Ik denk niet dat ik het daar mee eens ben. Ze is technisch inderdaad minder, maar tegelijkertijd was het nummer veel geloofwaardiger voor mij. La Forza liet me in zekere zin koud, Agne zeker niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:56 schreef koffieleuk het volgende:
Ik vergelijk deze inzending gelijk met La Forza, en dan is deze gewoon niet sterk genoeg.
Daar kan ik inkomenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:58 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het daar mee eens ben. Ze is technisch inderdaad minder, maar tegelijkertijd was het nummer veel geloofwaardiger voor mij. La Forza liet me in zekere zin koud, Agne zeker niet.
Yes. Gewoon degelijk wel, maar geen Where'd You Wanna Go.quote:
Je bent nog ruim op tijd voor Petunija. We gaan nu naar nr 12 van de 15quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:04 schreef NailQueen het volgende:
Zo, ik ben ook in litouwen beland. Verbazingwekkend korte vlucht vanuit noorwegen
Yes.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:07 schreef NailQueen het volgende:
Deze had toch zo'n vreemd liedje in 2021?
In de hoogte klinkt het op Dreamer van Voyagerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:09 schreef koffieleuk het volgende:
Refrein doet me ergens aan denken, ligt op t puntje van m'n tong.
Die intervallen zeker ja! Maar zat aan iets anders te denken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In de hoogte klinkt het op Dreamer van Voyager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |