de schaal is een beetje gekquote:
ohhw dat is wel gaaf.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wordt een nieuwe collectable serie.. ¯\_(ツ)_/¯
Ja Kruidvat heeft het prima voor elkaar, jammer dat ik deze net heb gemistquote:Op woensdag 28 december 2022 15:59 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
De Kruidvat order is binnen, wat een service, verwachte donderdag al binnen kon ik het vandaag al ophalen
Ik zeg top voor elkaar Kruidvat
heb hem gisteren meteen besteldquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:28 schreef Elvi het volgende:
https://www.lego.com/nl-nl/product/hokusai-the-great-wave-31208
Omg omg omg![]()
had genoeg vip punten voor -100quote:Op zondag 1 januari 2023 12:53 schreef Gunner het volgende:
Lastig. Ondanks dat het erg aantrekkelijk is i.c.m die GWP vind ik 230 toch wel een forse prijs.
Wel toch? Dat zou raar zijn dat je een gwp niet krijgt bij de modular van dat jaar. Sowieso heb ik die taxi vorig jaar gekregen bij het politiebureau.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had genoeg vip punten voor -100
maar had hem anders even goed gekocht. ga niet op die GWP wachten in februari. de helft zegt dat het een pizza truck is.. de andere helft zegt dat het totaal wat anders wat niet related is
en blijkbaar kon je die vintage taxi vorig jaar niet krijgen samen met boutique hotel?
ahquote:Op maandag 2 januari 2023 11:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wel toch? Dat zou raar zijn dat je een gwp niet krijgt bij de modular van dat jaar. Sowieso heb ik die taxi vorig jaar gekregen bij het politiebureau.
vind 'm qua stijl ook totaal niet bij boutique hotel passenquote:Op maandag 2 januari 2023 11:55 schreef bleiblei het volgende:
De taxi was in ieder geval bijzonder suf.
Beetje niveau 5 gulden doosje uit de 90s die je in veelvoud op je verjaardag kreeg toen je klein was.
In de hoop dat je ze voor veelvoud geld later kan verkopen? Of gewoon omdat je ze niet leuk genoeg vindt om te bouwen?quote:Op maandag 2 januari 2023 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
Maar heb eigenlijk alle GWP's die ik ooit gehad heb nog nieuw in doos liggen
meer het laatste dan het eerstequote:Op maandag 2 januari 2023 11:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
In de hoop dat je ze voor veelvoud geld later kan verkopen? Of gewoon omdat je ze niet leuk genoeg vindt om te bouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |