Waar zie je dat?quote:Op donderdag 22 december 2022 16:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
TSLA weer bijna -7% al net. "t gaat wel gierend hard.
Obliegatiequote:Op vrijdag 23 december 2022 15:18 schreef nostra het volgende:
[..]
Die 1% rotzooi noteert inmiddels toch gewoon dik onder pari, dus who cares?
Zie datum van zijn reactiequote:Op vrijdag 23 december 2022 20:49 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
Tesla is -0,56% gezakt vandaag. Nooit harder dan -0,80%.
Je kan op allerlei manieren hedgen natuurlijk, niet per se met een put. Dat is over het algemeen wel geld wegpissen ja, tenzij kortetermijn.quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik sta al heel lang gehedged maar tis lastig om met een put optie te verdienen long term is dat geld inboeten.
Je moet wel netto kijken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 07:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Je kan op allerlei manieren hedgen natuurlijk, niet per se met een put. Dat is over het algemeen wel geld wegpissen ja, tenzij kortetermijn.
quote:Op donderdag 22 december 2022 16:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
TSLA weer bijna -7% al net. "t gaat wel gierend hard.
https://finance.yahoo.com/quote/TSLA?p=TSLAquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:49 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
Tesla is -0,56% gezakt vandaag. Nooit harder dan -0,80%.
Er gebeurt dan ook geen labbezwans op de beurs. Plus iedereen heeft een kater van de veel te dure champagne die ze zichzelf van hun winsten hebben kunnen betalen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
DIt topic gaat zo langzaam dat iedereen elkaar pas dagen later quote
Behalve Tesla danquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Er gebeurt dan ook geen labbezwans op de beurs. Plus iedereen heeft een kater van de veel te dure champagne die ze zichzelf van hun winsten hebben kunnen betalen.
Ja, @TheFreshPrince loopt er niet bij zoals in z'n UI.quote:
Valt wel meequote:Op dinsdag 27 december 2022 19:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, @:TheFreshPrince loopt er niet bij zoals in z'n UI.
kopen op 100quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Jezus Tesla maakt nog even een extra duikvlucht aan het einde van de dag ook. Nu richting -11%
Hmm, maar als het daar dan alsnog doorheen breekt kan het best nog een stuk verder dalen gok ik. Ik durf het niet aan iig.quote:
scheitertquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hmm, maar als het daar dan alsnog doorheen breekt kan het best nog een stuk verder dalen gok ik. Ik durf het niet aan iig.
Ik ook.quote:Op woensdag 28 december 2022 01:48 schreef einzeinz het volgende:
Ik vind Tesla aan $100 overgewaardeerd.
Wat zou wel een correcte prijs zijn wat jou betreft?quote:Op woensdag 28 december 2022 01:48 schreef einzeinz het volgende:
Ik vind Tesla aan $100 overgewaardeerd.
70 á 80 dollar. Het is überhaupt niet zo dat Tesla de markt domineert en bovendien heeft elk merk wel een elektrische wagen in hun assortiment.quote:Op woensdag 28 december 2022 07:34 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Wat zou wel een correcte prijs zijn wat jou betreft?
Als je wereldwijd kijkt domineert Tesla zeker nog wel t.o.v. de bekende merken.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:16 schreef einzeinz het volgende:
[..]
70 á 80 dollar. Het is überhaupt niet zo dat Tesla de markt domineert en bovendien heeft elk merk wel een elektrische wagen in hun assortiment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |