Lust je geen kaas?quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat kan niet met kaas. Ik heb wel ooit lekkere gegeten ooit...
Jazeker wel maar ik heb ooit lekker kaas schnitzels gegetenquote:
Ja dat mag niet ontbrekenquote:
Ja precies, ze kunnen wel lekker zijnquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Jazeker wel maar ik heb ooit lekker kaas schnitzels gegeten
Lieve selfiequote:
Tonja even wakker schuddenquote:
Een restaurant hier serveert ook kaasfondue, ik heb er begin januari afgesproken met een vriendin, dus groot kansquote:
Oh lekker. Ik heb de kaas gekocht bij een kaasboer. Maar ik vond die supermarkt pakjes beter.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een restaurant hier serveert ook kaasfondue, ik heb er begin januari afgesproken met een vriendin, dus groot kans
Echt?! Terwijl mij kaasfondue van verse kaas juist lekkerder lijktquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh lekker. Ik heb de kaas gekocht bij een kaasboer. Maar ik vond die supermarkt pakjes beter.
Zijn er doden gevallen?quote:
Ik vond het echt tegenvallen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Terwijl mij kaasfondue van verse kaas juist lekkerder lijkt
Mijn man houdt niet van kaas, dus thuis kaasfondue ik nooit
Ik at het weleens bij mijn zus en zij kocht zelf drie verschillende geraspte kazen bij de kaasboer, samen met wijn in een pannetje, die was heerlijk.quote:
Die pakjes zijn ook prima. Ik haal er vaak 2 voor de prijs va 1 bij de kaasboer op de te katenmarktquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh lekker. Ik heb de kaas gekocht bij een kaasboer. Maar ik vond die supermarkt pakjes beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |