Tieten van Sammiquote:
Ja, dit past niet.quote:Op maandag 19 december 2022 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat moet je nou nogeens tot vanavond man?
Whitlock - Sousa kijken?Het is tot op heden allemaal buitengewoon matig.
Dit is post 12quote:Op maandag 19 december 2022 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat moet je nou nogeens tot vanavond man?
Whitlock - Sousa kijken?Het is tot op heden allemaal buitengewoon matig.
Doe maar "Buitengewoon matig allemaal" dan.quote:
Sky Sportsquote:
https://dartstreams.de.cool/pdc1.phpquote:Op maandag 19 december 2022 16:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Hesgoal.com is ook gesneuveld. Rip aan de nabestaanden
Als je darts wilt kijken kan je beter een goede TV kopenquote:Op maandag 19 december 2022 16:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
3/4 van het publiek met de rug naar het podium
Je mag hem hebben.quote:Op maandag 19 december 2022 16:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
ONZE EIGEN Niels Zonneveld
fixedquote:Op maandag 19 december 2022 16:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
ONZE EIGEN NieTs Zonneveld
Hier gaat iets misquote:
Vanavond de enige echte 💪quote:Op maandag 19 december 2022 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
hahaha Iedere lul denkt tegenwoordig maar Price te zijn
Ehm, bij de Engelse tourcards komt er ook gewoon veel troep door.quote:Op maandag 19 december 2022 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat er tegenwoordig zoveel tourcards zijn voor t Europese vasteland
Er zijn weerzinwekkende foto's van gepost eerder in dit topic of vorig topicquote:Op maandag 19 december 2022 16:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oh ja, Lewy had zo'n plamuurvriendin. Is die er nog?
quote:Op maandag 19 december 2022 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De tram rijdt precies voor mijn neus weg.
Inderdaad, @Doevelaer is een verwarde ventquote:Op maandag 19 december 2022 16:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wanneer was dat tijdperk begonnen dan?
Een Peter Jaques, een Alan Tabern, een Wayne Jones.quote:Op maandag 19 december 2022 16:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ehm, bij de Engelse tourcards komt er ook gewoon veel troep door.
Al besproken.quote:Op maandag 19 december 2022 16:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oh ja, Lewy had zo'n plamuurvriendin. Is die er nog?
Ewww Maik Kuivenhoven, het had een broer van Niels Z. kunnen zijn qua uitstraling. 2 vroegoude dooie accountants.quote:
Bij Zjozee is dat ook de vraagquote:Op maandag 19 december 2022 17:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kijken of Sijmen nog komt opdagen.
James Wilson, Darren Webster, Ross Montgomery, Jamie Clark, Ted Evetts, Connor Scutt, Richie Burnett, Kevin Burness, Scott Waites, George Killington, Nick Fullwell, Shaun Wilkinson.quote:Op maandag 19 december 2022 17:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Peter Jaques, een Alan Tabern, een Wayne Jones.
In dienst bij Jantje Dekkrrquote:Op maandag 19 december 2022 17:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ewww Maik Kuivenhoven, het had een broer van Niels Z. kunnen zijn qua uitstraling. 2 vroegoude dooie accountants.
Kuivenhoven was nog een tandje erger. Niels heeft nog iets aandoenlijks, Maik is echt een dooie.quote:Op maandag 19 december 2022 17:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ewww Maik Kuivenhoven, het had een broer van Niels Z. kunnen zijn qua uitstraling. 2 vroegoude dooie accountants.
Als de baard om te vrezen maar goed zitquote:Op maandag 19 december 2022 17:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kijken of Sijmen nog komt opdagen.
Kuivenhoven is een algoritme, een gefabriceerd persoon.quote:Op maandag 19 december 2022 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kuivenhoven was nog een tandje erger. Niels heeft nog iets aandoenlijks, Maik is echt een dooie.
Zonder Niels mis je wel iemand.quote:Op maandag 19 december 2022 17:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Een enorme knauw voor het Nederlands darten volgens Nolles
Nou! Dit komen we niet meer te bovenquote:Op maandag 19 december 2022 17:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Teveel gezopen weerquote:Op maandag 19 december 2022 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, @:doevelaer is een verwarde vent
Nolles snapt helemaal nergens wat van. Die zit trouwens niet eens op een krukje, DIE STAAT.quote:Op maandag 19 december 2022 17:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik heb al zachtjes het water opgezet.quote:Op maandag 19 december 2022 17:02 schreef Zipportal het volgende:
Begin honger te kriegen. @:neef_wuppie
Was jij niet altijd Superted adept?quote:Op maandag 19 december 2022 17:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
James Wilson, Darren Webster, Ross Montgomery, Jamie Clark, Ted Evetts, Connor Scutt, Richie Burnett, Kevin Burness, Scott Waites, George Killington, Nick Fullwell, Shaun Wilkinson.
Dat zijn 12 van de 17 Engelse tourcardwinners in 2022 die geen ene fuck hebben bijgedragen op de Tour.
Dat ben ik niet. Al vind ik wel dat hij de stijl hoort te hebben waarmee je succesvol kunt zijn.quote:Op maandag 19 december 2022 17:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Was jij niet altijd Superted adept?
Dit kun je over echt elk organisme ter wereld wel zeggen.quote:Op maandag 19 december 2022 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Al vind ik wel dat hij de stijl hoort te hebben waarmee je succesvol kunt zijn.
Is Nentjes wat dit jaar?quote:Op maandag 19 december 2022 17:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De avondsessie is echt bagger. Alleen Nentjes v Gates is leuk.
Nee.quote:Op maandag 19 december 2022 17:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is Nentjes wat dit jaar?
Hopelijk sla je stevig de plank misquote:Op maandag 19 december 2022 17:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb Dranklock op 1-3 gedaan omdat ik denk dat het Jos-effect is uitgewerkt.
Dat kan allemaal op het WK.quote:Op maandag 19 december 2022 17:11 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hopelijk sla je stevig de plank mis
Gelukkig maar maat.quote:Op maandag 19 december 2022 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De dip valt tot dusver reuze mee@:neef_wuppie
Een stukje rennen helpt altijd.
Neen maar inderdaad, José en het Wk is geen gouden combinatie, en de form is er ook niet. Maar Whitlock kon ook niet overtuigen.quote:
José gooit al een tijd niet meer speciaal nee.quote:Op maandag 19 december 2022 17:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb Dranklock op 1-3 gedaan omdat ik denk dat het Jos-effect is uitgewerkt.
Mario Vandenbogaerdequote:Op maandag 19 december 2022 17:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
James Wilson, Darren Webster, Ross Montgomery, Jamie Clark, Ted Evetts, Connor Scutt, Richie Burnett, Kevin Burness, Scott Waites, George Killington, Nick Fullwell, Shaun Wilkinson.
Dat zijn 12 van de 17 Engelse tourcardwinners in 2022 die geen ene fuck hebben bijgedragen op de Tour.
Nooit.quote:Op maandag 19 december 2022 17:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is Nentjes wat dit jaar?
Je vuisten.quote:Op maandag 19 december 2022 17:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Verdomme, ik kom er nu achter dat ik geen stamper heb voor mijn hutspot. Wat zouden jullie gebruiken?
Een zware pollepel of een boek ofzoquote:Op maandag 19 december 2022 17:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Verdomme, ik kom er nu achter dat ik geen stamper heb voor mijn hutspot. Wat zouden jullie gebruiken?
Boeiend, jij klaagt over teveel tickets voor Europa terwijl het in Engeland niet veel beter is.quote:Op maandag 19 december 2022 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mario Vandenbogaerde
Jules van Dongen
Kevin Doets
Tony Martinez
Radek Szaganski
Damian Mol
Jimmy Hendriks
Ricardo Pietreczko
Vladimir Andersen
ook niet per se het summum van geluk
Co Stompéquote:Op maandag 19 december 2022 17:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Jerry is dat dansaapje, Jimmy is degene met een parkinsonworp.quote:Op maandag 19 december 2022 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht. Maar we hebben dus zowel een Jimmy Hendriks als een Jerry Hendriks?
En het is geen familiequote:Op maandag 19 december 2022 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
De dikke van Dartequote:Op maandag 19 december 2022 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een zware pollepel of een boek ofzo
Ja en we hebben de verkeerdequote:Op maandag 19 december 2022 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |