Laat Pep maar komen in juli. Ik denk echt dat we het serieus moeten gaan proberen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel een aardige gast maar dat lijkt me niet voldoende om hoofdtrainer van Ajax te worden, eerst maar eens elders ervaring opdoen als hoofdtrainer.
gemiste kans, heeft vorig jaar nog zijn contract verlengd!quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Laat Pep maar komen in juli. Ik denk echt dat we het serieus moeten gaan proberen.
Een nieuwjaarsborrel oké, maar 4 dagen lang lijkt me wat teveel van het goede.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Laat Pep maar komen in juli. Ik denk echt dat we het serieus moeten gaan proberen.
Ohquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gemiste kans, heeft vorig jaar nog zijn contract verlengd!
Ik moest lachen Caatje.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Een nieuwjaarsborrel oké, maar 4 dagen lang lijkt me wat teveel van het goede.
Denk niet dat Pep Ajax wil kopenquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die jongen is zo’n beetje een aap qua denkvermogen. Intelligent is hij in de verste verte niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Pas een docu gezien van Heitinga, moet zeggen dat het me niet tegenviel. Intelligentere jongen dan ik dacht en bescheiden. Snap die haat vanuit de fans eigenlijk niet zo. Zou wel benieuwd zijn of dat nog wat wordt als hoofdtrainer.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:15 schreef Sebbeszweet het volgende:
Even de tussenstand opmaken:
-Bergwijn: vooralsnog mislukt en onnodige aankoop ivm Tadic.
-Bassey: mislukt, te duur en geen Ajax speler.
-Ocampos: lachertje /fiasco
-Kaplan: nog te weinig van gezien.
-Portugeesje: leuke speler met potentie
-Grillitsch: geen toegevoegde waarde
-Sanchez: geen toegevoegde waarde
-Lucca: geen Ajax speler
-Brobbey: aankoop met potentie
Eindstand: alleen Conceicao is een leuke aankoop gebleken. Brobbey ook vooralsnog een aankoop voor drie langere termijn. We mogen de RvB dankbaar zijn dat Ocampos niet is gekocht.
Vraag: waarom is H2 nog niet op non-actief gezet? Ze mogen nu weer aanmodderen met een keeper terwijl ze 100 miljoen door de plee hebben gespoeld.
Sowieso spelers na 3 maanden afschrijven lijkt me wat teveel van het goeie, Martinez en Alvarez waren na 3 maanden ook nog helemaal niks.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]paar maanden geleden ging Bassey nog voor 100 miljoen verkocht worden zo goed was die volgens velen. Gun hem even wat tijd dat kan een prima speler voor Ajax worden.
Eens, afschrijven gaat wel heel erg snel zo. Maar ik denk vooral dat hij de opbouwende kwaliteiten uiteindelijk mist. Goede verdediger, prima inzet etc, maar voetballend toch wat matig vind ik.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]paar maanden geleden ging Bassey nog voor 100 miljoen verkocht worden zo goed was die volgens velen. Gun hem even wat tijd dat kan een prima speler voor Ajax worden.
Hij ziet er imposant uit en is ook snel. Het is alleen vervelend dat hij niet kan voetballen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat was in de zomer toch ook niet zo? Die zaakwaarnemert was gewoon een soort ingehuurde TD die in zijn netwerkje ging kijken naar beschikbare spelers, of spelers die op een zijspoor zaten, o.a. in de PD. Zo'n 30-jarige Spanjaard komt natuurlijk niet uit een scoutingsrapport, dat weet jij ook wel.quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die keeper zit toch niet bij hem of zie ik dat verkeerd?
Ik vind het wel een wat makkelijke conclusie, "het was zo dus is het nu ook zo", misschien heb je gelijk maar meer dan een gok is het dan niet zonder bron.quote:Op woensdag 4 januari 2023 14:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat was in de zomer toch ook niet zo? Die zaakwaarnemert was gewoon een soort ingehuurde TD die in zijn netwerkje ging kijken naar beschikbare spelers, of spelers die op een zijspoor zaten, o.a. in de PD. Zo'n 30-jarige Spanjaard komt natuurlijk niet uit een scoutingsrapport, dat weet jij ook wel.
Probleem met die jongens is inderdaad dat ze nauwelijks spelen, dus je kunt ze niet beoordelen..quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:01 schreef StevenHyde het volgende:
Grillitsch zou ik best wel een periode op 6 willen zien om de eredivisie. En dan niet een keertje wat minuten laten invallen en dan soms ook nog eens als centrale verdediger.
Geen idee wat ik daarvan moet vinden.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:04 schreef Houniet het volgende:
Nigel de Jong nieuwe directeur KNVB topvoetbal.
Hadden ze 14 maanden voor nodig, net z'n diploma gehaald dus lijkt me wel klaar voor deze taak.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:04 schreef Houniet het volgende:
Zelden zoiets randoms gelezen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:04 schreef Houniet het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:18 schreef freaky40 het volgende:
Ben even op onderzoek uit gegaan maar die Rulli is net zo lang als Pasveer en bovendien oogt hij ook wat mager voor een keeper dus ik ben benieuwd of we hier iets mee gaan opschieten, van de regen in de drup misschien ja...
Wat doet mager er toequote:Op woensdag 4 januari 2023 16:18 schreef freaky40 het volgende:
Ben even op onderzoek uit gegaan maar die Rulli is net zo lang als Pasveer en bovendien oogt hij ook wat mager voor een keeper dus ik ben benieuwd of we hier iets mee gaan opschieten, van de regen in de drup misschien ja...
Je moet er wel staan en een beetje omvang hebben en lengte je wil een vent zien geen jongetje.quote:
Nee alsjeblieft niet. Voegt nog minder toe dan Alvarez. Mocht Alvarez toch verkocht worden zal dat wel gaan gebeuren. Kan je nog beter een type Poulsen hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:01 schreef StevenHyde het volgende:
Grillitsch zou ik best wel een periode op 6 willen zien om de eredivisie. En dan niet een keertje wat minuten laten invallen en dan soms ook nog eens als centrale verdediger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |