Andere baan zoeken gek!quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen om 06h30 gaat dat rotding af
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Morgen om 07:15 de bus, maar ik blijf sterk en blijf wakker voor mijn Barney.
Iedereen ... op dit forum bedoel je?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Respect voor Sherrock dat iedereen haar basht
Dramaqueen ben je toch. Hier staat om 5u de wekker en mij hoor je toch ook niet klagen. Wijf.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dame Time!quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is dit een parodie op Lillard ?
Eens hoor. Aantal spelers voorbij gekomen die tussen de 65 en 79 gemiddeld gooien. Hendriks bijvoorbeeld met 78. Toch neem ik aan dat Hendriks zich door een veel lastiger kwalificatieveld heeft moeten worstelen om hier te komen (?)quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact. We kunnen wel (enigszins terecht) janken over haar ticket maar ik kijk hier honderd keer liever naar dan alle aids die dit WK is langsgekomen. Die laatste partij heeft er ingehakt.
Da's niet zo gek, kerels zijn ook gewoon beter dan vrouwen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eens hoor. Aantal spelers voorbij gekomen die tussen de 65 en 79 gemiddeld gooien. Hendriks bijvoorbeeld met 78. Toch neem ik aan dat Hendriks zich door een veel lastiger kwalificatieveld heeft moeten worstelen om hier te komen (?)
Sow danquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Dramaqueen ben je toch. Hier staat om 5u de wekker en mij hoor je toch ook niet klagen. Wijf.
Ik bash haar niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Respect voor Sherrock dat iedereen haar basht maar tegelijk speelt ze beter dan 90% van de kneuzen in de eerste ronde
Alle pijlen op Chrisquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:10 schreef RipCity het volgende:
Zou Chris Woerts in de zaal zitten?
@:Anneloos
CRYPTOODquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:10 schreef RipCity het volgende:
Zou Chris Woerts in de zaal zitten?
@:Anneloos
bus ja?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik werk mezelf al dertien weken naar de tering met misschien een dag rust en ben inmiddels toe aan vakantie, laat me lekker.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Dramaqueen ben je toch. Hier staat om 5u de wekker en mij hoor je toch ook niet klagen. Wijf.
Hele bad ondergeschetenquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Laat Stijn met rust, die werkt aan zijn toekomst.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:09 schreef Szura het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |