Ik zou niet weten hoe..quote:Op zondag 25 december 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Scones gekocht? Die maak je toch zelf?
Niet patsen met je kookkunsten op 1e kerstdag. Gourmetten met veel Calve saus zul je.quote:Op zondag 25 december 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Geen gourmet hier. Zo!quote:Op zondag 25 december 2022 10:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet patsen met je kookkunsten op 1e kerstdag. Gourmetten met veel Calve saus zul je.
Gij rebel. Fonduutje dan maar? Of bestellen bij de chinese vreetschuur?quote:
Neen, niets van dat alles. Moeder heeft een mooi diner samengesteldquote:Op zondag 25 december 2022 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gij rebel. Fonduutje dan maar? Of bestellen bij de chinese vreetschuur?
Uh nee. Ik betaal graag veel voor fabrieksvoedsel.quote:Op zondag 25 december 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Bezorgt ze ook?quote:Op zondag 25 december 2022 10:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neen, niets van dat alles. Moeder heeft een mooi diner samengesteld
Niet zo verquote:
quote:
Echt he. Het is kerst el thijs zijn moeder kan best wat voor barb over hebben.quote:Op zondag 25 december 2022 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, net dat beetje extra moeite doen wordt wel gewaardeerd.
Moet jij ook nog naar de schoonfamilie?quote:Op zondag 25 december 2022 12:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Echt he. Het is kerst el thijs zijn moeder kan best wat voor barb over hebben.
Nee ik heb geen schoonfamiliequote:Op zondag 25 december 2022 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet jij ook nog naar de schoonfamilie?
Stikjaloers julliequote:Op zondag 25 december 2022 12:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Echt he. Het is kerst el thijs zijn moeder kan best wat voor barb over hebben.
Daaromquote:
En ik verse smoothie van de ah en lekkere fabrieksscones.quote:Op zondag 25 december 2022 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom
Gelukkig heb ik drank en gambas in knoflookolie zo.
Clotted cream erbij?quote:Op zondag 25 december 2022 13:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En ik verse smoothie van de ah en lekkere fabrieksscones.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |