abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207161386
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Wie wordt er precies opgelicht of uitgebuit dan?
H1Bs naar het schijnt.
De enige echte.
pi_207161394
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 16:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nothingburger dus want er is geen enkel greintje bewijs voor enige betrokkenheid van Biden maar dat weet je al 2 jaar.
Is er berhaupt al onderzoek naar gedaan dan?
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 16:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Blijft toch wonderlijk. Dezelfde user die de bestorming van het Capitool beschouwt als een 'nothingburger' en het relevante onderzoekswerk van de 1/6-commissie negeert (ik zag dat je mijn eerdere uiteenzetting hierover vakkundig negeert), maakt zich enorm druk om de laptop van Hunter Biden.

Toch tragisch wat een conservatief wereldbeeld en dito mediadieet met een persoon doet.
Je projecteert. Mijn mediadieet is gelukkig erg divers.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:03 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Er zijn zeker ook niet hoog opgeleide intelligente mensen, maar ontkennen dat er een relatie tussen intelligentie en opleidingsniveau bestaat zou nogal ridicuul zijn, denk je ook niet?

En ja het is pijnlijk voor dom-rechts dat intelligentie en links-midden gedachtegoed toch best vaak samen gaan. Helaas voor onze rechtse complotdenkers, Universiteiten zijn geen linkse bolwerken omdat studenten daar gendoctrineerd worden.
[..]
Dank je wel, ik hou ook van jou
Hmmm.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_207161403
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:58 schreef Rnie het volgende:

[..]
H1Bs.
Ik heb geen idee wat H1Bs zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_207161453
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Is er berhaupt al onderzoek naar gedaan dan?

Wat zou de reden moeten zijn? Een rivaal van zijn vader beweert er iets over?

Of wil je uitzoeken wie de dickpicks op internet heeft gezet? Wat volgens mij is dat tot nu toe het enige strafbare feit uit die laptopsaga.
pi_207161480
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 18:03 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat zou de reden moeten zijn? Een rivaal van zijn vader beweert er iets over?

Of wil je uitzoeken wie de dickpicks op internet heeft gezet? Wat volgens mij is dat tot nu toe het enige strafbare feit uit die laptopsaga.
Het is gewoon bewezen dat dit daadwerkelijk de laptop van Hunter Biden betreft, dus het is niet slechts een 'rivaal' die zoiets heeft beweerd. Nota bene de New York Times en de WaPo hebben dit ook toegegeven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_207161481
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wat H1Bs zijn.
https://www.google.com/search?q=H1Bs
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_207161532
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2022 18:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is gewoon bewezen dat dit daadwerkelijk de laptop van Hunter Biden betreft, dus het is niet slechts een 'rivaal' die zoiets heeft beweerd. Nota bene de New York Times en de WaPo hebben dit ook toegegeven.
En dat is een reden dat de overheid dat ding mag onderzoeken?
pi_207161740
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2022 18:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En dat bewijst? Oh, niks
pi_207161746
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 18:11 schreef Ulx het volgende:

[..]
En de overheid (FBI) heeft dat ding toch allang als daar echt de gefantaseerde verbanden gevonden zouden zijn dit allang de wereld in geslingerd zou zijn.

Wordt de FBI ook geleid door de 50% korte paarsharige onzijdige personen? :D

Dat gendoctrineerde rechtsen maar in zulke complotten en de meest bizarre verzinsels blijven geloven blijft erg bizar om te observeren.
pi_207161759
quote:

[..]
Dat mag, ja, Biden jr wordt verdacht van onder andere belasting fraude, Joe Biden wordt dat niet.

Heeft natuurlijk niets met Musk of Twitter te maken.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2022 18:36:41 ]
pi_207161863
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2022 18:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat mag, ja, Biden jr wordt verdacht van onder andere belasting fraude, Joe Biden wordt dat niet.

Heeft natuurlijk niets met Musk of Twitter te maken.
Dat hele spectakel Biden Jr was toch actief gemanaged door Twitter en andere social media.
Naja zal wel, fout gedoe met dat Oekraense gas
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207162055
quote:

[..]
Ja, de FBI is verplicht om alle zakelijke en priv mails van Amerikaanse burgers door te lezen om te zien of ze niet wat illegaals uitspoken, wist je dat niet?

Ik dacht dat de BNW kliek zo tegen dat Big Brother gedrag was...
pi_207162070
twitter
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207162082
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 18:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat hele spectakel Biden Jr was toch actief gemanaged door Twitter en andere social media.
Naja zal wel, fout gedoe met dat Oekraense gas
Oh, actief gemanaged zelfs _O-

Nou nee hoor, dan weet je er toch verdomd weinig van
pi_207162158
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 18:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh, actief gemanaged zelfs _O-

Nou nee hoor, dan weet je er toch verdomd weinig van
Alles was toch fake news wat dat betreft? En werd gecensureerd? Niet?
pi_207162211
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 18:58 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Haha, en dit werd in bepaalde journalistieke kringen al driftig gedeeld op Twitter. 'Musk seen together with Putin propagandist at WC!11!!' Wat blijkt, deze vrouw kwam hem gewoon even om een selfie vragen.
pi_207162212
TSLA staat nu op de $141 dollar. Dat Musk wil/moet opstappen of juist weer niet bij Twitter lijkt niet te helpen.
pi_207162226
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2022 19:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, en dit werd in bepaalde journalistieke kringen al driftig gedeeld op Twitter. 'Musk seen together with Putin propagandist at WC!11!!' Wat blijkt, deze vrouw kwam hem gewoon even om een selfie vragen.
Dan nog, alsof menig man niet met zijn lul denkt ipv het brein.
pi_207162239
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 19:11 schreef Ulx het volgende:
TSLA staat nu op de $141 dollar. Dat Musk wil/moet opstappen of juist weer niet bij Twitter lijkt niet te helpen.
Je praat over een uiterst rentegevoelig en economische outlook gevoelig en overgewaardeerd aandeel als Tesla.
Die koers laat dus helemaal geen gekke zaken zien omtrent alle omstandigheden.

En ja, ook is er een Elon Musk hype factor die leeggelopen is, speelt ook mee, maar niet zo significant als sommigen denken dat het is.
pi_207162244
quote:

[..]
bron graag, dat het gewoon een selfie is. jij denkt dat zo'n vrouw zomaar even gewoon iets doet op een wereld podium?

Je hebt het wel moeilijk of niet?
pi_207162249
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 19:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je praat over een uiterst rentegevoelig en economische outlook gevoelig en overgewaardeerd aandeel als Tesla.
Die koers laat dus helemaal geen gekke zaken zien omtrent alle omstandigheden.

En ja, ook is er een Elon Musk hype factor die leeggelopen is, speelt ook mee, maar niet zo significant als sommigen denken dat het is.
Toen hij zijn poll verloor steeg het aandeel met een paar dollar. Slotkoers gisteren was $149,87. En ze moeten nog even. Zal wel onder de $141 duiken denk ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2022 19:17:01 ]
pi_207162250
quote:

[..]
Het is maar goed dat jij die journalistieke kringen goed in de gaten houdt. Dank voor je inzet.
pi_207162276
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 19:15 schreef Ulx het volgende:

[..]
Toen hij zijn poll verloor steeg het aandeel met een paar dollar. Slotkoers gisteren was $149,87. En ze moeten nog even. Zal wel onder de $141 duiken denk ik.
https://finance.yahoo.com(...)dG9tUmFuZ2UiOm51bGx9

Je ziet nog meer in de blaadjes van je theeglas.
pi_207162326
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 19:15 schreef Ulx het volgende:

[..]
TSLA zakt al sinds begin september, ongeveer twee maanden alvorens Musk Twitter had overgenomen. En deze trend is zichtbaar bij meerdere stocks, bijvoorbeeld AMZN, GOOGL, META en in mindere mate AAPL.
pi_207162329
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 19:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
https://finance.yahoo.com(...)dG9tUmFuZ2UiOm51bGx9

Je ziet nog meer in de blaadjes van je theeglas.
Ik constateer gewoon dat de aandeelhouders van Tesla gingen kopen toen Musk insinueerde te vertrekken bij Twitter, en nu hij het niet lijkt te gaan doen weer gaan verkopen. Geen oordeel.

Andere autobouwers gaan ook naar beneden, alleen minder hard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')