Een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:43 schreef engine het volgende:
We zijn op onze hoede voor de kaas schnitzel.
Dat zouden ze er gewoon op moeten zetten.quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:42 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus niet te vreten
Jaquote:Op dinsdag 20 december 2022 13:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zouden ze er gewoon op moeten zetten.
quote:
Nou, eerlijk gezegd nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 13:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja
Maar zeg nu zelf, dat ziet er op het eerste gezicht nog wel lekker uit zo
Owquote:Op dinsdag 20 december 2022 13:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd nietIk zou het niet kopen.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:51 schreef pullup het volgende:
Hoorde vanochtend dat er op wat studentenflats in Amstelveen mensen waren gediagnosticeerd met scheurbuik![]()
Geloof het eigenlijk niet dat dat kan
Oops daar heb ik in de vorige eeuw ook gewoond.quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:51 schreef pullup het volgende:
Hoorde vanochtend dat er op wat studentenflats in Amstelveen mensen waren gediagnosticeerd met scheurbuik![]()
Geloof het eigenlijk niet dat dat kan
Tsjaquote:Op dinsdag 20 december 2022 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
Lijkt me nou juist de doelgroep daarvoor.
Haha ja het is wel een stuk beter geregeld daar tegenwoordig moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops daar heb ik in de vorige eeuw ook gewoond.
Studenten eten bruin fruit en drinken vaak niet al te gezond. Eten kan ook heel ongezond zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Tsja
Ik dacht dat je dan wat maanden op zee moest zitten zonder verse producten, en al eet je niet zo vers ze gooien tegenwoordig overal extra vitamines in
Vroeger rammelden de ramen wanneer er weer een vliegtuig overvloog...quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja het is wel een stuk beter geregeld daar tegenwoordig moet ik toegeven.
Ziet er nu niet zo verkeerd uit
Waarschijnlijk nog beter dan die kaasflapquote:Op dinsdag 20 december 2022 13:54 schreef Domnivoor het volgende:
Dit ziet er ook lekker uit:
[ afbeelding ]
Niet te vreten
Ja die route gebruiken ze nog steeds vaakquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:04 schreef chufi het volgende:
En toen waren er nog maar 2 banen op Schiphol of zo..
Wel minder nnaar er zijn wel weer 2x zoveel vluchtenquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die route gebruiken ze nog steeds vaak
Oude Nederlandse zeeschepen namen vaten met zuurkool mee. Daarmee kon je het al voorkomen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Tsja
Ik dacht dat je dan wat maanden op zee moest zitten zonder verse producten, en al eet je niet zo vers ze gooien tegenwoordig overal extra vitamines in
Daarom dat het me verbaasde ja.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oude Nederlandse zeeschepen namen vaten met zuurkool mee. Daarmee kon je het al voorkomen.
Voor een vitamine-C-tekort moet je echt moeite doen.
Ik zie dat dus echt zelden staanquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:10 schreef pullup het volgende:
En je ziet op zoveel verpakkingen staan dat er extra vitamines zijn toegevoegd waaronder vitamine C
Vorige week viel er ook al sneeuw in Tasmanië. En daar is het nu zomer.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
Dachten wij dat het hier koud was,
in Florida wordt strenge vorst verwacht
https://www.hln.be/weerni(...)na-40-jaar~a720c70d/
De wereld is raar tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vorige week viel er ook al sneeuw in Tasmanië. En daar is het nu zomer.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:46 schreef pullup het volgende:
Moet ik de restjes van Chuf wel opeten vrees ik
Oh, ik ga eerstquote:
De tijd zal het lerenquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik ga eerst
Of je moet een keer je vroem verkeerd parkeren op de snelweg ofzo
Oh shit moet ik iets nieuws bedenken ..quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:46 schreef pullup het volgende:
Moet ik de restjes van Chuf wel opeten vrees ik
Ik heb al een biefstukje gehaald ondertussen en ga dat met gebakken aardappeltjes etenquote:Op dinsdag 20 december 2022 15:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh shit moet ik iets nieuws bedenken ..
Je zou mij niet filmen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:56 schreef pullup het volgende:
Er is er altijd eendje.....
[ twitter ]
Had je een fatsoenlijke auto moeten kopen?quote:
Ik zei niet 'mijn auto's accu' hequote:Op dinsdag 20 december 2022 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je een fatsoenlijke auto moeten kopen?
Ow, die van jou zelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |