abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210848553
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 21:51 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Wel een aanrader, maar er zijn series die wat aansprekender zijn als het gaat om the phenomenon, cases, geschiedenis, sprekers.

Top Secret UFO Projects: Declassified (ook op Netflix) is dan misschien een betere binnenkomer.
Ik zet ze allrbei even op mijn watchlist ^O^
Trust nobody
pi_210912383
Deze post van @Discombobulate in het UAP niews topic, is hier ook absoluut interessant, een docu over de meest bekende Nederlandse UFO casus:

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:01 schreef Discombobulate het volgende:

Hele vette documentaire wordt dit. Gemaakt door Bram Rosa van UFO meldpunt. Soesterberg is wel echt ons UFO verhaal namelijk.
I want to believe...
  woensdag 14 februari 2024 @ 23:24:02 #128
307622 Perox
(niet de echte)
pi_212430599
[speculaas]

Nu weer in het nieuws nieuwe threat vanuit de ruimte - zogenaamd de russen. Ik vraag me af. Als ik speculeer zeg ik dat we als beschaving "huisarrest" krijgen, dus binnenkort is de ruimte niet meer beschikbaar voor ons. Hier moet een verhaaltje op verzonnen worden dus er komt een showdown waarna er niets meer gaat in de ruimte vanwege de koude oorlog in de ruimte.

[/speculaas]
  woensdag 14 februari 2024 @ 23:25:58 #129
307622 Perox
(niet de echte)
pi_212430621
Als dit zo is kan ik de aliens geen ongelijk geven. We zijn een gezwel in het universum zoals we ons op het moment gedragen.
pi_212430712
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 23:25 schreef Perox het volgende:
Als dit zo is kan ik de aliens geen ongelijk geven. We zijn een gezwel in het universum zoals we ons op het moment gedragen.
Kan je met deze opmerking geen ongelijk geven... Kunnen we weer niet eens normaal gaan doen allemaal?
Lach met een schone bips
pi_212448100
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 23:24 schreef Perox het volgende:
[speculaas]

Nu weer in het nieuws nieuwe threat vanuit de ruimte - zogenaamd de russen. Ik vraag me af. Als ik speculeer zeg ik dat we als beschaving "huisarrest" krijgen, dus binnenkort is de ruimte niet meer beschikbaar voor ons. Hier moet een verhaaltje op verzonnen worden dus er komt een showdown waarna er niets meer gaat in de ruimte vanwege de koude oorlog in de ruimte.

[/speculaas]
De wapenwedloop in de ruimte kan ook anders anders zijn. Op de Joe Rogan Podcast met Diana Wash Pasulka, bespraken ze juist, dat ondanks alles op onze aardkloot, VS en Rusland al decennia lang partners zijn buiten onze atmosfeer. Het feit dat China en andere landen nu ook naar de Maan gaan, gaat Disclosure versnellen.
Alles wat VS en Rusland gezamenlijk geheim houden, wordt ook zichtbaar voor anderen.

Aldus het gesprek van Joe en Dr. Pasulka. Interessante take wel.
I want to believe...
  vrijdag 16 februari 2024 @ 20:15:45 #132
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_212456178
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 23:24 schreef Perox het volgende:
[speculaas]

[/speculaas]
Deze korte film komt hier aardig bij in de buurt. Erg leuk.

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')