in de ruimte.
[/speculaas]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |