H1Bs naar het schijnt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wie wordt er precies opgelicht of uitgebuit dan?
Is er berhaupt al onderzoek naar gedaan dan?quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nothingburger dus want er is geen enkel greintje bewijs voor enige betrokkenheid van Biden maar dat weet je al 2 jaar.
Je projecteert. Mijn mediadieet is gelukkig erg divers.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blijft toch wonderlijk. Dezelfde user die de bestorming van het Capitool beschouwt als een 'nothingburger' en het relevante onderzoekswerk van de 1/6-commissie negeert (ik zag dat je mijn eerdere uiteenzetting hierover vakkundig negeert), maakt zich enorm druk om de laptop van Hunter Biden.
Toch tragisch wat een conservatief wereldbeeld en dito mediadieet met een persoon doet.
Hmmm.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:03 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Er zijn zeker ook niet hoog opgeleide intelligente mensen, maar ontkennen dat er een relatie tussen intelligentie en opleidingsniveau bestaat zou nogal ridicuul zijn, denk je ook niet?
En ja het is pijnlijk voor dom-rechts dat intelligentie en links-midden gedachtegoed toch best vaak samen gaan. Helaas voor onze rechtse complotdenkers, Universiteiten zijn geen linkse bolwerken omdat studenten daar gendoctrineerd worden.
[..]
Dank je wel, ik hou ook van jou
Ik heb geen idee wat H1Bs zijn.quote:
Wat zou de reden moeten zijn? Een rivaal van zijn vader beweert er iets over?quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Is er berhaupt al onderzoek naar gedaan dan?
Het is gewoon bewezen dat dit daadwerkelijk de laptop van Hunter Biden betreft, dus het is niet slechts een 'rivaal' die zoiets heeft beweerd. Nota bene de New York Times en de WaPo hebben dit ook toegegeven.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat zou de reden moeten zijn? Een rivaal van zijn vader beweert er iets over?
Of wil je uitzoeken wie de dickpicks op internet heeft gezet? Wat volgens mij is dat tot nu toe het enige strafbare feit uit die laptopsaga.
https://www.google.com/search?q=H1Bsquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat H1Bs zijn.
En dat is een reden dat de overheid dat ding mag onderzoeken?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is gewoon bewezen dat dit daadwerkelijk de laptop van Hunter Biden betreft, dus het is niet slechts een 'rivaal' die zoiets heeft beweerd. Nota bene de New York Times en de WaPo hebben dit ook toegegeven.
En dat bewijst? Oh, niksquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is gewoon bewezen dat dit daadwerkelijk de laptop van Hunter Biden betreft, dus het is niet slechts een 'rivaal' die zoiets heeft beweerd. Nota bene de New York Times en de WaPo hebben dit ook toegegeven.
En de overheid (FBI) heeft dat ding toch allang als daar echt de gefantaseerde verbanden gevonden zouden zijn dit allang de wereld in geslingerd zou zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dat is een reden dat de overheid dat ding mag onderzoeken?
Dat mag, ja, Biden jr wordt verdacht van onder andere belasting fraude, Joe Biden wordt dat niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat hele spectakel Biden Jr was toch actief gemanaged door Twitter en andere social media.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat mag, ja, Biden jr wordt verdacht van onder andere belasting fraude, Joe Biden wordt dat niet.
Heeft natuurlijk niets met Musk of Twitter te maken.
Ja, de FBI is verplicht om alle zakelijke en priv mails van Amerikaanse burgers door te lezen om te zien of ze niet wat illegaals uitspoken, wist je dat niet?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Oh, actief gemanaged zelfsquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat hele spectakel Biden Jr was toch actief gemanaged door Twitter en andere social media.
Naja zal wel, fout gedoe met dat Oekraense gas
Alles was toch fake news wat dat betreft? En werd gecensureerd? Niet?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, actief gemanaged zelfs![]()
Nou nee hoor, dan weet je er toch verdomd weinig van
Haha, en dit werd in bepaalde journalistieke kringen al driftig gedeeld op Twitter. 'Musk seen together with Putin propagandist at WC!11!!' Wat blijkt, deze vrouw kwam hem gewoon even om een selfie vragen.quote:
Dan nog, alsof menig man niet met zijn lul denkt ipv het brein.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, en dit werd in bepaalde journalistieke kringen al driftig gedeeld op Twitter. 'Musk seen together with Putin propagandist at WC!11!!' Wat blijkt, deze vrouw kwam hem gewoon even om een selfie vragen.
Je praat over een uiterst rentegevoelig en economische outlook gevoelig en overgewaardeerd aandeel als Tesla.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:11 schreef Ulx het volgende:
TSLA staat nu op de $141 dollar. Dat Musk wil/moet opstappen of juist weer niet bij Twitter lijkt niet te helpen.
bron graag, dat het gewoon een selfie is. jij denkt dat zo'n vrouw zomaar even gewoon iets doet op een wereld podium?quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, en dit werd in bepaalde journalistieke kringen al driftig gedeeld op Twitter. 'Musk seen together with Putin propagandist at WC!11!!' Wat blijkt, deze vrouw kwam hem gewoon even om een selfie vragen.
Toen hij zijn poll verloor steeg het aandeel met een paar dollar. Slotkoers gisteren was $149,87. En ze moeten nog even. Zal wel onder de $141 duiken denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je praat over een uiterst rentegevoelig en economische outlook gevoelig en overgewaardeerd aandeel als Tesla.
Die koers laat dus helemaal geen gekke zaken zien omtrent alle omstandigheden.
En ja, ook is er een Elon Musk hype factor die leeggelopen is, speelt ook mee, maar niet zo significant als sommigen denken dat het is.
Het is maar goed dat jij die journalistieke kringen goed in de gaten houdt. Dank voor je inzet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
https://finance.yahoo.com(...)dG9tUmFuZ2UiOm51bGx9quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Toen hij zijn poll verloor steeg het aandeel met een paar dollar. Slotkoers gisteren was $149,87. En ze moeten nog even. Zal wel onder de $141 duiken denk ik.
TSLA zakt al sinds begin september, ongeveer twee maanden alvorens Musk Twitter had overgenomen. En deze trend is zichtbaar bij meerdere stocks, bijvoorbeeld AMZN, GOOGL, META en in mindere mate AAPL.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Toen hij zijn poll verloor steeg het aandeel met een paar dollar. Slotkoers gisteren was $149,87. En ze moeten nog even. Zal wel onder de $141 duiken denk ik.
Ik constateer gewoon dat de aandeelhouders van Tesla gingen kopen toen Musk insinueerde te vertrekken bij Twitter, en nu hij het niet lijkt te gaan doen weer gaan verkopen. Geen oordeel.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://finance.yahoo.com(...)dG9tUmFuZ2UiOm51bGx9
Je ziet nog meer in de blaadjes van je theeglas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |