quote:
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 09:50 schreef TaMieke het volgende:
is er uberhaupt iemand aan het werk?
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 27 december 2022 09:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bikkel! Ik ook, maar gewoon rustig aan doen.
Zou ik wel zijn als kind en vriend niet ontzettend ziek waren. Zorgverlof dus maar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 09:50 schreef TaMieke het volgende:
Oei beterschap.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou ik wel zijn als kind en vriend niet ontzettend ziek waren. Zorgverlof dus maar.
Thanks. Voordeel is wel dat ik nu, terwijl ze allebei slapen, ook even in bed kan bijkomenquote:
Beterschap aan bebe en vriend!quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou ik wel zijn als kind en vriend niet ontzettend ziek waren. Zorgverlof dus maar.
Thanks!quote:
Snap ik helemaal. Hoe is het nu?quote:
Beterschap en succes met de zorg en zo ❤🩹quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joe.quote:Op dinsdag 27 december 2022 09:50 schreef TaMieke het volgende:
Volgend jaar pas.quote:Op dinsdag 27 december 2022 09:50 schreef TaMieke het volgende:
Nog steeds benauwd hoesten verkouden. Geen koorts meer maar ben echt energieloos.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Snap ik helemaal. Hoe is het nu?
Ik kan niet wachten tot de ziekenboeg hier voorbij is. Al bijna twee weken ellende
Het is beter dan crack dus gewoon doen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:39 schreef TaMieke het volgende:
In dubio of ik nieuw sportspul zal bestellen. Winkelmandje al gevuldweer veel te veel uiteraard
In bed blijven dan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nog steeds benauwd hoesten verkouden. Geen koorts meer maar ben echt energieloos.
Al gedaan. Ik ga er maar vanuit dat ik veel terug ga sturenquote:Op dinsdag 27 december 2022 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is beter dan crack dus gewoon doen.
Ga straks wel weer even een dutje doen. Heb net eerst beetje afgestoft en de tafels met dettol afgenomen. Wil ook zien dat ik de was allemaal gedroogd krijgquote:
ik las doodgeredenquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:19 schreef Tegan het volgende:
Zin maken om pakketje op te gaan halen waarvan bezorger is doorgereden zonder aan te bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |