Tsjongequote:Op woensdag 21 december 2022 16:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Laatste werkdag van het jaar gehad
Mocht ik nog een pakket krijgen dan zit er vast wel weer wat mooi nutteloos bijquote:Op woensdag 21 december 2022 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is wel een leuk topic FEE / De meest nutteloze voorwerpen in je kerstpakket(ten) ooit.
Het meest grappige is wel dat ze mensen naar huis sturen met een zware pizza steen![]()
Ja dat wel denk ik maar is 25 euro dus is wel te doen.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is wel cool maar je moet die bon wel in één keer opmaken
Oh zekerquote:Op woensdag 21 december 2022 16:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat wel denk ik maar is 25 euro dus is wel te doen.
Wat is dat nu weer voor stalkers bendequote:Op woensdag 21 december 2022 16:59 schreef Soury het volgende:
Oh en fok lol is dit topic wel weer. TeringMomo in NWS / Sinds 16-12-2022: Vermissing Nadia Weertman #4
Iemand heeft duizenden foto's geupload om te analyseren.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor stalkers bende
quote:Op woensdag 21 december 2022 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Iemand heeft duizenden foto's geupload om te analyseren.Ja echt
Ja is triest natuurlijk. Maar dit is een jonge knappe dame. Poef 5 topicsquote:
Ja ik bekeek die OP en scrollde even vlot. Mooi meisje en hoppaquote:Op woensdag 21 december 2022 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja is triest natuurlijk. Maar dit is een jonge knappe dame. Poef 5 topics
Het is een gekkenhuis in NWS.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik bekeek die OP en scrollde even vlot. Mooi meisje en hoppa
Denk dat dat van toepassing wasquote:Op woensdag 21 december 2022 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, dat zou niet mogen uitmaken.
Zeker niet als je een goede smoes hebt.
Ik vind bijna alles vrij nutteloos, omdat ik het niet eet of drink, maar niet noemenswaardig genoeg voor dat topic denk ikquote:Op woensdag 21 december 2022 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is wel een leuk topic FEE / De meest nutteloze voorwerpen in je kerstpakket(ten) ooit.
Het meest grappige is wel dat ze mensen naar huis sturen met een zware pizza steen![]()
Duidelijk?quote:Op woensdag 21 december 2022 17:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind bijna alles vrij nutteloos, omdat ik het niet eet of drink, maar niet noemenswaardig genoeg voor dat topic denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2022 17:43 schreef D. het volgende:
Duidelijk?Top !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Duidelijk?Heb je een meet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Duidelijk?Ziet er goed uit, geniet er van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Duidelijk?Oh dat ziet er wel erg nuttig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Wel kut als je net OV bentquote:Op woensdag 21 december 2022 17:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat ziet er wel erg nuttig uit
Waarom?quote:Op woensdag 21 december 2022 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Was het maar
Ik moet de helft zelf weggooien
Dat is zonde. Niemand in de familie o.i.d die dat wel eet/drinkt?quote:Op woensdag 21 december 2022 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Was het maar
Ik vind dat zo raar dat weggooien.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is zonde. Niemand in de familie o.i.d die dat wel eet/drinkt?
Het zal idd wel weggeven worden, zoals ieder jaarquote:Op woensdag 21 december 2022 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat zo raar dat weggooien.
Lust je niks dan? Dat Boern sap snap ik welquote:Op woensdag 21 december 2022 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
Het zal idd wel weggeven worden, zoals ieder jaar
Da's vooral het jammere. Het is best een net pakket, maar weer bijna een kopie van vorig jaar
Dat is een mooie voor @pullup ...om mee te gooienquote:Op woensdag 21 december 2022 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Lust je niks dan? Dat Boern sap snap ik wel![]()
Ik ben niet zo'n snoepkontquote:Op woensdag 21 december 2022 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Lust je niks dan? Dat Boern sap snap ik wel![]()
Hahahaquote:Op woensdag 21 december 2022 18:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is een mooie voor @:pullup...om mee te gooien
Duidelijk?wat een hoop nootjes etc ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel snoep ligt er niet. Maar waarom heb je alle dekseltjes eraf gehaaldquote:Op woensdag 21 december 2022 18:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n snoepkont
De kaas lust ik wel!
Zijn doorzichtige dekseltjes, heb er niets afgehaaldquote:Op woensdag 21 december 2022 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoveel snoep ligt er niet. Maar waarom heb je alle dekseltjes eraf gehaald
D. heeft wat noten op zijn zangquote:
Oh dat is wel een dingetjequote:Op woensdag 21 december 2022 18:10 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn doorzichtige dekseltjes, heb er niets afgehaald
Waarom? Het meeste lust je toch wel?quote:Op woensdag 21 december 2022 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Was het maar
Ja leuk toch dat pikkie gedoe met ik lust het niet.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik had een leuk pakket, genoeg lekkere dingen in die ik wel op ga eten of al opgegeten heb
Ik mag niet allesquote:Op woensdag 21 december 2022 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Het meeste lust je toch wel?
Ik heb daar niet veel last vanquote:Op woensdag 21 december 2022 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja leuk toch dat pikkie gedoe met ik lust het niet.
In januari kan je dood zijn, dus in december mag allesquote:Op woensdag 21 december 2022 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik mag niet alles
Van mezelf ja, dat weet ik
Alleen de wijn 'lust' ik niet, maar daar vind ik ook wel een oplossing voorquote:Op woensdag 21 december 2022 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja leuk toch dat pikkie gedoe met ik lust het niet.
Kom maar door met dat spul.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is een mooie voor @:pullup ...om mee te gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |