Al besproken.quote:Op maandag 19 december 2022 23:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Net genadeloos ingemaakt door @:Anneloos

allang geweest joh. Vlammetjes waren weer goedquote:

Dooie bijnaam voor een dooie nikszeggende speler. Die momenteel irritant boven zijn niveau aan het gooien is.quote:

netjes!
 netjes!

Ik gun het ondanks alles Barney wel. Dan is het beter dat Woodhouse doorgaat. Maar ik zie Price nog wel knallen hoor.quote:Op maandag 19 december 2022 23:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb tien keer liever Price v Van Barneveld dan Woodhouse v Van Barneveld.

Van Barneveld won ook op de Grand Slam over een lang format van Price.quote:Op maandag 19 december 2022 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik gun het ondanks alles Barney wel. Dan is het beter dat Woodhouse doorgaat. Maar ik zie Price nog wel knallen hoor.

https://pimiso.com/luke-woodhouse-wifequote:Op maandag 19 december 2022 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Woodhouse is best een mooie jongen op zich. Zal wel een bloedlekkere vriendin hebben

Barneveld won onlangs twee keerquote:Op maandag 19 december 2022 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik gun het ondanks alles Barney wel. Dan is het beter dat Woodhouse doorgaat. Maar ik zie Price nog wel knallen hoor.

Dat weet ik. Toch zie ik Woodhouse als makkelijker dan Price.quote:Op maandag 19 december 2022 23:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van Barneveld won ook op de Grand Slam over een lang format van Price.

Als je ziet dat Danny van Trijp al een zeventje scoort zal dat wel jaquote:Op maandag 19 december 2022 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Woodhouse is best een mooie jongen op zich. Zal wel een bloedlekkere vriendin hebben

Gaat het in zijn koppie zittenquote:Op maandag 19 december 2022 23:38 schreef The_Undertone het volgende:
D20-D15 bij 60. Hier gebeuren echt rare dingen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |