Box mattie! Ben nog even aan het werk aan good karma voor 2023 het jaar waarin ik mijzelf op 1 zet.quote:
Openrelatieleefquote:Op woensdag 21 december 2022 17:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar straks heb je iemand in het echt gevonden en kom je er achter wat air werkelijk waard is. En dan ben je hem kwijt
Principes zijn blijkbaar belangrijker voor Tegan dan veel, lang en lekker neuken.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar straks heb je iemand in het echt gevonden en kom je er achter wat air werkelijk waard is. En dan ben je hem kwijt
Vrouwen gezeik ook altijdquote:Op woensdag 21 december 2022 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Principes zijn blijkbaar belangrijker voor Tegan dan veel, lang en lekker neuken.
Iemand die ik echt kan aanraken, yes please. Op mijn sterfbed nog steeds vunzige dingen posten op een forum, waarom nietquote:Op woensdag 21 december 2022 17:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Why not bothquote:Op woensdag 21 december 2022 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Principes zijn blijkbaar belangrijker voor Tegan dan veel, lang en lekker neuken.
Blijkbaar wil het universum dat je kiest.quote:
Post eens iets vunzigs dan.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iemand die ik echt kan aanraken, yes please. Op mijn sterfbed nog steeds vunzige dingen posten op een forum, waarom niet.
Tijd voor warm weer vooral. Nu al klaar met de winter.quote:
mag alleen nog even droog wordenquote:Op donderdag 22 december 2022 08:55 schreef CherryLips het volgende:
Tijd voor daglicht vooral. De temperatuur is best.
Vond het weer vorige week fijner. Behalve dat gladde.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag alleen nog even droog worden
Zo willen we allemaal wel iets wat we niet kunnen krijgenquote:Op donderdag 22 december 2022 08:59 schreef AirwiN het volgende:
Kap eens met jullie praktische rival-reacties.Ik wil empathie. Medeleven. Nu!
ja, liever kou dan regen.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vond het weer vorige week fijner. Behalve dat gladde.
Ik klaag ook niet, ik heb een auto.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, liever kou dan regen.
maar ja, ik klaag niet, ik heb vakantie
Ik klaag alleen dat ik vandaag of morgen nog naar de supermarkt moet.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet, ik heb een auto.
Ik heb oprecht met je te doen.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:03 schreef Tegan het volgende:
Zo willen we allemaal wel iets wat we niet kunnen krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Wat vervelend voor jou dat je geen invloed op het Nederlands klimaat kunt uitoefenen! Prayforairwinquote:Op donderdag 22 december 2022 08:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd voor warm weer vooral. Nu al klaar met de winter.
Veel stoken, korte ritten in de stad met de auto doen, standaard reizen met het vliegtuig als ik op vakantie ga. Allemaal dingen die ik wél kan doen om invloed uit te oefenen op het klimaat.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:06 schreef Senn88 het volgende:
Wat vervelend voor jou dat je geen invloed op het Nederlands klimaat kunt uitoefenen! Prayforairwin
Precies dus doe dan ook!quote:Op donderdag 22 december 2022 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel stoken, korte ritten in de stad met de auto doen, standaard reizen met het vliegtuig als ik op vakantie ga. Allemaal dingen die ik wél kan doen om invloed uit te oefenen op het klimaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |