Streampje bij een wedboer, ik zal mezelf inhouden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je loopt ernstig voor op de rest

Sharrock speelt op het WK prima, maar het schijnt dat er hier een paar users iets vinden van hoe ze op dit WK terecht is gekomenquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Respect voor Sherrock dat iedereen haar basht maar tegelijk speelt ze beter dan 90% van de kneuzen in de eerste ronde

Wedden is voor tokkies.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:07 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Streampje bij een wedboer, ik zal mezelf inhouden.

@Dr_Flashquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Al moet je deze nacht doorhalen, niemand mag Barney Army missen

Gokken is voor losers.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:07 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Streampje bij een wedboer, ik zal mezelf inhouden.

Wel zin in die treincrash.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Al moet je deze nacht doorhalen, niemand mag Barney Army missen

Exact. We kunnen wel (enigszins terecht) janken over haar ticket maar ik kijk hier honderd keer liever naar dan alle aids die dit WK is langsgekomen. Die laatste partij heeft er ingehakt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Respect voor Sherrock dat iedereen haar basht maar tegelijk speelt ze beter dan 90% van de kneuzen in de eerste ronde

quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hierna barneyGod? Het is pas 10 uur dus komt wel goed voor middernacht.
@:Anneloos

Jij zit in een andere tijdzonequote:Op dinsdag 20 december 2022 23:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hierna barneyGod? Het is pas 10 uur dus komt wel goed voor middernacht.
@:Anneloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |